Přejít na obsah

Kontrolka elektroniky motora


net_man123

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

taky mi svitila kontrolka kontroly elektroniky motoru nebo jak to je, tak jsem se kouknul pod kapotu, a zjistil ze mam chladici kap, pod minimem asi 1 cm tak sem dolil, tak do stredu mezi max a min pojezdil zkontroloval trosku ubylo (asi vzduch) znova dolil a uz je to vse OK kontrolka zhasla a auto je tišší a lepe jede a spoteba perfektní... je mozne ze to bylo nedostatkem te chlad, kapaliny? :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tomu nevěřím, páč mám "Classic" tedy "soušl edišn" z 2004, pravda s nějakou nadvýbavičkou, ale kontrolku mám, neb poslední dva roky, dává v zimě o sobě znát, když je výrazněji pod nulou ... ale zatím stačí restart a dá pokoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak kontrolka motoru mě otravuje už několik týdnů, někdy svítí někdy ne. Rozjel jsem se tedy do servisu na diagnostiku. Tam mi jednoznačně řekli že poruchu hlásí čidlo ve vyrovnávací nádržce chladící kapaliny a to v závislosti na venkovní teplotě... ??? ... No co, budu jim asi věřit... Mění se celá expanze. Její cena je kolem 350Kč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Po třetí se mi rozsvítila kontrolka EM. Na diagnostice to nikdy žádnou závadu nenašlo. Zdá se mi že to má podobný průběh. O víkendu jsem stál na semaforu a zrovna jsem se díval na palubku. Najednou trochu poklesly otáčky, jakoby to chtělo "chcípnout" a rozsvítila se EM. Nevíte v čem by mohl být problém? Jak jsem psal, tak 2x diag. nic nenašla. Fabia 01, 1.4 50kw

Editováno: , autor: michal79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Přikládám také svůj problém. Jelikož má každý jiné příznaky, tak vás prosím také o radu.

 

Fabia 12/2003, 1.4 MPI 50kW

 

Měsíc jsem řešil kontrolku chladící kapaliny, po opravě chladiče a výměně dvou nádobek na chladicí kapalinu kontrolka přestala blikat.

Dva dny jsem krásně jezdil a dnes ráno na mě začala blikat kontrolka elektroniky motoru.

 

nutně jsem potřeboval pro něco zaject, takže jsem to neřešil nijak opatrně.

 

Když jsem ráno poprvé nastartoval, otáčky strašně kolísali, výkon prakticky nulový, měl jsem problém se rozject z místa na kopci. škubání motoru a strašný klepot jakoby v místech pod středovým panelem.

 

 

Vypnul jsem motor, dal si cigaretku a pak jsem znovu nastartoval a pořádně prošlápnul plyn kvůli těm otáčkám.

A nakonec jsem se rozjel a po pár metrech otáčky i výkon ok, akorát kontrolka stále bliká.

 

 

dočetl jsem se něco i o chladící kapalině ale. když mi známej měnil chladič a doléval chladící kapallinu, tak tam nalil o 1-2cm nad rysku max. to by snad neměl být takový problém. odpoledne ji odpustim, ale jako příčinu tohodle bych to neviděl.

 

jinak večer za tmy se ještě podívám na brzdová světla (jsem sám a bydlim na sídlišti, takže kontrola zadních světel není jen tak), ale nevím.

 

A co se týče spotřeby- tak jsem jezdil za cca 7l, dnes mi palubní pc ukazoval 7,5-8,5l. jezdím po Praze a proto bych snad lamb. sondu vyloučil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo ale podle zkušeností to všem na diagnostice ukaže sondu, a po výměně většinou je to furt po samý.

Dnes už mi auto startovalo a jelo zase jako dřív, jenom to furt svítí a spotřeba je taky stále stejná, dneska jsem to hlídal a žere jako dřív.. akorát se ted nikam nedostanu, není s tím problém ještě tak necelý měsíc normálně jezdit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim,

chcem sa poradit ohladom problemov s lambdou pred katom....

Samozrejme mi svieti kontrolka motora, najprv som mazal v mesacnych intervaloch, potom v tyzdennych, neskor ked to zacalo svietit skoro s kazdym startom, som sa na mazanie vykaslal. Chod motora sa mi zda normalny bez zmeny, ale chcem to vyriesit....

(motor 1.4 16V 74kW BBZ, inak v podpise)

 

Chyby VAG:

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit
        P1178 - 35-10 - - - Sporadická
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
        P1196 - 35-10 - - - Sporadická

 

(niekedy sa objavila jedna, niekedy druha, niekedy obe)

 

Dnes som iba pozrel cislo dielu na lambde a pre istotu precistil konektor Kontaktolom.

 

Ma vyznam vyhadzovat peniaze na nejake meranie sondy v servise? Alebo rovno kupit novu a vymenit ? (036906262G z eshopov cca od 120e +posta)

Inde okrem lambdy asi problem nebude ze?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este doplnenie...

Prave som bol pomerat lepsie tu lambdu vagom a nezda sa byt zla... Skusal som podla DP.

0) poistky 3 a 9 OK

1) kontrola vyhrievania sondy (08, sk. 041 ) OK = ON / 14ohm / ON

2) kontrola sondy a regualacie (08, sk. 030) OK = 111 / 110

3) zalkladne nastavenie podla postupu (04, sk. 034) OK = B1 S1 OK

4) merane hodnoty (08, sk. 031 az 033) OK = hodnoty sa menia (sk. 033 v ocakavanom intervale, ine som nevedel ci su zmysluplne, ale menili sa, cize asi reguluje normalne)

 

Napatie a odpor na vodicoch som fyzicky nemeral. Mimochodom kabelaz po konektor vyzerala vporiadku, dalej k RJ niet vidno moc. Len som zabudol poriadne prezriet zvody ked uz som mal tepelny stit dole %) To je este jedna vec o ktorej viem, ze by mohol by problem... skontrolovat vedenie vyfuku ci niekde nieco neprasklo. Mam totiz pred polrokom vymenene vsetko od vlnovca vratane po zadok (okrem katu).

Inak neviem, nechce sa mi vyhodit cez 120e za novu lambdu a zistit, ze je chyba inde :(  Ale mozno fakt umiera, len pomaly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

me se taky rozsvitila kontrolka motoru a vag napsal toto:
6396 - linearni lambda sonda B1 S1: uprava proudu cerpadla: preruseni
          P2626 00 [237] - chyba v elektr. obvodu
             info o závadì:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 8
                    Kilometry: 150032 km
                    Datum: 2036.14.25
                    Èas: 12:28:49

6387 - rada valcu 1-sonda 1: elektricka chyba obvodu vytapeni
          P1196 00 [096] - mechanicka chyba
             info o závadì:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 15
                    Kilometry: 150260 km
                    Datum: 2000.00.00
                    Èas: 00:00:00

6431 - rada valcu 1 - sonda 1: napajeni cerpadla preruseni
          P2237 00 [096] - nyni nelze zkouset
             info o závadì:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 10
                    Kilometry: 150246 km
                    Datum: 2036.14.27
                    Èas: 10:41:09


Readiness: 0000 0000

 

nevite co by to mohlo znamenat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To jo ale podle zkušeností to všem na diagnostice ukaže sondu, a po výměně většinou je to furt po samý.

Dnes už mi auto startovalo a jelo zase jako dřív, jenom to furt svítí a spotřeba je taky stále stejná, dneska jsem to hlídal a žere jako dřív.. akorát se ted nikam nedostanu, není s tím problém ještě tak necelý měsíc normálně jezdit?

 

 

sorry ze cituju. Ted jsem byl na diag. Doma jsem si nacetl zavadu  byla 16883 - EVA ventil - otevreny.

Dojedu do servisu, protoze auto je v zaruce (F II ) a technik mi povida, ze je psana zavada na 1. lambde a ze to bylo urcite  zimou.Nabizel pri dalsi navsetve flash jednotky a az pri 3. by to resili. Nechapu proc bych mel jezdit do servisu, jen tak na pokec?

 

Zavadu prenesl do seznamu zavad a tim mi kontrolka zhasla.Nemel jsem na to mu oponovat, ze se jedna o zasekly ventil.

 

Dalsi zajimavost: nechapu proc obtezuji sporadicke zavady? U Alfy si toto resila centralni jednotka tak, ze kdyz se problem nevyskytl u dalsiho startu, zavadu sam ulozil, oznacil ji bez aktivace kontrolky(u Skody MIL). Tzn se sporadickyma proste neobtezoval - reseni u Skodovky - vzdy do servisu, je divny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

prosim o radu nedavno som kupil F1,1,4mpi 2002 147000km.auto som dal na kontrolu do galimexu, priadam vypis vag, ja sa vtom nevyznam po vymazani svietiacej kontrolky sa rozsietila na druhy den znova.cosi som postudoval, brzdy mi svietia a ukazuje mi aj teplotu motora .dakujem za rady ako pokracovat

post-69349-0-50191100-1410176660_thumb.j

post-69349-0-08152100-1410176685_thumb.j

post-69349-0-09221700-1410176726_thumb.j

post-69349-0-46919700-1410176747_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

mám problém s kontrolkou motoru, respektivě s odstraněním závady. Jde o to, že mi svítí kontrolka motoru (nepadá do nouzáku). Po připojení na VAG jsem zjistil, že jde o závadu: zkrat na žhavící svíčce na druhém válci. Po kontrole a jsem zjistil, že žhavení funguje naprosto v pořádku (změřen odpor, napětí). Po vymazání závady se po druhem startu motoru opět ojevila kontrolka se stejnou chybou. Vyměnil jsme proto i žhavící svíčky, ale problém pořád stejný. Proto bych se Vás chtěl zeptat jestli jste někdo podobný problém už řešil případně zdali jde ve VAGU potlačit některé chybové hlášení.

Díky

Fabia RS r.v. 2004

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj tak určitě bys měl mrknout Vagem proč se rozsvítila. Pokud ti auto jede normálně,tak z největší pravděpodobností bude pojízdné dál. Dokonce je možné,že ti kontrolka i po pár km.,nebo startech sama zhasne. Chybu buděš mít zapsanou uloženou.

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj všem. Včera mi u Fabie (1)  1,4  50kW začala svítit kontrola elektroniky motoru. Vcelku jsem znejistěl, ale nakonec jsem zjistil, že mám v pravém světlometu prasklou žárovku H7 (kontrolka poškození žárovky nesvítila). Má prasklá žárovka nějakou souvislost s rozsvícením kontrolky elektroniky motoru? Po výměně žárovky kontrolka zhasla a zatím se vše tváří, že je to O.K. Máte někdo podobnou zkušenost? Díky za názor, odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to fakt souvislost opravdu nemá, hlídání žárovek fááákt jedničková fábule opravdu neměla. To že ti check zhasl, bude tím že se jedná o sporadickou závadu a už se zatím neopakovala, nicméně v paměti závad bude tato stále zapsána. Takže někoho s VAGem ať ti to vyčte a pak se uvidí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...