Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ono záleží kde tu korozi našli, to tam neuvádí (a minimálně mne by to zajímalo). První ročníky FIII mají problém s rzí u osvětlení SPZ, což je nepříjemné, ale ŠA mění dveře na záruku a je to spíš kosmetická záležitost. Takže je otázka co našli. Snad to bude v "plném" článku co má vyjít myslím 4.6. u nás.

 

EDIT: A ono se na každé auto najde něco, proto to chce celé výsledky testu a né jen výpis. O Merivě svého času také psali

Citovat

https://autobild.cas.sk/clanok/203212/test-na-100-000-km-ake-auta-sa-kazia-a-ake-nie/
Hoci Meriva nikdy nenechala vodiča v štichu, množstvo menších defektov výrazne zhoršili bilanciu. Elektrický systém žil svojím vlastným životom a jeho maniere nahromadili čierne body, či už to boli vypálené žiarovky, pokazené brzdové svetlá alebo zablokovaný zámok zadnej kapoty.

A nevím co je horší, jestli stávkující elektrika a nesvítící brzdová světla, nebo trocha rzi...

Editováno: , autor: Martab
Vloženo

Ano, v článku je zmínka jen o korozi 5 dveří u světýlek, další je uvolněný tepelný štít nad výfukem. A pak krátký kabel ke startéru. který se díky pevnostnímu napětí utrhne- škoda mění kabel asi za delší.

Vloženo

Kabel by měl být problém jen prvního ročníku, osvětlení kufru bylo vyměněno za LED někdy okolo MR17 a problémy by to taky už dělat nemělo, motor taky vpořádku. Takže když to shrnu, tak tam žádný zásadní problém není, takže vlastně pro současné Fábie docela dobrý výsledek :) (jen si budem muset ještě počkat na dlouhodobý test 1.0 TSI :) )

Vloženo
před 6 hodinami, Martab napsal:

Ono záleží kde tu korozi našli, to tam neuvádí (a minimálně mne by to zajímalo). První ročníky FIII mají problém s rzí u osvětlení SPZ, což je nepříjemné, ale ŠA mění dveře na záruku a je to spíš kosmetická záležitost. Takže je otázka co našli. Snad to bude v "plném" článku co má vyjít myslím 4.6. u nás.

Blbe bude, kdyz se tam objevi az po tech 100tis. To uz SA na zauku nevymeni...

 

Vloženo

Zcela mimo téma, ale...

 

Záruka na prorezivění karoserie je, pokud se nemýlím, 12 let. Je platná pouze v případě, že auto navštěvovalo po dobu své historie výhradně autorizovaný servis.

 

Lidem, kteří měli FI, měnili zkorodované 5.dveře a to vše bez ohledu na počet km.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...