brrrrm Vloženo 5. Květen 2018 Vloženo 5. Květen 2018 (editace) Podľa škodováckej webky sa manuál na Amundsena objavil od 5/2015, podľa tohto článku objednávky šli od 6/2015.. http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-prece-jen-dostane-zabudovanou-navigaci-amundsen-85167 Adaptívny tempomat by mal byť od MR2017, čiže asi od 6/2016.. Editováno: 5. Květen 2018, autor: brrrrm Citovat
Bikes Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 pristi tyden vyjde v bazarove rubrice sveta motoru clanek o F3 Citovat
Boleslavák Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 V 5. 5. 2018 na 19:12, brrrrm napsal: Podľa škodováckej webky sa manuál na Amundsena objavil od 5/2015, podľa tohto článku objednávky šli od 6/2015.. http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-prece-jen-dostane-zabudovanou-navigaci-amundsen-85167 Adaptívny tempomat by mal byť od MR2017, čiže asi od 6/2016.. Nevíš ještě od kdy se začala dávat parkovací kamera? Citovat
brrrrm Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 Parkovacia kamera to isté ako adaptívny tempomat, čiže MR2017 Citovat
MilanHos Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 @BoleslavákPlánuješ kupovat bazarovku a dodělání všech těch fičur? Citovat
brrrrm Vloženo 14. Květen 2018 Vloženo 14. Květen 2018 Pekný článok... @wirer.. nárokuj si autorské práva, použili tvoju fotku hrdze okolo osvetlenia ŠPZ.. Citovat
wirer Vloženo 14. Květen 2018 Vloženo 14. Květen 2018 tažko povedať, či to je tá moja. neriešim Citovat
Pawouk Vloženo 30. Květen 2018 Vloženo 30. Květen 2018 Rok a půl trvalo najet s českým kombíkem přes 100 tisíc kilometrů německému Auto Bildu. Teď se konečně pochlubil svými závěry. 1 Citovat
Sabiza Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Sto tisíc kilometrů a „k výčtu negativ lze přiřadit i začínající korozi, jenž byla objevena během zmiňované demontáže“? Docela bída, ne? Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 (editace) Ono záleží kde tu korozi našli, to tam neuvádí (a minimálně mne by to zajímalo). První ročníky FIII mají problém s rzí u osvětlení SPZ, což je nepříjemné, ale ŠA mění dveře na záruku a je to spíš kosmetická záležitost. Takže je otázka co našli. Snad to bude v "plném" článku co má vyjít myslím 4.6. u nás. EDIT: A ono se na každé auto najde něco, proto to chce celé výsledky testu a né jen výpis. O Merivě svého času také psali Citovat https://autobild.cas.sk/clanok/203212/test-na-100-000-km-ake-auta-sa-kazia-a-ake-nie/ Hoci Meriva nikdy nenechala vodiča v štichu, množstvo menších defektov výrazne zhoršili bilanciu. Elektrický systém žil svojím vlastným životom a jeho maniere nahromadili čierne body, či už to boli vypálené žiarovky, pokazené brzdové svetlá alebo zablokovaný zámok zadnej kapoty. A nevím co je horší, jestli stávkující elektrika a nesvítící brzdová světla, nebo trocha rzi... Editováno: 31. Květen 2018, autor: Martab Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Tady je originální článek: http://www.autobild.de/artikel/skoda-fabia-combi-1.2-tsi-style-100.000-kilometer-dauertest-13650303.html sice to není můj jazyk, ale pokud jsem pochopil správně, tak ta rez byl problém okolo osvětlení SPZ, jinak jsem se nedočetl. Citovat
milanxx Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Ano, v článku je zmínka jen o korozi 5 dveří u světýlek, další je uvolněný tepelný štít nad výfukem. A pak krátký kabel ke startéru. který se díky pevnostnímu napětí utrhne- škoda mění kabel asi za delší. Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Kabel by měl být problém jen prvního ročníku, osvětlení kufru bylo vyměněno za LED někdy okolo MR17 a problémy by to taky už dělat nemělo, motor taky vpořádku. Takže když to shrnu, tak tam žádný zásadní problém není, takže vlastně pro současné Fábie docela dobrý výsledek (jen si budem muset ještě počkat na dlouhodobý test 1.0 TSI ) 1 Citovat
milanxx Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 taky byli redaktoři smutní. Taková smůla stím kabel. Dost - bodů. Ale i tak perfektní úspěch, je vysoce hodnocená a to i vůči Golfu. To mě překvapilo. 1 Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 To ano, pokud jsem pochopil správně bodování, tak za ten problém s kabelem je 15 bodů, takže bez toho to má Fábia za 9b., což vychází na 1- (9-12b.) Citovat
epo Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 před 6 hodinami, Martab napsal: Ono záleží kde tu korozi našli, to tam neuvádí (a minimálně mne by to zajímalo). První ročníky FIII mají problém s rzí u osvětlení SPZ, což je nepříjemné, ale ŠA mění dveře na záruku a je to spíš kosmetická záležitost. Takže je otázka co našli. Snad to bude v "plném" článku co má vyjít myslím 4.6. u nás. Blbe bude, kdyz se tam objevi az po tech 100tis. To uz SA na zauku nevymeni... Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 To ale mluvíš o záruce klasické, ale toto by se mělo jednat o záruku na neprorezivění, nedávno to tu měnili někomu na FII, pokud si pamatuji správně. Citovat
LukášCBR Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Zcela mimo téma, ale... Záruka na prorezivění karoserie je, pokud se nemýlím, 12 let. Je platná pouze v případě, že auto navštěvovalo po dobu své historie výhradně autorizovaný servis. Lidem, kteří měli FI, měnili zkorodované 5.dveře a to vše bez ohledu na počet km. Citovat
ronskispeed Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Jasne ale to uz musi byt diera v plechu ako na 20 rocnej felicii a to nehrozi podla mna... Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2018 Vloženo 31. Květen 2018 Není to přímo k tématu, na korozi je tu samostatné téma. Ale toto stačilo k tomu aby měnili celé zadní dveře: Citovat
Lupen_cz Vloženo 5. Červen 2018 Vloženo 5. Červen 2018 (editace) Škoda Fabia Edition R5, 4K POV TEST Docela mě překvapila nepřítomnost loketky u této edice, nebo byla demontována? Editováno: 5. Červen 2018, autor: Lupen_cz Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.