Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Spotřebu mám porád dlouhodobou 7.2L Jezdím hodně město,kopce kolem Zlína a dalníci pořád cca 150. Jinak klidná jizda mimo obec se dá za 5.2L ale nesmím předjížděl a jezdít kolem 120 :-)

Roomster scout koupeno 10/2011 motor 1.2Tsi najeto 2800km zatím parádní max. spokojenost.)

Upraveno od M.Avar

Od výměny baterky už uběhl nějaký čas a elektrika drží. Motor zatím taky funguje. A do turbobenzínu jde i Hjundeeee. Svět se zbláznil. VW už se potrápil, vychytává a Korejci čekali až se zjistí co to dělá.

Upraveno od Jakub Nabel

Kdepak, to bude ouplně new generation engines - otočená hlava vejfukem dozadu je jen jedna věc - asi nejvíc viditelná - a sloužící k tomu, aby se motor dal montovat nakloněnej dozadu místo dopředu jako doposud = cesta jak zkrátit čumák auta a hlavně zmenšit potřebu velkýho předního převisu = bude možnost udělat auto s větším rozvorem, aniž by nadměrně narostla délka, další bude opět návrat ke 4ventilový technice rozvodu a pohonu rozvodu řemenem, výfuková komora ještě v prostoru hlavy, kde se budou "s předstihem" chladit výfukový plyny, aby se ve vysokých točkách nepálil kat a nebylo potřeba plyny chladit dodatečným přívstřikem paliva jako je to nutný u TSI...

Zapomeň na to, že by koncern povolil vestavbu takovýho motoru nejdřív do skodofky - respektive dřív do skodofky než do "mateřskýho" lidovozu - myslím sériově, samozřejmě role "muly" bude nějaké té škodofce milostivě povolena...

otočený motor je v tom mrňousovi CITIGo. Tam jde výfuk dozadu a zároveň se ve svodech motá voda pro rychlejší ohřev vody a zároveň pro chlazení výfuku aby nevalili benzín do komínu.

Roomster scout koupeno 10/2011 motor 1.2Tsi najeto 2800km zatím parádní max. spokojenost.)

:-D no ještě aby ne, ikdyž u tohoto novýho motoru se dá mluvit o úspěchu, když najede tolik bez problému :w00t1:

Roomster scout koupeno 10/2011 motor 1.2Tsi najeto 2800km zatím parádní max. spokojenost.)

Počkej jak budeš mluvit, až s ním najedeš 10násobek - zatím sis k tomu autu jen tak zlehýnka přičuchnul. Po 25-30tkm se bude dát mluvit o nějakém dojmu z auta a až najedeš 50-60tkm, bude čas na nějaké první hodnocení.

Mam už ten desetinasobek zatim spokojenost :kol-47: uvidime dal zda to byla dobra volba

Ha, tak kolega dnes v servisu při 40 000 km a auto opraveno, ale - musí se objednat výměna řetězu, nemají ho, tak musí pak ještě přijet na výměnu. Je to výrobní vada a platí to výrobce. Jo a mimochodem - jedná se o Mazdu CX-7. :D

Sakra, proč nezůstali všichni u řemenů a snad jediné BMW, které ty řetězy umí, si je nenechalo? :)

Ha, tak kolega dnes v servisu při 40 000 km a auto opraveno, ale - musí se objednat výměna řetězu, nemají ho, tak musí pak ještě přijet na výměnu. Je to výrobní vada a platí to výrobce. Jo a mimochodem - jedná se o Mazdu CX-7. :D

Sakra, proč nezůstali všichni u řemenů a snad jediné BMW, které ty řetězy umí, si je nenechalo? :)

Aby se servisáci a zákazníci nenudili. Snad to Mazda jako VW taky nebrala z Polska....

Upraveno od Jakub Nabel

Příští týden jdu objednat Fabii na prohlídku. Najeto mám cca. 26 000 km.

Vyrobeno květen 2010. Original stav. Nikdy žádný problém. Parkuje prakticky celoročně v garáži. Jezdím hodně svižně. Při zimním startech zněl motor chvíli jako diesel...

Zdravím všechny na tomto fóru. Vlastním Romstra 1,2TSI 63kW od brezna2011, mam najeto 33000km, zatím bez reklamace, ale trápí mně někdy ranní starty, nastartuji motor má nepravidelný chod kolem 750n/min a někdy dokonce chcípne. Chystám se to řešit na příští servisce, pokud to bude přetrvávat, může to být i benzín, tankuji bud na benzině nebo na shell. Jinak jsem s tímto motorem velice spokojený na, táhné odspodu, má dostateční výkon a spotřeba se drží dlouhodobě kom 6l/100, při troše snahy.

Takže sa seba:

Nový SW RJ - klepotanie pri studenom štarte pri 2 tis.

Výmena rozvodov pri 13 tis.

1.2 TSI 77kW je úplne super, spokojnosť.

Upraveno od Andynko

Ja by som bol uplne spokojny,keby som nemusel na motore menit nic a slapal by ako hodinky bez navstevy servisu.Alebo keby som bol o cosi skromnejsi - keby som vedel na 100%, ze vymenou rozvodovej retaze je problem retaze vyrieseny :kol-32:

K tým otáčkam môžem napísať toto : V zime aj pri - 15°C otáčky klesli na 650-700 hneď, maximálne po pár sekundách. Teraz som si všimol, že čím je vonku vyššia teplota a hlavne, keď je nad 20-25°C, tak mi robí presne to isté, čiže asi 30 sekúnd drží na 1200 a potom klesne na 650. Nerobí to stále a vraj je to nejaké testovanie alebo niečo také, čo som tu niekde čítal.

ono by to malo byt na premazanie motora... preto ti v zime tolko nemaze, pretoze je olej chladnejsi a teda tak lahko nestecie, zato pri vyzsich teplotach olej rychlejsie stecie a tak sa motor musi lepsie premazat... robit to aj v HTP a dokonca aj V12 z murcielaga... ale nemusi to byt na 100% pravda, kedze o TSI si zatial info iba zbieram, kedze by som chcel kupit monte carlo s TSI :)

Upraveno od Alexander Nagy

Dnes servisní prohlídka tzv. dvouroční

Výměna turba + podložka, 2x flash řídící jednotky (první vadný) a auto mi po cestě domů zahlásilo chybu EPC a závadu, přestalo jet a táhnout.

Hmm, ten flash ŘJ jim nějak nejde, u mě jim to taky na 60 % spadlo a zablokovalo jednotku, takže mi museli dát náhradní auto a zjišťovat ze Škody co a jak. :D

Tak pokud máš výměnu turba a zas máš EPC kontrolku, tak buď turbo udělat znovu a lépe a nebo je to kabel k plynovému pedálu, na to je taky akce. No každopádně zpátky do servisu, to je asi jasný. :)

Už tam znova bylo... A vůbec se jim dneska nedařilo. Jak vyplivlo auto prvně a skoro nejelo, tak pro mě jel technik. Natočí a nic auto nehlásí, ale točilo strašně vysokej volnoběh (cca. 900 i při zahřátí). Pak jim v servisu flash vyšel, ale dojel jsem domů (trochu jsem prasil, abych zkusil, jestli znova nezahlásí chybu a jednou blikalo auto, tak jsem si myslel, že kvůli stylu jízdy) a koukám a pochopil jsem, proč blikalo to auto - nesvítilo mi denní svícení. Vrátím se do servisu (už podruhé ten den s reklamací) a už bylo 5 minut po zavíračce, tak jsem jenom se servismanem pokecal, omlouval se a v pondělí tam musím znova...

Nevypnuli ti náhodou vypínač denního svícení? Umístěn je vedle diagnostické zásuvky.

Já raději pod kapotu sahat nebudu :D

To není pod kapotou. Kolíbkový vypínač pro denní světla se nachází pod volantem v pojistkovém boxu. Viz manuál na str. Světla a viditelnost. :kol-47:

Pawouk: Měl si pravdu :kol-47: Dík. Frajer! :kol-31: Ale stejně tam pojedu v pondělí... Slíbili mi, že nastaví, aby denní svítilo pořád (jako u Fabie RS), teď je zapojený jako původní denní svícení, který zhasne při přepnutí na parkovačky, resp. potkávací světla... Ale že je tohle v servise nenapadne. :kol-44:

EDIT: Mida měl pravdu též

Upraveno od sytic

To máš nějaký špatný informace - podle poslední novely zákona 361 (412 a pozdější) MUSÍ denní svícení zhasnout v okamžiku, kdy se manuálně zapnou parkovačky (= obrysové osvětlení) případně další světla - potkávačky nebo přední mlhovky = neboli prostě jak sáhneš na spínač světel a pohneš jím jinam než na "0", musí day-lights zhasnout nebo minimálně snížením jasu přejít do režimu "pozičních" světel.

V žádném případě nesmějí day-lights zůstat svítit trvale i po rozsvícení dalšího "světelnýho parku" - jsou myšlené originální továrně instalované systémy.

Ekkar_z_Bastlírny: Ano, já vím, že by mělo podle zákona denní svícení zhasnout a sám jsem byl překvapen. Podívej se ale na pár večerních záběrů Fabie II RS, současné Octavie RS a já mám také příklad auta mého otce - Audi A6 Allroad 3.0 TDI, u kterých svítí diodové denní svícení nadále. Nejspíše se sníží intenzita svítivosti.

Najradsej mam takych trkvasov,ktori si zapnu parkovacky na nejakej starej fabii (to len ako priklad) a prednymi hmlovkami veselo svietia ako svetlami pre denne svietenie :doh

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.