Aritma0266 Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Zdravím, mám O2 face 1,9TDI. Auto je asi rok staré. Občas se mi stává, hlavně když dojíždím na neutrál na křižovatku, že když chci zařadit dvojku, tak tam nejde vůbec zařadit, pomůže až, když pustím spojku a znova ji sešlápnu. Byl jsem to už reklamovat, ale prý nic nezjistili. Nevíte co by to mohlo být. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 TO vypadá jako by špatně fungovala synchronizace.. zkus si přesně vyčíhnout okamžik kdy to dělá(píšeš že to dělá jen občas) a stejný postup zopakovat.. pak se s tím dá v servise pracovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aritma0266 Vloženo 2. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 To je právě problém, dělá mi to jen když někam dojíždím na neutrál (třeba ke křižovatce), chci dát dvojku a rozjet se, ale tu dvojku tam nedám. Neudělá to ale pokaždé, toto se mi stane jen tak cca 1 z 8 případů. Ale je to dost nepříjemné, když chci vyrazit z vedlejší a pak uprostřed křižovatky si hraju s řadičkou a spojkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baloo_baloo Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Mám úplně stejný problém, dělá to jen když řadím z 1 na 2 a 1 hodně vytočím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peppo Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Mne sa stava ze ked jednotkou viac pridam na vyssie otacky ani nie take vysoke a preradim do dvojky tak zaškripu zuby. Čo to može byt.Na inych stupnoch to nerobi aj ked vytocim auto len z jednotky do dvojky. Poradte prosim..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baloo_baloo Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Mne sa stava ze ked jednotkou viac pridam na vyssie otacky ani nie take vysoke a preradim do dvojky tak zaškripu zuby. Čo to može byt.Na inych stupnoch to nerobi aj ked vytocim auto len z jednotky do dvojky. Poradte prosim..... Jak píšu výše, tak mám naprosto stejný problém. Prosím, umíte někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Naprosto stejný problém, jak vytočím 1 na víc jak 3 tis. a chci dát rychle 2. tak to jde přes zuby, obávám se, že to bude synchron. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
princess Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Cus,dela mi to taky a ja myslel jen ze malo mackam spojku,tak to je mazec,budem mit novou prevodovku :-D budem reklamovat :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
princess Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Mel by to byt synchron,delam na prevodovkarne a myslim ze by to melo byt tim,kdyby to zas vyskakovalo tak chybi lozisko ale bude to asi synchrem on se nekdy prilepi a nebo je ohlej,melo by to byt tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jutaj Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Zdravim, rád by som sa podelil o svoju skúsenosť a snáď to niekomu pomôže.... Do včera som mal takisto problém so zaraďovaním 2. stupňa. Začalo to pri cca 90 tkm. Najvprv pri svižnejšom preraďovaní z jednotky, neskor aj pri podraďovaní z trojky. Pomáhalo dlhé vyšliapnutie spojky a pomalé preradovanie kym dvojka nezapadla do správnej polohy, inak šla buď "cez zuby" alebo nasilu. Druha možnosť ako neisť "cez zuby" bolo dvojnasobne vyšliapnutie spojky s preradenim do neutralu alá preraďovanie bez synchronu na Praga V3S Riešením bola výmena prevodovkového oleja (i keď som v to velmi neveril)! Po výmene oleja sa stalo preradovanie celkovo presnejšie a ľahšie a samozrejme "bez zubov". Podľa slov servismana, sa takto vyriesi 9 z 10 aut. Inak vymena synchronnych kruzkov. Tak až by sa tento problem mal niekoho tykat dufam, že bude patriť medzi tých šťastnejších 90 % 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baloo_baloo Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Zdravim, rád by som sa podelil o svoju skúsenosť a snáď to niekomu pomôže.... Do včera som mal takisto problém so zaraďovaním 2. stupňa. Začalo to pri cca 90 tkm. Najvprv pri svižnejšom preraďovaní z jednotky, neskor aj pri podraďovaní z trojky. Pomáhalo dlhé vyšliapnutie spojky a pomalé preradovanie kym dvojka nezapadla do správnej polohy, inak šla buď "cez zuby" alebo nasilu. Druha možnosť ako neisť "cez zuby" bolo dvojnasobne vyšliapnutie spojky s preradenim do neutralu alá preraďovanie bez synchronu na Praga V3S Riešením bola výmena prevodovkového oleja (i keď som v to velmi neveril)! Po výmene oleja sa stalo preradovanie celkovo presnejšie a ľahšie a samozrejme "bez zubov". Podľa slov servismana, sa takto vyriesi 9 z 10 aut. Inak vymena synchronnych kruzkov. Tak až by sa tento problem mal niekoho tykat dufam, že bude patriť medzi tých šťastnejších 90 % Dík za radu, zbývá mi necelých 5tis. km do servisu, což je tak do září a to plánuju i výměnu oleje v převodovce, takže určitě pak napíšu, jestli tvá rada zabrala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Měl jsem stejný problém, podle pana Sixty (kdo zná) měla škoda jeden čas horší převodový olej do 5Q manuálních převodovek a ten způsoboval zatuhávání a špatné řazení, hlavně 2. a 3. převodu. Kdo si přišel stěžovat na Škodu automatický na reklamaci prý dávali olej do 6Q manuálů. Mě tam ten „špatný“ olej nalila firma co mi předělávala převodovku na 6Q, měl jsem s tím problémy a dost se cukali reklamovat. Po výměně oleje pro 6Q (cca 600 kč/l) naprostá pohoda, ještě jsem si tam pak přidal přípravek Resurs a pak převodovka začala řadit pomalu sama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 tiež by som začal najprv výmenou toho prevodového oleja...viem,že tieto problémy sa hlavne v koncerne VW riešili u vozidiel VW (Touran,Passat)...ten nový olej obsahuje nejaké molybdénové zložky,ktoré zabraňujú tzv.prilepeniu synchrónu a k lepšiemu plynulejšiemu preradenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Jo to by měla být podstata i toho přípravku Resurs, vymysleli to někdy už za 2. světové, aby i prostřílené letadlo bez oleje přeletělo La Manche. Moc jsem tomu nevěřil, ale aplikace byla hodně poznat. Jinak pro kolegu, já bych 5 tis. km nečekal, blbě řadí = blbě maže, co nemaže dře = nečekat a na počkání vyměnit. Škoda servis je na každém rohu… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aritma0266 Vloženo 15. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Dnes jsem se vrátil z servisu, zkoušeli nějak přenastavit řazení, ale je to spíše horší. Další postup je, že mi musí vyndat celou převodovku, že to prý bude asi synchron. Mám prý počítat s 3-5 dny, což je fakt super. Až to budou mít hotové, dám vědět čím to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 ten olej ti neskúšali vymeniť ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aritma0266 Vloženo 16. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 ne, opakovaně jsem jim to připomínal, ale naprostý nezájem, prý bych si to musel zaplatit sám. Asi chtějí rýžovat na škodovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aritma0266 Vloženo 23. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Tak v pondělí jsem auto odvezl do servisu, dnes jsem se ptal jako to vypadá. Prý byl vůbec problém "navodit" tu závadu, ale povedlo se jim to a prý to děla, pouze když při řazení "bouchnu" řadící pákou úplně doleva (mě se tedy nezdá že bych s tím nějak bouchal nebo co, na jiném dřívějším autě tento problém nikdy nebyl). Čekají na vyjádření z MB co s tím, ale už mi opatrně naznačoval, že by MB taky mohla poslat vyjádření, že za to mohu já a poškodil jsme to. Už jen tato věta mě pořádně nasr......... a vaří se mi krev v žilách. Máte někdo nějaké zkušenosti, jak poslutpovat v případě, že řeknou že za to mohu já? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aritma0266 Vloženo 29. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Tak oprava a reklamace je vyřízená, vyměnili synchron a jádro převodovky. Jsme zvědavý jestli to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kruho Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 To samé dělalo i mě, po výměně oleje v převodovce ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak 1 Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 (editace) nechci urážet ale nebejt takových blbcu co jim řeknou že to je v převodovce a ne jen olejem,tak mi to vyměntě at to je tedy v pohodě!!! voe na kom by pak rejžovaly ?? nějací ty chytrý až hloupí tu mezi námy musí bít jinak je servis bez kšeftu "" to jo souhlasím olej to je drahá věc at ti radši udělaj převodovku kupovat olej za své "" blbost !!!! zaplat si ten olej při demonáži troubo jestli ti to vubec rozhodily taková rozhozená převodovka nějakým jardou z domažlic ta pak sedí jak fík možná líp jak složená ve fabrice a ani nehučí :-) Editováno: 22. Listopad 2011, autor: maniak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Špatný přístup servisu,to by se v MB moc nelíbilo,ale myslím že měli začít opravdu tím olejem,byla tam drobná chybka v synchronech a většinou to stačilo,půlit převodovku beru jako až poslední možnost i kdybych si ty 2l měl koupit za své,jo a zmíněného p.Sixtu považuju za naprostou jedničku co se tyče převodovek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak 1 Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 tak tak taky problémy s řazením " udělal jsem olej a skontroloval nastavení tahel řazení a super bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Zdar, stejný problém u 1.9.TDi, ale z 2 na 3 při delším roztažení (kopce atd) zato pravidelně. Taky mi všichni zasvěcení doporučují nový olej, až to udělám pisnu sem výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Chystám se na výměnu oleje v převodovce, chci se zeptat jaký olej koupit a kolik litrů? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.