Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Všechno se může pokazit, ale to, čím si prochází TSi motory, to je ostuda.. Aby byla co půl roku nějaká svolávačka na jednotlivé komponenty motoru? Tak ať udělají pořádný motor a pak ho vypustí do prodeje. Dokud nebudou mít škodovácké motory pověst spolehlivosti, tak si žádný nekoupím. Pokud jim mám nějaký produkt testovat, tak ať mi jej dají zadarmo a platí mi za to mzdu ;)

 

Máš pravdu,ale s těch atmosferických se dá ještě koupit 1.2HTP,špatný není ani 1.0MPI 44,55kw ze Citiga a v Rapidu je HTP(MPI) vylepšené z vyšším výkonem,akorát to jsou všechno motůrky co jedou hůř než 1.2TSI,to je jízdně velice dobrý motor.Dobrej výkon na 1.2ku určitě a spotřeba se dá jistě udržet kolem 6l/100,co se spolehlivosti týče nemuho moc posuzovat,nevlastním jej,ale jsou tu na foru co jsou spokojeni i co na to nadávají,takže s tou spolehlivostí je to motor od motoru,někomu to chodí bez poruch,vynechám-li aféru z řetězy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vám nevím, známá si vybírá nové auto a chce poradit. Rozhodně

prý chce škodovku (teď má jedničkovou fábii, předtim favorit atd atd).

Na výběr má buď 1.2 TSI 63kw nebo 1.4 63kW. Bohužel jak to tak čtu,

zdají se mi ty motory nějak sakra poruchové. Na to, že já jezdím s

ceedem 1.4 atmo 80kW a nebylo na tom měněné vůbec nic (kromě oleje). Tady to docela lítá turbo, rozvody takže rozhodně k tomu bude 4letá záruka. Auto jako takové je to asi pěkné, ale ty motory, ani trochu se mi nelíbí.

 

Takže

mám takový dotaz, dá se použít ta 1.2ka když s tím bude jezdit starší

paní (takže žádné vytáčení i když občas tomu taky naloží) a za dobu co

má jedničkovou fábii (rok bajvoko 01-02) najela asi 75 tisíc.

 Jo, jo majitel vozu od rákosníků špekuluje nad kvalitou TSI   :kol-46: Paní bych jednoznačně doporučil právě to TSI v lehoučké Fabii to pojede krásně, je to řidičsky velmi příjemný motor. Jestli má mozek bude jezdit za pět litru a bude spokojená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP určitě ne, to ona že slabší než co měla teď 1.4ku nechce, zase pomalu taky nejezdí. Spíš motor, kterej tam bude mít rezervu, přecijenom jezdí hlavně v létě delší cesty.

 

Bohužel je smutný, že ty rákosnický cvvt (no je to vlastně toyoťácký vvt-i) motory (a nejenom ty) toho vydrží nějak víc než nový koncerny. Je mi jasný, že jezdí spousta TSI motorů, který asi šlapou víceméně bez problémů, tací sem povětšinou nepíšou ale stejně je toho na můj vkus nějak moc. Uvidíme, nakonec se rozhodlo to TSIčko, ve finále když se to bude kazit, tak se to vrátí. Já jí přesvědčovat k jinému nebudu, na to zase mam jenom jedny nervy :kol-48:

 

Podle ankety to vypadá, že to tak špatné nebude, tak snad. Někde jsem i četl, že novější motory mají nějaké jiné (kvalitnější?) rozvody.

Editováno: , autor: S.M-A-RT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP určitě ne, to ona že slabší než co měla teď 1.4ku nechce, zase pomalu taky nejezdí. Spíš motor, kterej tam bude mít rezervu, přecijenom jezdí hlavně v létě delší cesty.

 

tak jestli měla jedničkovou Fábku 1.4 z toho roku jak píšeš, tak tam bylo tipuju 1.4 MPI 44 nebo 50 kw, a to to HTP v 51 kw verzi jede určitě živěji jak to, co měla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..tak nekomu nejde jen o turbo a kdesi cosi.. nekomu jde i o usporny provoz.. a tak se tu muzeme bavit o tom, zda je lepsi jezdit na LPG se spotrebou cca 7.5l lpg na 100km  za 15.90 litr, nebo za 6.5l benzinu na 100km za 35kc litr... ja pri najezdu 25t km za rok volim to prvni a to se bohuzel s Tsi aplikovat neda.. pokud ma nekdo auto na nedeli do kostela a na stredu na nakupy, najede 5000km za rok, at si koupi treba slabe HTp, to mu bude bohate stacit.. pokud ma nekdo auto na kazdodenni jezdeni a vi, ze ho potrebuje mit spolehlive a nebat se, kdy mu zacnou vrcet rozvody, kdy mu bude pribivat benzin do oleje, kdy mu odejde turbo, kdy mu kuny sezerou kabely atd atd a jeste resi cenu za  kilometr, protoze nema  ccs ku od zamestnavatele zadara, tak holt voli ten nejlepsi kompromis a to je podle me 1.4 benzin.

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mela prave 50kW, jak o tom tak premyslim tak ji vlastne HTP vubec nenabizeli. Byly tam bud 1.2TSI 63kW nebo ta 1.4 16V 63kW, chtela i lepsi vybavu ten fresh active/ambition ted nevim, i kdyz je mozny ze to jenom nebylo na papire. Uvidime, snad to nebude takova tragedie :)

 

Jenom co jsem tak vycetl, proste tak nejak lepsi aby auto bylo prohrate (jezdi kratke/dlouhe cesty tak nejak půl na půl), obcas mrknout na olej jestli neubyva/nepribyva a pak slysitelne rozvody. Nekdo psal ze po nastartovani i lehce tukne do pedalu, aby se natlakovala mazaci soustava a napinak.

 

Jinak auto je porad garazovane, i na te stare fabii je to poznat. Zrovna dnes, jelikoz ji budou brat protiuctem tak se s ni dojelo na ukazku, uz na ni byl i zajemce tak zkusebni projizdka, vsechno v pohode, mezitim se sepsala koupe te nove fabie a kdyz se vratili z te projizdky tak razem bylo z MPi HTP :kol-48: Tak to tam rovnou zůstalo v servisu, je to zvlastni, nevim jestli si myslet ze to byla nahoda nebo se tam "neco" rozbilo, aby byla nizsi cena, kdo vi. :kol-18:

Editováno: , autor: S.M-A-RT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S.M-A-RT:HTP od roku 2010 po faceliftu není poruchové a jet se s tím dají i dlouhé vzdálenosti viz. video 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=GR9RJ_UMjmY

 

každopádně,to chce vyzkoušet,ale zrovna motor 1.4 63kw bych asi už nebral,protože TSI 63kw je jen o 10tis.Kč dražší a předváděček je taky plno s motoremTSI za dobré ceny,zatmco HTP přesvědčí i cenou,kde je o 20tis Kč levnější než TSI 63kw,U HTP je levný servis,a spotřeba je taky kolem těch 6l běžná jízda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja si vzal 1.4  a jsem spokojen... spotřeba a cena za kilometr mi vynahradí lepší krouták Tsi motoru.. tata měl na firemní 1.2 Htp 44k , prvni fabka, najezd 35t km za rok, všuplně v poho.. ja mam od 5.10 2012 lpg, dneska, t.j. za 7 mesicu najeto 20t km... aktualne najeto 42500km.nic nedolevam, olej po 15t km.. vše OK.

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při výběru motoru je vždycky dobré vědět, kde a jak se jezdí a případně s jakým nákladem. Pro jízdy z 90% po městě (častý rozjezdy) nebo do cca 15min. jízdy doporučuju HTP - ve městě má slušnou dynamiku s dost příznivou spotřebou a je hodně spolehlivý.

Kdo najezdí za rok víc jak 25000 tak možná i diesel (ale u nových aut je hrozně velkej rozdíl v pořizovací ceně, u ojetých i při nižším nájezdu). Pro všechno ostatní TSI - osobně mám o půl litru lepší spotřebu se zábavnější dynamikou. Ta 1,4 je snad jen pro ty, kteří mají neoprávněnou obavu z TSI nebo si myslí, že se s turbem nenaučí zacházet.

S HTP jsem najezdil 200tis. km bez poruchy 90% po okreskách a bylo znát, kolik jelo lidí, ale pro většinu cest to bylo dostatečný. S TSI mám najeto zatím 35tis. a zatím si toho motoru užívám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 1,4 je snad jen pro ty, kteří mají neoprávněnou obavu z TSI nebo si myslí, že se s turbem nenaučí zacházet.

S HTP jsem najezdil 200tis. km bez poruchy 90% po okreskách a bylo znát, kolik jelo lidí, ale pro většinu cest to bylo dostatečný. S TSI mám najeto zatím 35tis. a zatím si toho motoru užívám...

 

Neoprávněné obavy? To si děláš prdel, že :) Já jsem, snad už definitivně, dnes uzavřel příběh opakovaných reklamací TSi a vrátí mi peníze (ještě nejsou na účtu). Ale jinak je to fajný a spolehlivý motor ;-) ... obzvláště když stojí zaparkovaný v servise...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám v merku více aut a nevím které vybrat :)

 

mitsubishi asx, toyota auris, vw golf 1.4 tsi, opel astra, .... vše benzín, jezdím 10 tisíc ročně

 Z těch kandidátů,klidně vem novou Astru J,tu máme doma v naftě 1.7CDTI 130klokanů a je to dobrý auto,má sice tužší sportovní podvozek,ale v zatáčce to ani z těžším nafťákem neurveš a design podle mě docela povedený,navíc za menší peníz než konkurent Golf,a turbobenzíny u Opelu drží a n...ou se.Japonci budou určitě dražší a ASX bude i víc žrát je to SUV(crossover) zas na chatu na polňačku ideální a prostornější než Astra,nebo Golf,Auris bude spolehlivej,ale moc se mě nelíbí i když ten novej už je hezčí,ale Toyota je určitě kvalita,jistě,ale bude mít o něco dražší servisní prohlídky,ale při tvém nájezdu bych to asi neřešil,tak dobře vyber,ať je spokojenost a kára lítá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opel teraz niekedy začne dávať novšie turbo-benzínové motory. Inak z týchto áut by som asi šiel do G7, alebo Toyoty. Toyota je spoľahlivá, ale Auris je ešte nudnejší ako ten Golf... :D U Opla sa dajú ukecať pekné zľavy, ale keď som kupoval auto, tak ma Astra svojim vnútorným priestorom nepresvedčila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ivan Horváth:to je pravda G7,je určitě lepší než Astra,ale je taky novější a dražší,Astra aspoň podle mě vypadá designově zajimávější,což je možná daň za menší vnitřní prostor o kterém mluvíš,ale to poznají spíše cestující vzadu,Auris mě těž příjde "nudný",ale určitě by mě neurazil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...