Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

fíha, čučím teda jako blázen, tak dík za rozšíření obzoru :kol-28::kol-47:

  • 5 měsíců později...

Ahoj, přispěju troškou do mlýna.
Pokud vám nedrží nízké volnoběžné otáčky a při jízdně např po parkovišti skoro bez plynu se rozsvěcí kontrolka elektroniky motoru EPC, je to téměř jistě zahnojená škrtící klapka.
Nevěřili byste co jsem měl já na klapce za mazut.
koupil jsem letos ojetou fabku 16V 54kW a při výměně rozvodů na to mrknul.
Jak sundáte horní kryt s filtrem, tak vpravo nahoře ji máte, zvrchu vypadá čistě, tím se nenechte zmást. Odpojíte - pól akumulátoru.Sundáte konektor a vyšroubujete 4 imbus šrouby a je venku. Měl jsem tam asi 2mm (!) karbonu! Tyčinky do uší, hadřík a benzín(prvně jsem zkoušel WD40, ale je toho potřeba mraky a levnější benzín je účinnější) a opatrně a jemně odíral ten bordel, práce asi na 45 minut. Chce to opatrně a trpělivě, s klapkou se nesmí hýbat. Dejte pozor ať vám benzín nenateče do serv. Očistil jsem hliníkové těsnění (poškozené vyměnit) a našrouboval zpět. Dejte zpátky dekl a zapojte baterii. Pak zapněte zapalování a chvíly ho nechte. Uslyšíte klapání jak se klapka znovu vymezuje. Nastartujte a nechte volnoběh dokud se neustálí na nízkých volnobězných otáčkách. A pak na vyjížďku...
Zlepší se znatelně reakce na plyn a spotřeba klesla téměř o litr. Přitom taková blbost. 

Nevím co to je za motor - 1,4 16V byl 55kW, ty píšeš 54 ... Odpojení baterky před demontáží OK, ale jakmile vypucuješ sajrajt, musíš udělat VAGem základní nastavení polohy (doraz), samonastavení jak píšeš, na to nestačí - a pokud to stačilo tobě, tak jsi na dorazový ploše toho nalítanýho bordelu z nEGRa asi ještě neměl dost ...

Jinak my co nEGRa (jedno z nejmaximálnějších kurvítek co znám) nemáme, určitě rádi nepostrádáme i tyhle starosti ...

  • 3 týdny později...

Zdravím

dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru a vyhodilo to tuto chybu:

16786 - System vedeni vyfukovach plynu Prutok prilis velky

               P0402 - 35-00 -  -

nejspíš asi odchází EGR ventil. Chybu jsem smazal a už se neobjevuje, ale předpokládám, že to pomůže jen na chvíli. Dá se vyměnit svépomoci? Je na to potřeba po jeho výměně provádět nějaké základní nastavení? Nebo s tím jezdil dál a řešit až později?  Co případné jeho zaslepení, řešil to někdo? Jinak mám motor 1,4 16V 55 kW. Díky za rady.

Upraveno od Rados_

EGR se tu vlastně řeší pořád! Trošku pohledej. Dočteš se jak vyčistit i nastavit. Zaslepení není řešení.

Upraveno od Mirek 835

Zaslepení jsem spíš myslel po stránce zlepšení kondice motoru do budoucna. Poslední verze 1,4 16V už ho neměly vůbec a taky to fungovalo, ale samozřejmě chápu, že to není zas tak jednoduché, jelikož i celý software ŘJ je uzpůsoben pro práci s ním.

zaslepení je jen řešení než půjdeš na STK, jakmile vyčtou readness, tak ikdyž budeš mít chybu mázlou před vratama a paměť závad bude prázdná, bude v readness u EGR svítit 1 namísto 0 a tím končíš

Nemám to v plánu dělat, jednou to tam je tak to tam musí být, spíš mi kde kdo říká jak to prý ku..í motor. Spíš bych řekl, že to zanáší sání (které se dá vyčistit) jako takové, ale víc asi ne, nebo se pletu?

Upraveno od Rados_

Zdravím, ak sa nikto nenahnevá, hodím sem svoj problém. Po zapnutí zapaľovania mi preblikáva (nepravidelne) kontrolka motora (fabia 55kW). Zdôrazňujem, že preblikáva pred naštartovaním, potom väčšinou zhasne. Na základe diagnostiky bol čistený EGR ventil a vymenený snímač teploty chladiacej kvapaliny. Má niekto predstavu, čo by mohlo spôsobovať to preblikávanie? Ďakujem.

divné, to jsem ještě neslyšel, aby po pootočení klíčku do polohy 1 check problikával a pak zhasl, když má trvale svítit a zhasnout po nastartování, pokud je vše OK. To bych chtěl vidět na videu

Někdy je příčina úplně nejjednodušší = špatnej kontakt v přívodu ke kontrolce. Nevím, jestli máš palubku ještě žárovičkovou, nebo už LEDkovou, ale mám takový podezření, že v ní bude NEJEDEN študent = studenej spoj, způsobenej sračkou zvanou RoHS = bezolovnatý pájení. Najdi ve svým okolí někoho, kdo by byl ochotnej ten přístrojovej štít vymontovat a projít spoj po spoji páječkou a pokud možno do každýho i přidat malou kapičku pájky s přísadou olova - na takovejch 95-99% tím tu závadu odstraní ...

  • 1 měsíc později...
V 14. 8. 2016 at 23:41, Ekkar_z_Bastlírny napsal:

Nevím co to je za motor - 1,4 16V byl 55kW, ty píšeš 54 ... Odpojení baterky před demontáží OK, ale jakmile vypucuješ sajrajt, musíš udělat VAGem základní nastavení polohy (doraz), samonastavení jak píšeš, na to nestačí - a pokud to stačilo tobě, tak jsi na dorazový ploše toho nalítanýho bordelu z nEGRa asi ještě neměl dost ...

Jinak my co nEGRa (jedno z nejmaximálnějších kurvítek co znám) nemáme, určitě rádi nepostrádáme i tyhle starosti ...

Jo je to 55kW, spletl jsem se. S tím Vagem je to jasně nejlepší, ale jde to i takhle a bordelu tam bylo, na mou duši, hodně. Nečistil to nikdo  min. 100tis ani sprejem, znám předchozího majitele. Asi 200km to sbírá data a občas škubne, nebo má lag. Při startu to občas kalibruje. Potom už je to normální a nemám s tím nejmenší problém, rozjedu se bez plynu a pojíždím na 2ku bez problémů.
Ani diagnostika neukazuje chybu.
Je to postup pro ty, co nemají dobrý kabel a originál sw, používám shareware a modrý kabel na čtení chyb a na údržbu to stačí.

  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.