Únor 3, 201510 r Někde to tu v sekci FIII je,ale od 22KT/15 bude FIII a FIIIC ve verzi Monte Carlo. Kurde kdyby tak ještě to "Monte Carlo" byla skutečně "nadupaná" verze (myšleno hlavně motoricky a jízdníma výkonama) a ne jen tmavý světla a navíc pár barviček dokola, jenže takhle to je tak akorát k hovnu...
Únor 4, 201510 r musím souhlasit. Verze Styleplus apod. má smysl. Už z názvu je patrné, že to je hlavně optický paket. Ale Monte carlo a žádná změna na podvozku, motoru apod. ???
Únor 4, 201510 r Jsem teď trochu sledoval ty konfigurátory a nabouchal jsem si 1.2 81Kw Ambition, přidal jsem 16 kola Rock, sunset, světla H7 s led. Pak jsem zkusil to samé ve výbavě Style a bylo to jen o 10tis dražší. Tak asi zůstanu u výbavy Style. Jinak kluci, jak vypadá to denní svícení když tam jsou normál světla H4?
Únor 4, 201510 r Aspoň že tak. Je také dobře, že už není denní svícení v mlhovkách. Bodejť, to taky byla (a tam kde to dál jezdí samozřejmě ještě je) €urochujovina až to třískalo dveřma...
Únor 4, 201510 r Většina lidí, kteří chtějí ambika s litými koly okamžitě směřuji na Style. Dalece vyšší užitná hodnota a taky výhodnější pro následný prodej.
Únor 5, 201510 r Bodejť, to taky byla (a tam kde to dál jezdí samozřejmě ještě je) €urochujovina až to třískalo dveřma... No a já to mám a mě se to zase líbí. K tomu dennímu svícení, asi pořád zastávám názor že budou lepší klasické žárovky než led, zajímalo by mě kdyby mě přestala svítit po záruce jedna led dioda jak se to pak řeší nebo kolik to stojí, jestli se to vymění celý protože bych se pak nechtěl dočkat toho abych kupoval celé světlo třeba za 3tis.
Únor 5, 201510 r Tak vyměnit žárovku je v pohodě, pokud odejde ledka, tak buď připájet novou, pokud člověk zjistí parametry původní a nebo hold sáhnout do prasátka a koupit nový led modul.Ale já osobně více vnímám LED denní jak obyčejné žárovky Upraveno Únor 16, 201510 r od Pawouk Odstraněna citace.
Únor 5, 201510 r ona LEDka ti jen tak hnedka neodejte. Chlazena zde bude pomerne dobre, tak ze nevidim dovod proc by ti mela prasknout. Minimalne 8-10 let to vydrzi (pokud teda auto nekam neposles:( ).
Únor 5, 201510 r A hlavně umístění DLR o 30cm vejš než mlhovky (do kompletu s normálním světlometem) má účel. Už jsem to tady rozebíral mockrát - DLR umístěný na spodku nárazníku postrádají účel ZVIDITELNIT auto na co největší vzdálenost v době, kdy jeho řidič nepotřebuje aktivně osvětlovat cestu před autem. Ale stačí sebemenší nerovnost nebo maličkej "horizontek" a ty dole položený DLR se za něj schovají - tudíž NEFUNGUJOU. Prostě pokud už někdo něco uzákonil, měl se taky postarat o to, aby takový zařízení nebylo k hovnu - když se uzákonily pásy, airbagy nebo ABS, taky se k tomu vydala HŔBA vykonávacích vyhlášek a předpisů, aby si to někdo nevysvětloval po svým a aby to pokaždý plnilo požadovanej účel. U DLR €urochujové pozapomněli do zákona vtělit minimální požadovanou vejšku nad silnicí - a výsledky jsou vidět...
Únor 5, 201510 r Minimální výška DRL je stanovena na 250mm a max asi 1500mm. Ale mělo to být tak 500mm - 1000mm.
Únor 5, 201510 r Tak tak akurat som išiel reagovať. A este hmlovky sú super oproti odtrhovým lištam ako som mal na astre h a vela chalanov si to dorábali do nej. To je chore pomaly pozemi to vláčili
Únor 5, 201510 r Minimální výška DRL je stanovena na 250mm a max asi 1500mm. Ale mělo to být tak 500mm - 1000mm. Mělo by to bejt shodný s obyčejnýma potkávačkama - to znamená maximálně 800mm, ale minimální vejška by měla bejt ne níž, než 100mm POD potkávačky - aby prostě DLR byly zhruba v místě, kde jsou obvykle světlomety pro normální osvětlení. Ne proto, že by DLR bůhvíjak svítily, ale čím jsou vejš, tím z větší dálky jsou vidět - a to je jejich nejdůležitější funkce. 250mm nad silnicí jsou k hovnu... Tam zas někdo přemejšlel vocasem a ne mozkem...
Únor 5, 201510 r Jinak v té 1.4 tdi recenzi na auto.cz je celkem zajímavá zmínka o spotřebě. Abych citoval korektně, Velkou předností turbodieselů je nízká spotřeba, což platí i pro 1.4 TDI. Ve městě lze jezdit kolem šesti litrů na 100 kilometrů, jízda na okreskách znamená 5,5 litru, dá se však snadno dostat i k hranici pěti litrů. Na dálnici si tříválec řekl o 5,7 litru na 100 kilometrů. Dlouhodobá spotřeba se nakonec zastavila na 5,6 litrech nafty na 100 km, po větším zajetí bude jistě dále klesat. Tovární údaje ve všech třech posuzovaných režimech totiž začínají trojkou... žádná sláva, nevím jaký byl styl jízdy a rychlost ale pochybuji že by se autor dostal do deklarované meze 4 litrů.
Únor 5, 201510 r Tohle asi nemá cenu řešit. Reálně kombinovaný provoz bych viděl cca 5-6L. Prostě jako stará 1.9. Jako ojetinu bych si to možná koupil, ale jako novotu o x desítek tisíc dražší nikoliv. To bych spíše zvažoval 1.2 77kw s LPG.
Únor 5, 201510 r presne tak ja som ju naprv chcel hlavne kvoli spotrebe ale neni o čom realny rozdiel tam je max liter oproti benzínu tak som zvolil aj ja 1.2 tsi a rozmýslam nad lpg ale ako to je potom zo zárukou?
Únor 5, 201510 r dokud to bude s podzemníma garážema v ČR vypadat tak jak vypadá, je pro mě plyn nepřijatelný...
Únor 5, 201510 r Ekkar môžes vysvetlit prosim ta. A zatial je to len uvaha. Proste 2500e dat navysse teraz je minimalne na 4 roky jazdenia s 1.5l vacsou spotrebou.
Únor 6, 201510 r Jednoduše - motor TSI je přímovstřikovej motor = benzín se vstřikuje ne do sacího kanálu "před sací ventil", ale přímo do válce až po uzavření sacího ventilu, vyšším tlakem tryskou umístěnou vedle svíčky. Aby se zachovaly jeho vlastnosti, musí se při přestavbě na LPG zachovat ta přímovstřiková tryska = vymění se za kombinovanou s přepínatelným vstřikem buď benzínu, nebo kapalný fáze LPG. Celý zařízení je zhruba 2x dražší než systém "přifoukávající" plynnej LPG do sacího potrubí (dosavadní podtlakový i sekvenční systémy). A ta zvýšená spotřeba v litrech LPG je nesprávnej údaj - aby se to dalo porovnat s benzínem, musí se spotřeba u obou paliv udávat v kg/h nebo v kg/km (kg/100km). LPG má nižší hustotu než benzín, takže aby se dosáhnul stejnej výkon motoru, objemově se ho musí spálit víc - ale na váhu je ho pořád stejně jako benzínu. Spotřeba proto při zástavbě LPG vzroste jěn zdánlivě - něco podobnýho, jako když Američan řekne o svým autě, že má málo najeto, jen asi 100 tisíc - ale on to myslí v majlích, což po přepočtu na km znamená nájezd 1,6 x větší ...
Únor 6, 201510 r Né že by mě někdy vůbec napadlo uvažovat o přestavbě nového auta na plyn, nicméně po zhlédnutí tohoto videa se mi udělalo celkem nevolno (tady, Ekkare, vrtájí do sání aby tam dali napřímé vstřiky na plyn ;-). Určitě se na to video podívejte a pak si zkuste sami zhodnotit, zda-li otázka "Jak je to se zárukou?" je plně relevantní a o kulanci nemluvě. Strašně by mě zajímalo, kolik dotyčný díky LPG za pět let ušetří. Pokud do toho započtu pořizovací cenu, revize, ztrátu záruky a kulance, tak to číslo bude začínat znaménkem mínus. Ale šetřit se musí ať to stojí co to stojí . Rypicong: Zákaz LPG v podzemních garážích je naprosto v pořádku, na hlavu to je u CNG. Upraveno Únor 6, 201510 r od happymaster23
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.