Únor 16, 201510 r Jak pro koho tady v UK jezdi prevazne FRS normalni jsem tu za tu dobu nevidel Upraveno Únor 16, 201510 r od KoNG
Únor 16, 201510 r Do p...... , po vyjadreniach ŠA, že FIII RS nebude, som objednal FIII Style 1.2TSI 81kW 6°MP, ako malé eRSo, myslím, že nie som sám s názorom, že AP nemá čo v RS robiť, ani ak to je 7° DSG. U FII RS to totálne pohnojili s 7°DSG, ktorá tam absolútne nemala čo robiť, pádla pod volantom boli za príplatok a radenie na môj vkus občas občas až príliš pomalé a váhavé, navyše predražila auto o ďalších 2000 €. Teraz ak bude výber ako u OIII MP/AP + benzín/nafta, tak by to mohlo tak 10x zodvihnúť predaje FIII RS..... Nepočuli ste "šuškať" niečo o "vyvolených" motoroch? Upraveno Únor 16, 201510 r od lubikSK
Únor 16, 201510 r Pokud RS bude, tak jsou v zásadě asi jen 2 možnosti - buď 1.4 TSI 110kW jako má Polo GT, nebo 1.8 TSI 141kW jako má Polo GTI. A protože u OIII RS taky výkon vzrostl, tipnu tu 1.8 TSI...
Únor 16, 201510 r V tento okamžik je to jen spekulace, navíc ŠA jasně řekla, že žádné RS nebude. Tak nevím.
Únor 16, 201510 r Rec byla ze bude nafta i benzin a pouze UK trh nevylucuji jelikoz tady se zrejme nic jineho neprodava tak dobre
Únor 16, 201510 r to zrejme ne rec byla o samostatnem modelu a monte carlu snad to nebyla kanchna pro vynasece informaci Upraveno Únor 16, 201510 r od KoNG
Únor 16, 201510 r docela by mě zajímalo... a to je asi otázka na přítomné prodejce... kolik asi F II se prodalo ve variantě RS na počet normálních F II... protože, jestli to není pro Škodovku zajímavé, tak se asi RS vyrábět nebude...
Únor 16, 201510 r FII bola z hľadiska "vnútenej" DSG a vnúteného kompresora odsúdená na mizivé predaje..... Len neviem či to bol zámer VW, lebo napr. taká 92kW 1.4TSI s 6°MP mohla byť cenou a teda aj predajnosťou úplne inde, FI mala tiež "len" 96kW..... V budúcnosti popri "trojhrnčekoch" 1.0MPI a 1.0TSI by ako RS mohla "zafungovať" aj chipnutá 1.2TSI . Už to vypadalo, že o chvíľu nebude v FIII žiadny štvorvalec a teraz svitá nádej na slušné motory...... Upraveno Únor 16, 201510 r od lubikSK
Únor 16, 201510 r já abych byl upřímný, ani bych nechtěl, aby Fabia byla i RS... Tak jak se Škodovka prezentuje a kam směřuje, tak mi to prostě k ní nesedí...
Únor 16, 201510 r Bola by "šporovejšia" ako nasilu športovo orientovaný Seat, ktorý podľa mňa ešte pravé športové auto nevyrobil, to by asi fakt VW nedopustil. V tomto to má VW trochu pomýlené, vzhľadom na tradície značiek....... Upraveno Únor 16, 201510 r od lubikSK
Únor 16, 201510 r Dle mého by tam byla max 1.4. V 1.8 nevěřím ani omylem při dnešním downsizingu. Navíc co jsem zaslechl, tak údajně se spekuluje, že by snad 1.4 a 1.8 měla být nahrazena 1.5. Takže kdo ví. Jinak je pravda, že F1 RS se prodávala dobře, ale F2 už byla průser tím dsg, kompresorem a benzínožravou verzí.
Únor 16, 201510 r Srovnávací test FIII 1.0 MPI 44 kW vs 55 kW. Srovnání 1.0 MPI 44 a 55 kW.pdf A co z toho plyne? Koupit 44kW a nechat ji nacpat softem z 55kW - nikdo to nepozná a ty těžší převody od "slabší verze" na IV. a V. rychlosti udělají daleko lepší službu, než celý zkurvený umělý seškrcení výkonu v oblasti nad 4000rpm...
Únor 16, 201510 r 4200 ot./min. u 44kW a 4400ot./min. u 55kW při 130Km/h je stratosfericky vysoko. Čekal jsem otáčky tak o 700 ot. míň.
Únor 16, 201510 r FIII RS urcite nebude ..... nejenom ze by to kupovalo hrozne malo lidi, ale ani nevim, kam by to cenove zaradili, protoze by to nebylo urcite zadarmo a to vetsina lidi pak uz sahne po OIII RS ..... takze FIII RS urcite nebude,... to mohu potvrdit Monte carlo by melo prijit do pul roku
Únor 17, 201510 r 4200 ot./min. u 44kW a 4400ot./min. u 55kW při 130Km/h je stratosfericky vysoko. Čekal jsem otáčky tak o 700 ot. míň. To je daň za rychlý rozjezdy - lehkej stálej převod. Ale protože ta slabší litrovka má IV. a V. kvalt těžší než ta silnější, po anulování tý "škrtivý sekvence" v oblasti toček nad 3800rpm, která je aplikovaná jen u 44kw verze by se mělo dát právě jet bez problémů s poklesem výkonu těch 130, i když to bude kvičet v točkách jak podsvinče - a spotřeba nebude nijak závratná, protože u sériovýho softu je právě v těch točkách uměle zkriplovaná účinnost motoru... Ale samozřejmě, "litřík" nikdy nebude pro polykání kilometrů v délničním režimu.
Únor 17, 201510 r Nevim jenom prodavam to co jsem ziskal Byla to prezentace pro dealery kde bylo o FIIIRS receno tak tezko mohu neco vyloucit jelikoz to vse vypadalo dost serioznim zpusobem ale necham se prekvapit
Únor 17, 201510 r Třeba se bude dělat jen pro určitý trhy - nebylo by to nic novýho, moc dobře víme, jaký kombinace motorů a výbav "jdou" vyrábět "pro někoho jinýho"... stačí si vzpomenout na FII - jaký kombinace šly poslední rok produkce objednat v ČEZku a jaký na Slovači - a za jakou cenu...
Únor 17, 201510 r tak soft si tam muzes dat az po zaruce, pochybuju, ze to tam nekdo bude prat pri zaruce...
Únor 17, 201510 r nooo nemyslim si ze by to bylo jen pro jine trhy,... kdyz uz by to udelali, tak podle me pro vsechny,... bude to mit jine narazniky a v interieru bude muset byt taky nejaka zmena.... takze minimalne sedacky,.... na druhou stranku, aby se jim to zaplatilo a verim ze kdyz by bylo vice motorizaci, tak by si to koupilo i par lidi v CR, takze si myslim ze skodovka by nebyla az tak hloupa a dala to jenom nekomu,... bude to defakto jine auto Nicmene v roce 2015 urcite FIII RS nebude a myslim a stojim si za tim ze ani do budoucnosti ne ac je to na druhou stranu taky legenda, bylo by to dobre
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.