Říjen 24, 201113 r Cital, kvoli sebe dufam, ze test neukoncili kvoli niecomu inemu. Skoda ze nepokracuju do 100.000 Km , do 20tis Km vydrzi aj cinsky elektroskuter. Az na jednu brutal ranu, pri ktorej som mal pocit,ze mi vytrhlo prednu napravu, frcim bez problemov. Aktualne 9.500Km
Říjen 24, 201113 r K dnesnimu dni mam najeto 28 150 km, kupovano jako rocni vuz, servisni prohlidka v 26 900 km. Nahrana aktualizace softwaru ridici jednotky motoru a prevodovky DSG....zatim bez problemu
Říjen 29, 201113 r I já mám najeto 26 tisíc km s motorem 1,2TSI 77kw ,preventivně vyměněný rozvodový řetěz v rámci záruky,nemohu si stěžovat,s autem nebyl jediný problém. Jsem krátce před přesedláním na 1,4TSI v novém Yetim,takže dál zůstávám TSI věrný.
Říjen 30, 201113 r Musim len suhlasit. Za rok 14tis. km nedolieval som ani ojej ani vodu. Len to pomale zahrievanie. Radost jazdit a vychutnavat si zrychlenie s tak malym motorom. Jazdim aj s T.Auris 1.33 dual vvti ale ten sa musi tocit od 4000 hore aby ozil.
Listopad 11, 201113 r Zatial za tyzden najazdene cca 700 km po cestach 1 triedy. Priemer 6.1. Motor je zivy uz pri D, S som este neskusal pokial to nebude mat aspon 3000 km nech sa to trocha zabehne a az potom tomu vytnem. Na buduci tyzden sa chystam do Basel cez Hungary a vratim sa cez Čehy na Slovensko. To by malo byt asi 3500 km. V servise spustim olej + filter a nalejem novy. Na zabeh by to malo stacit. A k spokojnosti: Teraz jazdim Supa 1.9 ale TSI v kombinacii s DSG je o niecom inom. Problem zatial ziadny. Ved auto ma tyzden aj s cestou.
Leden 9, 201213 r Zdravim, rad ctu tento prispevek a nazory lidi na Skoda TSI, pac jsem mel pri koupi tohoto motoru docela obavy. Zkusenost je, ze mam seat leon 1.2 TSi, najeto 4k, motor je model 2011/2012 (dle servisu Skody, koupeno jako Seat skladovka 09/11)...podle webu ceskybenzin.cz je realna spotreba 6.2l/100km (pal.poc 6.4)... normalni jezdeni mesto 60/danice 30/okrsky 20 (z krizovatek teda rad vcas mizim) a krom studenych chrastivych startu, zatim vse vpohode. Myslite, ze je lepsi vyenit menit origo olej od vyrobce LL / 30k uz pri 5k?
Leden 10, 201213 r Nikto v servisoch Skoda mi nedoporucil menit olej po 5t km. Vraj zbytocnost. Ale po precitani par prispevkov tu na fore a z presvedcenia,ze by sa to malo urobit som ja olej (v servise) vymenil.
Leden 10, 201213 r Tiež som to chcel pôvodne urobiť, ale nakoniec som sa na to... a myslím si, že to auto prežije.. aj tak nakoniec pomiešali v servise 5W30 s 5W40 a jazdí to.. už sa nemienim zaoberať tým, čo je najlepšie pre auto - je to iba stroj sú aj dôležitejšie veci v živote... Upraveno Leden 10, 201213 r od galeo
Duben 1, 201213 r Někteří už maj přes 100 tkm což většina ani nečekala že ten motor najede http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/424052.html http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/405760.html
Červenec 28, 201213 r tak zatim sem našel jednu co ma najeto 118.000km http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/405760.html . znate někoho kdo najel na puvodní motor vic ? Zatim mam kolem 33.000km a motor ještě jede
Srpen 16, 201213 r http://www.spritmoni...ail/366273.html - tento má už takmer 130 tisíc tohle mě docela i potěšilo, když si vezmu, že je to velký těžký auto, tak ve srovnání s ním by moje fabia mohla klidně těch 200 udělat, i když ji rozhodně neplánuju mít tak dlouho
Říjen 11, 201212 r zdravím, mám Roomster, 1.2 TSI 77kW, s výkonom motora som veľmi spokojný, aj keď niekedy mu chvíľu trvá, kým sa rozbehne, niekedy ako keby sa zľakol alebo čo... Tak ako tu bolo spomínané, po naštartovaní v garáži bolo výrazne počuť zaklepanie od motora - hlavne pri studenom štarte, čo bolo vyriešené výmenou rozvodou - problém odstránený. Pri servisnej prehliadke bola odstránená nejaká závada na turbe, dodnes neviem čo to bolo. Naozaj sa vedú polemiky o spoľahlivosti tohto motora, rovnako ako 1.4 TSI. Mám teraz najazdené 48400 km, auto je už mesiac po záruke, tak riešim dilemu, či motor bude spoľahlivo ťahať ďalších 50tis km.... So spotrebou som spokojný, v meste stále priemer 6,9 l/100 km, mimo neho idem aj pod 6l, diaľnica a rýchlosť nad 130 km/h je dosť neekonomická... Vývoj týchto motorov je určitý krok vpred, no škoda, že to nie je celkom dotiahnuté a my, užívatelia to vlastne testujeme v reálnych podmienkach.
Leden 3, 201312 r Ahoj, já mám na yetine najeto na motor 1.2 TSI 77kw cca 155tis km a motor pohoda, jen jednou meněny rozvody a olej menim po 15 tis. Ten motor vydrží daleko víc, jen se o to pořádně starejte. Stačí si mé příspěvky najit pod forem Yetiny.
Leden 5, 201312 r tak to je pohoda, když jsi musel měnit rozvody, které jsou stavěny na životnost motoru jen nám napověz, jak se o ten motor starat??? možná máš recept!
Leden 5, 201312 r Rozvody na zivotnost motoru? A u ktereho to tak je? Nesmis brat vazne kecy PR oddeleni.
Leden 9, 201312 r Ahoj, já mám na yetine najeto na motor 1.2 TSI 77kw cca 155tis km a motor pohoda, jen jednou meněny rozvody a olej menim po 15 tis. Ten motor vydrží daleko víc, jen se o to pořádně starejte. Stačí si mé příspěvky najit pod forem Yetiny. Viktore pri kolkých km si menil rozvody?
Leden 10, 201312 r Zdravim, měnil jsem rozvody při 126tis km.Ty motory jsou absolutně v pohodě, jak už sem řekl jak se o ně kdo stará odvedou mu tu správnou službu.Jinak teda ty informace: Olej měním po 15tis.Jinak tam lejuSHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W 30 5 LITRU PLNA SYNTETIKA - LONGLIFE 04 VW 504.00 a nebo když není na skladě tak CASTROL EDGE 5W-30 - 5 LITRU SYNTETICKY LONGLIFE II+III VW 504.00. I když to je longlife je to fakt lepší měnit po 15 tis. Jinak jednou přetáhl výměnu asi o 4 tis a doléval jsem cca 700 ml. Jinak nikdy si to nevzalo, aby se rozsvítila kontrolka, jen jednou. Už bylo řečeno vyměnil jsem rozvody na základě servisní akce škody auto a proběhla výměna svíček a kabeláže ke svíčkám, došlo k propálení kabelu a probíjení do kostry auta a následné zničení svíčky na 3 válci.Proto byli vyměněny všechny.Tohle upozorňuji mrkněte se jestli máte kabeláž s zesílenou bužírkou, může se stát, že dojde k propálení, pak vám auto pojede na 3 nebo 2 válce . Nakonec mi je překousala kuna a měl jsem jak se říká vykuněné auto. Jinak na motoru žádná závada, sem absolutně spokojen, výkon mě bohatě stačí, jezdím sám a nebo s přítelkyní. Dlouhodobá spotřeba je 5,8 dá se dostat míň, ale to se fakt člověk loudá.Ještě jezdím na pneu 205/55 R16, pokud tam dáte 215 spotřeba vyleze o půl litru více, ale není to tak tvrdé.Jo a připravte se na pěknou částku za nové svíčky u 1.2Tsi jsou k mání u autorizovaného prodejce za 425 kč za kus a bohužel nejde tam dát nic než originál. Prostě u těchto motoru jsou Iridiové svíčky. Doporučuji výměnu kolem 60tis km. (Kopie poznatků z Yeti fora)
Leden 10, 201312 r Autor Jeden z mála co je tady na foru a je spokojen se spolehlivostí a má už něco najeto. Holt každému se to tolik nesype. Nicméně tady má nějaký problém,padá mu to do nouzáku...:
Leden 10, 201312 r No absolutně v pohodě tyto motory určitě nejsou.Ale tak když je někdo spokojen a "nesype" se mu to tak je to jen fajn.
Leden 10, 201312 r a když je někdo spokojen i přesto že se mu to sype?? tak to je asi pěknej pták :-D
Leden 10, 201312 r a když je někdo spokojen i přesto že se mu to sype?? tak to je asi pěknej pták :-D Ty jsi pták, to že to padá do nouzáku a stalo se to jen 3 krát není nic vyjméčného. Sype se ten motor??nesype. Je tam prostě asi jen nějaká kravinka. A na tu se příjde. Až budeš mít najeto na motorech jako já pak si můžem povídat. TSI má 155 tis, předešlé TDI 74kw ve fabii má 470 tis a otci pořád dobře slouží bez problému a má původní turbo!. 1.8 Turbo RS v oktavii má dneska 370 tis jen já sem najel 250 tis a pořád funguje taky s původním turbem. Já prostě na škodovky nedám dopustit.
Leden 10, 201312 r Do nouzaku mi obcas spadne i staricka atmosfericka 1.6 AEE. Proste se nejake cidlo dostane mimo predpokladane hodnoty a je to. Favorit s karbosem to nikdy neudelal
Březen 4, 201312 r Autor Tak korejci jdou do downsizingu a moc se s tím nepářou: "Představení čtyř nových motorů T-GDI - jak je zřejmé z názvu, mají dvě věci společné: přímé vstřikování benzinu a přeplňování turbodmychadlem. Nejmenší z nich se jmenuje 1,0 T-GDI a jedná se o litrový tříválec se 78 kW. Objeví se hlavně v malých modelech Rio a Venga. Do stejné konstrukční řady Kappa patří i čtyřválec 1,2 T-GDI o výkonu 95 kW. U něj se počítá hlavně s nasazení v Cee’du namísto atmosférického 1,6 CVVT. Mimochodem, oba malé T-GDI mají užatmosférickou obdobu s vícebodovým vstřikováním. Jedinou již důkladně představenou novinkou je 1,6 T-GDI z řady Gamma. Hyundai jej už montuje do Velosteru Turbo. Kia se chystá použít jej v Cee´du GT. S výkonem 150 kW se jedná o jednu z nejsilnějších šestnáctistovek na trhu." http://www.auto.cz/kia-jde-downsizing-predstavi-ctyri-benzinove-turbomotory-73202 Upraveno Březen 4, 201312 r od Pawouk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.