Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Četl jsem poslední Autotip, a tam bylo vyjádření imortera WV k motorům 1,2 (k dotazu majitele Golfu s motorem 1,2 TSI). Vyjádření improtéra (prostřednictvím tiskového mluvčího) je takové, že problémy s rozvody má pouze promile motorů. Tak nevím, jestli náhodou ten tiskový mluvčí neměl nějaké to promile v krvi.

To jsem někde taky četl.....Buďte v klidu, jde-li to. Dejte si třeba na seznamu "poruchy THP" a myslím že to sice není pro nás osobně pozitivní,ale nejsme sami koho ty dááááuunsáááájzy pěkně pijí krev.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem poslední Autotip, a tam bylo vyjádření imortera WV k motorům 1,2 (k dotazu majitele Golfu s motorem 1,2 TSI). Vyjádření improtéra (prostřednictvím tiskového mluvčího) je takové, že problémy s rozvody má pouze promile motorů. Tak nevím, jestli náhodou ten tiskový mluvčí neměl nějaké to promile v krvi.

jj,to mají asi z AutoBildu,tam se VW vyjádřil v tom smyslu,že je to problém asi 5000 ks motorů 1.2 TSI. Prý měl dodavatel řetězů ze začátku výroby "opotřebený" nástroj... Kdo umíte německy,mrkněte na jejich web. Pro nás ostatní je Google translator,i když tam je to takové kostrbaté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zvláštní, jde o to jaký nástroj :kol-28: . Já půjdu co nevidět podruhé a to tam je podle tvrzení servisu nějakej japonskej hele. No a cirkus to dělá znovu i přes to že je údajně o článek kratší a tak to vypadá že je to nějaký rozbitý od začátku a má to konstrukční trabl se kterým si neví rady, inženýři.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když se podíváš(te) na to jak vypadá to víko u horního rozvodového kola a celé je to "jakési nak.vené" včetně prostoru kolem plného trubek a hadic tak potěž vrtule. To musí být zábava pro ty výměnkáře, ne tak se do toho pustit někdo doma.Ta samotná výměna není asi tak náročná jak to celé rozkuchat a pak to celé poslepovat... Jo staré tříložiskáče to nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zvláštní, jde o to jaký nástroj :kol-28: . Já půjdu co nevidět podruhé a to tam je podle tvrzení servisu nějakej japonskej hele. No a cirkus to dělá znovu i přes to že je údajně o článek kratší a tak to vypadá že je to nějaký rozbitý od začátku a má to konstrukční trabl se kterým si neví rady, inženýři.

Mám obavu,že je to ještě horší,než se zdá. Dnes,přesně 830 km po výměně řetězu,se při startu poloteplého motoru ozval na vteřinku mě důvěrně známý zvuk. :kol-49: Podotýkám,že jsem auto ráno vyzvednul v servise po druhé reklamaci úniku oleje po výměně rozvodů. Tentokrát údajně přetěsnili vanu motoru. Ještě že to auto není moje. :feve:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja už mám "klasický" reťažový zvuk späť aj pri teplom motore na programe týždenne, takže sa teším na jesennú garančku aj s výmenou oleja, reťaze, podložky, fitlrov a tak podobne.. :kol-47:

Ale stále ostáva moja spokojnosť s jazdnými vlastnosťami a spotrebou TSička, nemenil by som... Som asi uchylák, ale ja ten motor milujem.. kol5

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Galeo,myslím,že jízdní vlastnosti motorů 1.2 TSI zde nikdo nekritizuje. I já osobně jsem je v některých příspěvcích vyzdvihoval. Ale technická spolehlivost těchto motorů je UBOHÁ!!! A to mě nikdo nevyvrátí. Co budeš dělat až ti skončí záruka? Měnit řetěz při každé výměně oleje? Neboj,já mám doma také TSI,sice 1.4,ale tam to také není dvakrát růžové... Koncern prostě vývoj těchto motrů hrubě nezvládá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neriesim, co bude o 3 roky, teraz chcem kludne spat a tak vecer citam rozpravky detom a pocuvam hudbu.. Viem, ze to nas..ie, ale kedze to neviem ovplyvnit, tak sa nad to viem povzniest.. Ale byt na mieste vyvojarov VW, SA nespal by som kludne a mozno sa aj obaval "revolty" od majitelov TSI..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by bolo ozaj zaujímavé a možno by bol aj zápis do Guinessovej knihy rekordov.. :kol-28:

No a potom by sa to mohlo stať aj každoročným zrazom, kde by si ľudia vymieňali skúsenosti, názory, poznatky + súťaž v rýchlosti výmeny reťaze, prehrania SW a podobne ..

Nakoniec aj :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se ze zvědavosti podíval na hlasovací výsledky.

Anketa běží od 11.května 2011 neboli téměř rok.

Za tu dobu je v anketě 164 hlasujících, z nichž:

112 nemělo doposud žádnou závadu (68,29%)

17 (10,37%) mělo poškozené zapalovací kabely škodnou

11 (6,71%) mělo závadu turba

7 (4,27%) muselo absolvovat výměnu motoru po velmi těžké havárii agregátu

17 (10,37%) mělo jinou, dále v příspěvcích specifikovanou závadu.

I když vezmu v úvahu českou vlastnost, že spokojený člověk kušuje jak Fučík a klapačku otevře jen v případě nespokojenosti a účastníky ankety nebudu brát jako reprezentativní vzorek majitelů TSI, je víc než 30% podíl nějakým způsobem problematických "kusů" alarmující.

Když k tomu navíc přidám fakt, že u mnoha kusů se problémy (převážně s rozvodovým řetězem) opakují i po záruční opravě ve značkovém servise, docela mne zamrazí - podobnou blamáge jsme zatím v podání evropských automobilek nebyli zvyklí vídat...

Často jsme čítávali, že Ford, Chrysler nebo Chevrolet dělá svolávačku na to nebo ono, Nissan na tamto a Toyota zase na něco jiného - ale u evropské automobilky jsme na to nebývali zvyklí, aspoň ne u životně důležité části auta. Nějak si nedovedu srovnat, že by takový efekt v případě koncernu měl být POKROKEM neboli výsledkem několikaletého vývoje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dokud testejezdci budou testovat auta na špalkách a s cihlou na plynu nebo nacvakaným tempomatem nebudou testy košér. Ale to je věcí fabriky aby byly testy reálné a nebo se jenom evolucí vyvíjely následné generace motorů. Toto TSI prezentovali jako derivát 1,4TSI,ale z 1,4ky zůstaly snad jen tlaková pumpa benzínu a nápis TSI.....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně jsem hlasoval pro poškozené zapalovací kabely (škodná), teď bych se přidal k rozvodům. I když bych řekl, že zatím to až tak strašné nebylo, uvidíme teď. Anketu bych taky nepřeceňoval - kdo nemá problémy asi se nikde moc nevyjadřuje, ani nemá důvod taková témata vyhledávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě z té ankety vyplívá, že rozvody jsou špatné u cca 10%, což asi nebude tak hrozné.

si děláš pr.el, každý desátý auto, to je dost hrůzostrašný!!! a plno lidí sem vůbec nepíše a dalších plno lidí ani neví, že jim ten rozvoďák vyměnili potichu na garančce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

si děláš pr.el, každý desátý auto, to je dost hrůzostrašný!!! a plno lidí sem vůbec nepíše a dalších plno lidí ani neví, že jim ten rozvoďák vyměnili potichu na garančce.

No dost si nedokážu představit že by mě při garančce vyměnili rozvoďák, jedině že by to vše stihli za 1,5 hodiny a tom dost pochybuji. Hodně lidi si na auto čeká tak jako pokaždé já. A proč by ho taky měnili když si zákazník nestěžuje na hlučné starty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...