Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Četl jsem poslední Autotip, a tam bylo vyjádření imortera WV k motorům 1,2 (k dotazu majitele Golfu s motorem 1,2 TSI). Vyjádření improtéra (prostřednictvím tiskového mluvčího) je takové, že problémy s rozvody má pouze promile motorů. Tak nevím, jestli náhodou ten tiskový mluvčí neměl nějaké to promile v krvi.

To jsem někde taky četl.....Buďte v klidu, jde-li to. Dejte si třeba na seznamu "poruchy THP" a myslím že to sice není pro nás osobně pozitivní,ale nejsme sami koho ty dááááuunsáááájzy pěkně pijí krev.

Upraveno od Jakub Nabel

ja som mal ponuku skladového auta za zaujímavú cenu pred rokom 10 700 € nebolo tam na výber buď to zoberem alebo nežerem

P.S. inak som spoko pred tým som mal daewo leganza :D a ročná údržba ma stála cez 2000€

Četl jsem poslední Autotip, a tam bylo vyjádření imortera WV k motorům 1,2 (k dotazu majitele Golfu s motorem 1,2 TSI). Vyjádření improtéra (prostřednictvím tiskového mluvčího) je takové, že problémy s rozvody má pouze promile motorů. Tak nevím, jestli náhodou ten tiskový mluvčí neměl nějaké to promile v krvi.

jj,to mají asi z AutoBildu,tam se VW vyjádřil v tom smyslu,že je to problém asi 5000 ks motorů 1.2 TSI. Prý měl dodavatel řetězů ze začátku výroby "opotřebený" nástroj... Kdo umíte německy,mrkněte na jejich web. Pro nás ostatní je Google translator,i když tam je to takové kostrbaté.

To je zvláštní, jde o to jaký nástroj :kol-28: . Já půjdu co nevidět podruhé a to tam je podle tvrzení servisu nějakej japonskej hele. No a cirkus to dělá znovu i přes to že je údajně o článek kratší a tak to vypadá že je to nějaký rozbitý od začátku a má to konstrukční trabl se kterým si neví rady, inženýři.

Mohli by vymyslet nějakou sadu kterou si bude řidič sám vyměňovat na parkovišti před Albertem. Ani žárovky se tak často nemění :kol-32:

Upraveno od Escrito

No tak to možná nebyl až tak špatný nápad, jak psali v aprílovém článku na auto.cz, cituji: "Součástí balení je alespoň náhradní rozvodový řetěz s napínákem a instrukce pro domácí výměnu." :D

Aspoň, že nemusí ísť pri výmene celý predok auta dolu, iba vnútorný blatník. No ale ešte musia doriešiť, aby rýchlejšie tvrdla tesniaca pasta, nech to stihne pokiaľ človek nakúpi.. :D

No když se podíváš(te) na to jak vypadá to víko u horního rozvodového kola a celé je to "jakési nak.vené" včetně prostoru kolem plného trubek a hadic tak potěž vrtule. To musí být zábava pro ty výměnkáře, ne tak se do toho pustit někdo doma.Ta samotná výměna není asi tak náročná jak to celé rozkuchat a pak to celé poslepovat... Jo staré tříložiskáče to nejsou.

Ano také jsem se díval že všechno kolem musí vymontovat a ta hromada hadic která zavazí aby se k tomu dostali. Ale ono když mechanik dělá 2 auta denně tak to má v ruce :kol-47:

Tak snad už to mají natrénované jako rozborka zborka samopalu :kol-23:

To je zvláštní, jde o to jaký nástroj :kol-28: . Já půjdu co nevidět podruhé a to tam je podle tvrzení servisu nějakej japonskej hele. No a cirkus to dělá znovu i přes to že je údajně o článek kratší a tak to vypadá že je to nějaký rozbitý od začátku a má to konstrukční trabl se kterým si neví rady, inženýři.

Mám obavu,že je to ještě horší,než se zdá. Dnes,přesně 830 km po výměně řetězu,se při startu poloteplého motoru ozval na vteřinku mě důvěrně známý zvuk. :kol-49: Podotýkám,že jsem auto ráno vyzvednul v servise po druhé reklamaci úniku oleje po výměně rozvodů. Tentokrát údajně přetěsnili vanu motoru. Ještě že to auto není moje. :feve:

Upraveno od Pawouk

to nepotěší :(

Ja už mám "klasický" reťažový zvuk späť aj pri teplom motore na programe týždenne, takže sa teším na jesennú garančku aj s výmenou oleja, reťaze, podložky, fitlrov a tak podobne.. :kol-47:

Ale stále ostáva moja spokojnosť s jazdnými vlastnosťami a spotrebou TSička, nemenil by som... Som asi uchylák, ale ja ten motor milujem.. kol5

Upraveno od galeo

Galeo,myslím,že jízdní vlastnosti motorů 1.2 TSI zde nikdo nekritizuje. I já osobně jsem je v některých příspěvcích vyzdvihoval. Ale technická spolehlivost těchto motorů je UBOHÁ!!! A to mě nikdo nevyvrátí. Co budeš dělat až ti skončí záruka? Měnit řetěz při každé výměně oleje? Neboj,já mám doma také TSI,sice 1.4,ale tam to také není dvakrát růžové... Koncern prostě vývoj těchto motrů hrubě nezvládá.

Neriesim, co bude o 3 roky, teraz chcem kludne spat a tak vecer citam rozpravky detom a pocuvam hudbu.. Viem, ze to nas..ie, ale kedze to neviem ovplyvnit, tak sa nad to viem povzniest.. Ale byt na mieste vyvojarov VW, SA nespal by som kludne a mozno sa aj obaval "revolty" od majitelov TSI..

TSIčkaři všech zemí sjeďte se před bránou Š-A :kol-24:

To by bolo ozaj zaujímavé a možno by bol aj zápis do Guinessovej knihy rekordov.. :kol-28:

No a potom by sa to mohlo stať aj každoročným zrazom, kde by si ľudia vymieňali skúsenosti, názory, poznatky + súťaž v rýchlosti výmeny reťaze, prehrania SW a podobne ..

Nakoniec aj :kol-35:

Tak jsem se ze zvědavosti podíval na hlasovací výsledky.

Anketa běží od 11.května 2011 neboli téměř rok.

Za tu dobu je v anketě 164 hlasujících, z nichž:

112 nemělo doposud žádnou závadu (68,29%)

17 (10,37%) mělo poškozené zapalovací kabely škodnou

11 (6,71%) mělo závadu turba

7 (4,27%) muselo absolvovat výměnu motoru po velmi těžké havárii agregátu

17 (10,37%) mělo jinou, dále v příspěvcích specifikovanou závadu.

I když vezmu v úvahu českou vlastnost, že spokojený člověk kušuje jak Fučík a klapačku otevře jen v případě nespokojenosti a účastníky ankety nebudu brát jako reprezentativní vzorek majitelů TSI, je víc než 30% podíl nějakým způsobem problematických "kusů" alarmující.

Když k tomu navíc přidám fakt, že u mnoha kusů se problémy (převážně s rozvodovým řetězem) opakují i po záruční opravě ve značkovém servise, docela mne zamrazí - podobnou blamáge jsme zatím v podání evropských automobilek nebyli zvyklí vídat...

Často jsme čítávali, že Ford, Chrysler nebo Chevrolet dělá svolávačku na to nebo ono, Nissan na tamto a Toyota zase na něco jiného - ale u evropské automobilky jsme na to nebývali zvyklí, aspoň ne u životně důležité části auta. Nějak si nedovedu srovnat, že by takový efekt v případě koncernu měl být POKROKEM neboli výsledkem několikaletého vývoje...

dokud testejezdci budou testovat auta na špalkách a s cihlou na plynu nebo nacvakaným tempomatem nebudou testy košér. Ale to je věcí fabriky aby byly testy reálné a nebo se jenom evolucí vyvíjely následné generace motorů. Toto TSI prezentovali jako derivát 1,4TSI,ale z 1,4ky zůstaly snad jen tlaková pumpa benzínu a nápis TSI.....

Upraveno od Jakub Nabel

Mě z té ankety vyplívá, že rozvody jsou špatné u cca 10%, což asi nebude tak hrozné.

Původně jsem hlasoval pro poškozené zapalovací kabely (škodná), teď bych se přidal k rozvodům. I když bych řekl, že zatím to až tak strašné nebylo, uvidíme teď. Anketu bych taky nepřeceňoval - kdo nemá problémy asi se nikde moc nevyjadřuje, ani nemá důvod taková témata vyhledávat.

při 15000 km první výměna řetězu, budu za pár km na 30000km a už se ozývá opět rachtání. A to jak kdy. někdy ano, někdy ne...ale objevuje se. Ještě necelý 2 roky úvěru a auto jde z domu. na tohle fakt nemám!!!

Mě z té ankety vyplívá, že rozvody jsou špatné u cca 10%, což asi nebude tak hrozné.

si děláš pr.el, každý desátý auto, to je dost hrůzostrašný!!! a plno lidí sem vůbec nepíše a dalších plno lidí ani neví, že jim ten rozvoďák vyměnili potichu na garančce.

A k tomu o článek kratší a začne dělat binec znovu. Stejně tak pytlík k hadicím a tu dementní podložku s novým softem, který mi rozhasil spotřebu.

si děláš pr.el, každý desátý auto, to je dost hrůzostrašný!!! a plno lidí sem vůbec nepíše a dalších plno lidí ani neví, že jim ten rozvoďák vyměnili potichu na garančce.

No dost si nedokážu představit že by mě při garančce vyměnili rozvoďák, jedině že by to vše stihli za 1,5 hodiny a tom dost pochybuji. Hodně lidi si na auto čeká tak jako pokaždé já. A proč by ho taky měnili když si zákazník nestěžuje na hlučné starty.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.