Přejít na obsah

Vyčtené chyby přes VAG 1,8T RS LPG


boxxer

Doporučené příspěvky

Kluci mám týden RS a den po koupi se rozsvítili kontrolka motoru, kolega mi to vyčetl přes VAG a smazal, za dva dny se rozsvítila zase.

Nevíte co by to mohlo být?

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 06A 906 032 HN

Komponent: 1.8L R4/5VT G 0001

Kódování: 11500

Opravna #: WSC 10091

TMBER21U128549848 SKZ7Z0A1162849

2 Nalezeny chyby:

16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu

P0411 - 35-00 - -

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

Readiness: 0000 0000

Pak jsem se chtěl zeptat, když je auto chipnuté tak asi nepudou změřit hodnoty vahy vzduchu přes VAG za jízdy a srovnat s origo hodnotama jaké má mít, že?

Kdyby jo tak bych potřeboval nějaký návod jak to provést a pak ty origo hodnoty s kterýma bych to pak měl porovnat.

Auto jede úplně normálně, necuká, nechá se vytáčet...Je tam LPG a jiný blow off ventil.

Pak by mě ještě zajímalo jak Vám jedou RS? Měl bych tam mít chip od Carsoft s hodnotama 151kw a 330Nm coz jsou celkem pěkné čísla, ale auto zatlačí mírně do sedaček tak na dvojku, jinak to prostě jen zrychluje, ale žádná masáž zad a žaludku se nekoná takže jsem trochu zklamaný a zjišťuju jak ma RS jet. Může být špatné turbo, může být špatný chip, může byt špatné něco jiného. Auto jezdí rychle, ale bez výrazného zátahu a to mi trošku chybí. Blbě se to popisuje, ale snad mě pochopíte. U TDI i s menšími hodnotami je ten zátah cítit tak nevěřím, že by to neuměl i turbobenzín s chipem za předpokladu, že by vše fungovalo jak ma. Doufam, že dostanu nějakou radu, protože to může být milion věcí, přecijen je to 10let staré auto, které nejezdilo pomalu.

Ještě mě napadlo: jezdim 10km do prace a 10km zpet. Spotřeba za 9dni co ji mám je dle pal pc dlouhodobě 12,7-13,2L a zase takový kotel tomu nedávám. Vždycky jsem četl, že po městě je reálných 10-11L max. Takže otazkou je jestli lambda či váha vzduchu není K.O.

Kdyby byl někdo s RS z Ostravy tak se ozvěte dame si sraz a pokecáme, projedeme.

Děkuji za info, rady a pocity z jízdy ve Vašich RS!

Editováno: , autor: boxxer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli ti sviti kontrolka, tak ti to nejede jak ma, protoze to mas v nouzaku.

na tvem miste bych zacal se systemem sekundarniho vzduchu, protoze to neni sporadicka zavada. Protoze system sekundarniho vzduchu privadi vzduch do vyfuku aby se za studena rychleji zahral katalyzator muze se ti pri nejake netesnosti stat ze se ti objevi hlaska chuda smes, protoze na lambde mas vic kysliku.

Spotreba mam po meste i 14l/100 ale auto jezdi hlavne dalky takze na PC je dlouhodoba 7,5 a real 8,5-9l/100km LPG. Je pravda ze je to extrem plynula jizda ne zrovna pomala ale vetsina na tempomat. Jestli mas auto nove a uzivas si vykonu tak se na tuhle spotrebu s benzinovym turbem nedostanes....

tak at Ti auto jezdi a vychytas pocatecni zavady

Editováno: , autor: silarm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch 12,7-13,2L je benzín, nebo LPG? Pokud LPG, tak by to mohlo být takž takž v norně. Já mám obyč. 1.8T 110kW a na tak krátké vzdálenosti mám i něco přes deset (benzín).

Ohledně těch chyb z VAGu zkus zagooglit, něco jsem našel na pár fórech.

K zátahu se asi moc nevyjádřím, mám o 40kW míň než ty a auto se chová v podstatě tak, jak popisuješ... jede rychle, zrychluje slušně, ale že by to tlačilo do sedaček, to ne. Nemám ale srovnání s jinou 1.8T a navíc mám u sebe podezření, že turbo už dosluhuje.

Mrkni na netu na info ohledně těch chyb z VAGu, zkontroluj všechny podtlakové hadice, často praskají. Pak je možnost udělat přes VAG log za jízdy a vyčíst, kolik tlačí turbo.

U tebe se to trochu komplikuje kvůli LPG+čipu... záleží, jak jsou tyhle věci kvalitně a správně udělané.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotreba je dle pal.pc dlouhodoby prumer od minule nedele, kdy jsem nabral plnou LPG a resetoval pal pc kvuli ujetym km.

Kazdopadne nejsem si jisty, ale pal.pc nepocita LPG spotrebu ne? Ten to pocita jakoby vstrikama proudil benzin takze pokud spotreba BA je +- 13L tak spotreba LPG bude + 1-1,5L ne?

Co je prosim systemem sekundarniho vzduchu ? To jsou ty hadicky co rady praskaji?

Dnes jsem tady procital temata a po startu mi to dela tech 30sekund volnobeh 1200 pak 1000 a 800 pohoda se to sklidni a je to OK. Za jizdy necuka, necha se vytacet do 6ti, 150 je tam hned takze si myslim, ze v nouzaku to neni.

Mam v planu o vikendu vycistit vahu vzduchu a zkusit pak nechat vymenit odvzdusno vaci ventil presneji hovorove ventilek odvzdušnění odvětrávání.

Az vychytam mouchy chtel bych to nechat odbrzdit a nechat udelat krivku (graf) vykonu toho chipu a nechat zkontrolovat turbo kolik tlaci a v jakem je stavu a pripadne to dat dokupy a pak uz si jen uzivat jizdy.

Tak snad to klapne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Které hadice zkontrolovat najdeš v tématu na tomto fóru.

Jinak myslím, že tento motor, i když čiplý na 150kW nebude dávat nějaké kopance a zarážet do sedačky jako diesel. Pocitově se třeba může zdát, že taková oktávka 1.9 TDI 96kW jede líp než 1.8T 110 kW, protože jsou tam ty kopance, když se to ale změří stopkama, tak 1.8T z toho vychází přece jen o něco líp. Myslím, že lepší je plynulý zátah/zrychlování bez kopanců :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

96kw v GIV jede paradne, s chipem na 160-170ps je to parada.

Takze mam teda zkontrolovat ten spletenec hadic jo? http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=131313

Pochybuju, ze tam neco najdu bez vyndani vsech co? Nejaky navod nebo napad? A myslite, ze pricina je opravdu tam? Kdyby jo tak to vezu do servisu at proste prolezou ty hadice ja tam moc nevykoukam a rozebrat to nebude tezke, ale uz to neslozim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bys to chtěl dělat důkladně, tak každou hadici vyndat a zkontrolovat (natlakovat), ale i bez demontáže se dají vizuální kontrolou prasklé hadice objevit. V nějakém tématu je tu k tomu i nějaké info/návod.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak, sekundární vzduch. Zkusit akční členy, jestli se vůbec točí čerpadlo sekundárního vzduchu a cvaká ventil.

Tak s tímto výkonem a krouťákem to musí na dvojku hrabat. ;)

Mohl bych poprosit vysvetleni pripadne obrazek co to je ten system sekundarniho vzduchu a jak ho zkontroluju a kde ho najdu? Jsem z toho uplne zmateny :-( Kde najdu to cerpadlo a ventil? Kontrola je mechanicky, opticky ci pres VAG?

Nehrabe to ani prd, trochu na vode. Ale jestli je to ted v nouzaku tak si nedokazu predstavit co to bude delat az to bude OK :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připojit se vagem k řídící jednotce motoru a vybrat akční členy. Budou se postupně po odklikávání aktivovat jednotlivé el. součásti motoru. (paliv. čerpadlo, čerpadlo sek. vzduchu, ventil sek. vzduchu, atd). Otevři si kapotu a dobře poslouchej. Dělá se to při stojícím motoru a zapnutém zapalování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju to jsem potřeboval vědět. Zitra skočím na VAG ke kámošovi a zkontrolujeme ty akční členy. Pokud se neozvou, necvaknou tak jsou K.O. a je treba je vymenit a melo by to byt dobre jo? A toto by melo zpusobovat i tu druhou chybu? Tu chudou smes? Takze vahu vzduchu rozebirat a cistit zatim nemusim, ze?

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cvakat to může a stejně to nemusí být OK. Třeba je někde opravdu díra v hadicích, hadičkách. Častá zavada tohoto motoru, popraskané hadice. Ta druhá závada s tím nemusí mít nic společného. Ale chce to odstranit postupně. Začni sekundárem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle všech mých indicií budeš mít asi podobný čip jako já... A pokud Tě to nezarve do sedačky nechutnou silou, že se musíš držet oběma rukama volantu, ať neskončíš na zadním sedadle, je něco špatně. Spotřebu máš vyšší, ale jestli jezdíš tak krátké traťe vůbec neber palubák vážně. Ke všemu je opravdu nastaven na benzín, takže hodnoty na LPG jsou jiné a nejsem si zcela jist, že je to opravdu jen o litr...

Po vyčištění váhy je ji třeba znovu nastavit. Koukni tady na foru na podrobnosti, ať tomu víc neuškodíš. :palec2:

Těším se, až to budeš mít v cajku, jak budeš nadšený...

P.S.Už tady máš profil?? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže včera zkontrolovány akční členy - cvakaly všechny.

Smazali jsme chyby, byly opět ty samé 2.

Zkusim teď jezdit na benzín, abych zjistil zda se to rožne nebo ne, abych vyloučil chybu LPG - chudá směs - moc s tím, ale nepočítám.

Jirina5 - ty mas LPG - vyskočí ti to někdy když tomu dáš kotel na LPG? Ty jsi z Ostravy jako já, to by jsi mě mohl někdy svézt, abych zažil tu nirvánu, které v oktávce ani moc nevěřím, ale chtěl bych to mít :-D

Jestli se budou vyndávat ty hadičky a kontrolovat tak nechám hned vyměnit 035103245A stojí pry + - 230kč a výměna tak na 15minut (Odvzdusnovaci ventil presneji hovorove ventilek odvzdušnění odvětrávání), protože při studeném startu mám volnoběh tak 30s tak na 1200 a takové auto už by sytič nemělo dát znát. Toto by to prý mělo vyřešit tak uvidíme. Pak váhu vyčistit a klapu a pak nechat udělat základní nastavení.

Profil zatím nemám, nejsou fotky ani čas, ale slibuju, že bude. Teď musím vyřečit ať auto šlapé jak hodinky pak budu řešit zábavu :-)

Už jsem si objednal tady od kluka juke-box kabel na diagnostiku ať můžu pracovat sám, kdy potřebuju.

Někdy mi příjde, že blow nesmyslně odfoukne tak si říkám, jestli neni chyba v něm a nebo jestli to neodfukuje tou možnou dírkou v hadici.

Díky všem za rady. Na octaviaclubu se ještě neozval nikdo tak jsem rád, že tady to funguje jak ma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tech 1200 otacek je uplne normalni. Auto ma sytic jako kazde jine. Me zadna hlaska pri plnem zatizeni na LPG nevyskoci. No jak jsem ti psal nahore, zbytecne resis veci ktere resit nemusis. U cisteni vahy je riziko ze ji odpravis uplne! Zamer se na ten sekund. vzduch.

Jinak posouzeni akcelerace je hodne individualni. Jestli jsi jezdil predtim silnym nacipovanym dieselem tak Ti to muze prijit nevyrazny. Ale kazdopadne to musi byt hodne mrstne auto. Jak jsem psal jestli ti tam sviti kontrolka tak mas motor priskrcenej... Ikdyz kontrolka nesviti a je tam nejaka chyba, tak muze byt motor od ECU priskrcenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzali jsme vsechny ty akcni cleny a jeden po druhem a kazdy jsme nechali vzdycky cvakat chvili. To ma nejak foukat? Myslim, ze nefoukalo nic. Zda se mi, ze to nekdy i tak poskubkava lehce kolem 3000tis ja bych rekl, ze nejaka hadice bude fakt netesna. A tak o 1mm se mi na volnobeh pohupuje rucicka otackomeru. jinak jsem dnes vynuloval pal pc a jel do prace a zprace pohodicku do 2500ot a prumer 8,5L takze pohoda tech + - 13L tam asi bylo jak jsem to ze zacatku honil nez se rozla ta kontrolka a uz se pak ten prumer snizil jen na 12,5 z tech 13,2L :)

Vcera vecer jsme tu chybu smazali, od vcera jsem jezdil jen na benzin a chyba zase sviti takze LPG to nebude.

Nemate nekdo v pdf knihu jak na to octavia? Nejake schemata motoru atd abych nasel ty sekundarni ventilatory atd by se ted hodily.

Editováno: , autor: Wojnar
Odstraněná zbytečná citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se někdy stav, Tě povozím. :)

Mi se taky na LPG NIKDY nic nerozsvítí. Vše funguje 100%. Jediná chyba - když mám málo LPG v nádrži a dám plný plyn, stává se mi, že se zbytek LPG přelije mimo sací hrdlo z nádrže a v ten moment auto škytne a nejede. ALe to je fakt v případě, že mám cca 1 litr v nádrži.

To, že Ti lítají otáčky na volnoběh - lítají ti i na benzín? Je pravda, že na LPG se mi na volnoběh ručka taky hýbe - sice určitě ne o milimetr, ale motor je takový neklidnější. Pokud Ti ručka chodí i na benzín může být opravdu špinavá váha vzduchu. Vyčištění je dobrá věc, ale raději si přizvi někoho zkušeného - kdo už to dělal a umí to- já se příjdu taky podívat, protože bych taky chtěl vyčistit. :smich:

Knihu "jak na to" mám, ale tam se moc detailů ohledně našeho motoru nedozvíš. Je to tak zhruba na všechny typy... Kdyžtak písni SZ a domluvíme se.

Jsi si jistý, že máš blow off ventil? Co jsem se bavil z klukama - mi syčí turbo - má větší tlak. Mělo by to být součást čipu. Vytočíš třeba na 3 tis a pustíš plyn tak to sykne.

Ta díra co máš kolem 3 tis. je nejspíš normální - je to turbo . :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzali jsme vsechny ty akcni cleny a jeden po druhem a kazdy jsme nechali vzdycky cvakat chvili. To ma nejak foukat? Myslim, ze nefoukalo nic. Zda se mi, ze to nekdy i tak poskubkava lehce kolem 3000tis ja bych rekl, ze nejaka hadice bude fakt netesna. A tak o 1mm se mi na volnobeh pohupuje rucicka otackomeru. jinak jsem dnes vynuloval pal pc a jel do prace a zprace pohodicku do 2500ot a prumer 8,5L takze pohoda tech + - 13L tam asi bylo jak jsem to ze zacatku honil nez se rozla ta kontrolka a uz se pak ten prumer snizil jen na 12,5 z tech 13,2L :)

Vcera vecer jsme tu chybu smazali, od vcera jsem jezdil jen na benzin a chyba zase sviti takze LPG to nebude.

Nemate nekdo v pdf knihu jak na to octavia? Nejake schemata motoru atd abych nasel ty sekundarni ventilatory atd by se ted hodily.

Musí se roztočit ventilátor sekundárního vzduchu, takové foukání, pískavé syčení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...