Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Sakra, to jsou reference na TSI, já pořád porovnávám TCE v Cliu (ještě současná generace s nepřímým vstřikem) a FII s TSI, dnes se obě auta dají sehnat celkem levně a když si pročítám zde forum, tak se spíše kloním ke Cliu.

Asi by si mal zavítať aj na fórum Renaultu, myslím že ani Clio nebude chválené, odhliadnuc od toho, ako vyzerá. On sa totiž postažuje takmer každý, čo má problém, tí spokojný sú ticho, nemajú dôvod hľadať žiadne diskusné fóra. Pritom tých spokojných majitelov TSI, čo iba jazdia a nič neriešia bude väčšina. Každý výrobca má z času na čas problémy, iba tí francúzky ich mávali trochu častejšie.

Upraveno od lubikSK

Dnes jsou problémy s kvalitou všude

Dnes ráno počtvrté nouzový režim. Měl jsem to pár metrů k servisu a tak jsem tam doskákal.Hodili to na diagnostiku a vyjela mechanická závada regulace turba. Udělali výmaz hodnot a jel se se mnou projet- řídil technik. Po cca 5ti km znovu, popáté!!!!!!!!!!!, nouzák. Byl se mnou technik, kterého deseti metry při návštěvě jenom míjím, jinak jednám s jiným co měl dnes volno nebo co a pronesl krásnou větu- Vy jste tady skoro pořád.

..... pronesl krásnou větu- Vy jste tady skoro pořád.

No spíš vaše auto je tady skoro pořád... :kol-47: Je to prostě ostuda furt jezdit do servisu, kdybych takhle opravoval ,,mašiny" já v práci tak tam dlouho nevydržím, no prostě škodovka je škodovka.(neříkám, že mechanici za to můžou) Mimochodem clio máme doma tedy 1.2 benzín a jezdíme přes šest let a ani jeden zádrhél jen pravidelná výměna olej,filtr..3x žárovka, takže zase tak špatné to není :kol-31: Jsem rád, že nemám TSI ale jen 1.6 Mpičko, jezdit takhle do servisu to je zatím jen noční můra a veřím, že mě nic podobného nepotká- hlavně když vím, že TSI si nekoupím.

S mojím stylem jízdy bych v tom servisu asi garážovat :kol-29: felda to zatím vše pobrala- ať žije!!!!

No já mám s cliem zase spoustu prošustrovaných peněz a vzhledem k tomu kolik to celé stálo tak u nás zd.chne. To TSI je bohužel daň pochybného ekoterorismu a zároveň překombinovaný máslostroj nějakých čerstvých absolventů věčně školících se individují. Dnešní závěr je ten že se odporoučelo turbo, resp šla do kytek regulace tlku. Stál jsem u auta když ho lustrovali. Mám náhradní pohybovadlo a dle technika je termín opravy asi v úterý. Pánbůh mne osvítil a kopl k doobjednání záruky na 4 roky/60000. Jinak bych už tahal ze svého, koupeno bylo 14.6.2010. UF!!!!!

Sakra, to jsou reference na TSI, já pořád porovnávám TCE v Cliu (ještě současná generace s nepřímým vstřikem) a FII s TSI, dnes se obě auta dají sehnat celkem levně a když si pročítám zde forum, tak se spíše kloním ke Cliu.

A hlavně, poměr provozovaných aut, lidí diskutujících o poruchách a image věčně se seroucích aut(což spousta lidí bere jako jejich výbavu) a statistickému omylu se i přes moje hrubě záporné zkušenosti s obouma k tomu mému kolovrátku.

Jakube,kolik máš najeto? Tento problém jsem měl také r.v. 04 nebo 05/2010. Mělo by se to údajně týkat aut právě ze začátku výroby. Odejde servo regulace obtoku turba - údajně nevydrží teplotní zatížení v motorovém prostoru. U mě se to stalo při 16 200 km. Mění se to komplet včetně turba.

Kolega na FII 1.2 TSI najeto těsně přes 30 000 km šel teď několikrát do nouzáku + kontrolka EPC - ještě nemá podložku,tak to vidím,že mu ji tam šoupnou. Navíc se mu různě otevírají a zavírají okénka podle jejich nálady. :kol-28:

No já mám s cliem zase spoustu prošustrovaných peněz a vzhledem k tomu kolik to celé stálo ...

Tak záleží jestli sto koupil nové nebo ojeté.?

Ono ty veškeré problémy s TSI spojené by se i nějákým způsobem daly ustát a prostě se to dál řeší, ovšem když tu tak čtu co na to ty servisy a jak s vama kolikrát jednají oto je to horší, kvalitní značka (ať už jakákoliv) by právě na servis měla brát Důrazný pohled, na to jak dobře opravují,rychle a ke spokojenosti zákazníka, tohle potom celkově dotváří značku ono nestačí mít jen jméno... :kol-27: aspoň takhle nám to v práci vštěpovali do hlavy ,,papaláši" a opravdu když jsme měli sem tam reklamaci tak to byl cvrkot a otáčení aby se vše opravilo,srovnalo a pod. Mimochodem tak mě napadá to bude asi ten důvod proč nedělám ve škodě.. :kol-31::kol-28:

Tak záleží jestli sto koupil nové nebo ojeté.?

Ono ty veškeré problémy s TSI spojené by se i nějákým způsobem daly ustát a prostě se to dál řeší, ovšem když tu tak čtu co na to ty servisy a jak s vama kolikrát jednají oto je to horší, kvalitní značka (ať už jakákoliv) by právě na servis měla brát Důrazný pohled, na to jak dobře opravují,rychle a ke spokojenosti zákazníka, tohle potom celkově dotváří značku ono nestačí mít jen jméno... :kol-27: aspoň takhle nám to v práci vštěpovali do hlavy ,,papaláši" a opravdu když jsme měli sem tam reklamaci tak to byl cvrkot a otáčení aby se vše opravilo,srovnalo a pod. Mimochodem tak mě napadá to bude asi ten důvod proč nedělám ve škodě.. :kol-31::kol-28:

On servis Renault není žádná sláva, segře na Megane Grand Tour nedokázali opravit stále odlepující rámeček kolem skla. A to Renault nemá tolik značkových servisů aby si člověk mohl vybírat jako u Škodovky. Škodovka má jako jediná výhodu že má tolik značkových servisů, když se mě někde nelíbí tak jdu jinam... výběr je velký :kol-47:

Mám v Renaultu kamoše takže vím jak to tam vypadá.. jen sem reagoval na Clio které máme přes 6let a nic se natom neřešilo, jezdí skvěle.(je to mamky pro ni ideální).Výběr je tedy veliký,ale z hlediska profesionality a značky by ti měli auto opravdy v každém servisu škoda ne? Od toho tu jsou!!! Navíc když mají s TSI takové problémy oto víc by se měli snažit :kol-47: aby se tím ty problémy aspoň trochu ,,zastínily"

Pravdou je, že sem píší nespokojení zákazníci tím pádem to vypadá, že servis není tak kvalitní, ale také jsem přesvědčen, že spokojených je daleko víc než nespokojených.

Jakube,kolik máš najeto? Tento problém jsem měl také r.v. 04 nebo 05/2010. Mělo by se to údajně týkat aut právě ze začátku výroby. Odejde servo regulace obtoku turba - údajně nevydrží teplotní zatížení v motorovém prostoru. U mě se to stalo při 16 200 km. Mění se to komplet včetně turba.

Kolega na FII 1.2 TSI najeto těsně přes 30 000 km šel teď několikrát do nouzáku + kontrolka EPC - ještě nemá podložku,tak to vidím,že mu ji tam šoupnou. Navíc se mu různě otevírají a zavírají okénka podle jejich nálady. :kol-28:

Mám přesně 40000 Km,výroba 6/2010, ale podložka už tam instalovaná byla a i tak to šlo do kélu. Při projíždění auta diagnostikou zkoušel chod regulace a bylo jasno. Mám, jak jsem psal čekačku na nové turbo. A tomu kolegovi asi stejně dají nové turbo, ty regulace evidentně odcházejí na těch "prvních" motorech. Ty motory nejsou tak první jako vyrobené, ale první se kterýma se jezdí víc a projevují se u nich vady v konstrukci. Mám kolegu a ten má Leona 4 roky a najeto 2 tisíce km. Schválně to píši slovy abych nebyl konfrontován s překlepem.....Takovým se to začne sr.t až když to auto půjde do šrotu věkem. A teplotní zatížení regulace mohli vyřešit, jde-li to, softem aby se při např venkovní teplotě nad 20 st a při zastavení pustil na minipidi nezaregistrovatelné otáčky ventilátor chladiče aby pohyboval vzduchem pod kapotou.

Upraveno od Jakub Nabel

Teď je jiná konstrukce turba ? Mam 9/2010 najeto 32tkm a zatím žadnej problém s turbem zatim bez podložky . Jak jezdíte hodně ho vytačite nebo dlouhý trasy ?

Upraveno od zbek

Kolega má ten služebák r.v buď konec 2010,nebo začátek 2011 a zatím jen vyměněné rozvody v asi 15 000 km. Jinak až do teď bez sebemenší závady. Vzhledem k tomu,že jezdíme jen po Praze,tak alespoň u mě,se přes 3000 ot. dostanu minimálně. Počítám,že u něj to bude obdobně.

Jinak turba jsou podle ETKY minimálně čtyři druhy s koncovým písmenem a datem výroby:

F - do 31.5.2010

G - od 1.6 2010 do 15.5.2011

H - od 16.5.2011 do 7.11.2011

K - od 8.11.2011

Já mám to s indexem F. Kolega tam tedy asi má s indexem G. Přičemž turbodmychadel s indexem F,G,H by se měla týkat ta akce s podložkou 24W6.

Taky se přes 3000 otaček moc často nedostanu .

jakub nejvyšší čas to vyměnit ;)

jakub nejvyšší čas to vyměnit ;)

Neprovokuj.....

Taky se přes 3000 otaček moc často nedostanu .

Každý deň beham cez 3jku :kol-29:. zatial to funguje. ale cakam kedy sa rosype

Upraveno od Tibi62

po akcii 24W6 som nútený točiť na trojku cez 5000 a to dosť často, zrejme o to škodovke ide, aby sa motor rozsypal počas 4ročnej záruky :kol-29:

Upraveno od lubikSK

a není to náhodou obráceně, aby 4letku přežil bez přetěžování výkonem a pak ať se to třeba po.ere.Motoru víc škodí přetěžování výkonem než otáčkama resp nějakým kompromisem mezi tím. A tady rozmělnili nápor na to soustrojí a ložiska a ani blok z hliníku netrpí.

Upraveno od Jakub Nabel

po akcii 24W6 som nútený točiť na trojku cez 5000 a to dosť často, zrejme o to škodovke ide, aby sa motor rozsypal počas 4ročnej záruky :kol-29:

5000 to je nějak moc ne? Já točím do 3000 a to 24W6 mám

Upraveno od Escrito

Přes 5000 jsem točil asi dvakrát v životě, ale je pravda, že před 24W6 jsem netočil ani moc před 4000, což teď třeba na trojku musím.. Ono to auto vytáhne skoro stejné rychlosti, co dřív, ale je prostě méně pružné.

No pri razantnejšom predbiehaní skrátka musím preradiť do 3 aby sa to presunulo z oblasti cca 2200 otáčok pri ktorých sa teraz nič nedeje, do otáčok kde je reraz aký - taký moment, teda 3000+ a tam to popohnat na cca 120 -130 km/h, už radím rovno z 5 do 3.

Upraveno od lubikSK

Dnes ráno po dvoch dňoch odstavenej fabii som našiel na zemi v garáži priezračnú mastnú tekutinu, kt. odtiekla z priestoru približne spod vodiča. Kopírovalo to akýsi štvorec/obdlžník. Neviete čo to môže byť?

Upraveno od SlazoSVK

pravdepodobne konzervačný vosk z dutiny výstuhy podlahy, teda za predpokladu, že bolo fakt dosť teplo, brzdová kvapalina a prevodový olej by boli viac vpredu.

Upraveno od lubikSK

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.