Přejít na obsah

Vybíjení baterie Felicie


Ondra Louvar

Doporučené příspěvky

Mám pocit, že u felicii býval taky dost problém s rádiem, v tom, že vlastně jede i bez zaplého klíčku, tudíš může pořát odebírat z baterie, ale dělaly to myslím hodně méně značková rádia, to by si s tím měl problém snad i dříve, jestli si teda teď něco neměnil..? nebo to máš takto zapojeno..

Jinak bych to viděl viz. víše..nechat proměřit :kol-32:

(píšu u felicií, ale nemyslím to tak..) :kol-31:

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Jenže to by už léta letoucí nesmělo být známo, že škodovka má právě na ISO konekoru nevím kvůli jakýmu debilovi a jeho kravsko - ichtylnímu nápadu přehozený kontakty A4 a A7 neboli červenej a žlutej drát. A když se někdo snaží to ojebat a neumí to, v drtivý většině to případů to dopadne tak jak výš psáno - vybitou baterkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milej pan Klazar se neozval,neb neměl přístup na net???

Ok.....

Jinak doteď jsem na to nepřišel. Altík funguje,přeměřeno.Baterka nová.....tak nevim.......ještě se mi začíná stávat že když nastartuji a ujedu tak 20 metrů,na 2. či 3. převod,a začnu zpomalovat u výjezdu od nás ze sídliště,a zastavim,tak motor jakoby ztratí výkon,nebo chcípne úplně.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechej auto projet někomu jinému, zkušenému. Nic mu nepopisuj, nech ho vyjet stejnou cestou jako vyjíždíš sám a pak se ho zeptej na dojmy. Je dost možné, že máš v autě nějakou závadu kterou sám nedokážeš správně identifikovat a popsat. Poslední alternativou může taky být to, že závada se nachází někde mezi sedačkou řidiče a volantem... Řadit po 20 metrech jízdy za III. mi totiž připadá být dosti podivným způsobem rozjezdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže to by už léta letoucí nesmělo být známo, že škodovka má právě na ISO konekoru nevím kvůli jakýmu debilovi a jeho kravsko - ichtylnímu nápadu přehozený kontakty A4 a A7 neboli červenej a žlutej drát. ...

Chyba úsudku!

Ne jen Škodovka!!

Minimálně Parrot, výrobce HF, taky.

V zapojení jakém je "v krabici" není při zapojování do Škodovky potřeba přehazovat kontakty.

Při zapojování do auta, kde jsou piny zapojené "správně" (co je správně?) by bylo třeba dané konakty přehodit. Sice jednoduše, bo na pojistkách vřazených do kabelů, ale přehodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"SPRÁVNĚ" je to podle normovacího protokolu organizace ISO - tedy Evropské organizace pro standartizaci a unifikaci. Viz například zde: http://en.wikipedia....s_for_car_audio - a i na té Wikipedii je uvedeno, že VW-group a někteří Opli a Franckové mají prohozeny pin A4 - podle původní ISO normy TRVALÉ NAPÁJENÍ +12V s pinem A7 - podle původní normy SPÍNANÉ NAPÁJENÍ +12V.

Koncern VW se v této oblasti chová nemlich stejně jako MS Vildy Bránky na poli počítačového softwaru - stylem "...my určíme co je v naší oblasti správně..." - a někteří výrobci doplňků se už jednoduše přizpůsobili, aby uživatelé jejich výrobků nemuseli nic přepojovat.

VW ať chceme nebo nechceme (i za přispění Škodovky) aspiruje na pozici největšího výrobce automobilů na světě (v posledních letech docela seriózně válcuje doposud léta suverénně vedoucí Toyotu), takže počet uživatelů aut s daným zapojením (byť neodpovídajícím původní normě) de facto zavádí novou podobu takové normy, ať si její tvůrce říká co chce...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechej auto projet někomu jinému, zkušenému. Nic mu nepopisuj, nech ho vyjet stejnou cestou jako vyjíždíš sám a pak se ho zeptej na dojmy. Je dost možné, že máš v autě nějakou závadu kterou sám nedokážeš správně identifikovat a popsat. Poslední alternativou může taky být to, že závada se nachází někde mezi sedačkou řidiče a volantem... Řadit po 20 metrech jízdy za III. mi totiž připadá být dosti podivným způsobem rozjezdu.

špatně napsáno......je to více než dvacet.....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..

Před měsícem jsem měnil baterku za novou a taky modul zapalování. Jenže mi nedobíel altík tak šel taky vyměnit. Teď už to snad dobíjí, jenže jakmile to stojí déle než jeden den, tak přijdu k autu a nejde nastartovat

Co myslíte?

Záleží kdo ti to měnil a hlavně jak odborně??

Snad dobíjí?? Tak to změř nebo nech změřit pokud ti nedobíjí je to jasné, ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změřit se to dá i doma, pokud je k dispozici aspoň dobrej voltmetr. Baterka v klidu před startem musí mít napětí kolem 12,3 až 12,5V, během startování nemá padnout pod 10,5V, po natočení motoru by napětí nejpozdějc do vteřiny mělo vyskočit na 13,5 až 13,8V na volnoběh, po zvednutí toček na 1500rpm by mělo být asi 14,4 až 14,5V a dál by se ani při zvyšování toček nemělo měnit. Platí to i pro připojení silnějšího spotřebiče, například světla nebo výhřev zadního okna. Bohužel servo se svým odběrem kolem 50-60A (špičkově až 80A) už je mimo možnosti volnoběhu a aby se napětí udrželo, musel by motor mít aspoň 1500rpm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak už nevim...teď pro změnu nesvítí ani kontrolka dobíjení když otočím klíčkem........radši ani nikam nepojedu.....že se mi tyhle věci stanou vždy před výplatou je už jen třešnička na dortu... :D

Btw: Tahle díra má na motoru (sání?) má být?

https://www.dropbox.com/s/5l2wtzzk8o35uj4/IMAG0167.jpg

Editováno: , autor: Lukáš Klazar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka dobíjení může mít přepálenou žárovku - regulátor altíku pes ni nedostává budicí proud a altík pak nedobíjí. Doporučuju co nejdřív vyměnit.

A ta díra je pro přisávání vzduchu do sání kolem výfukovýho potrubí = v zimě to přisává teplej vzduch pro stabilnější chod za studena, poměr řídí v airboxu umístěná tepelným tlačným členem řízená klapka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak žárovička prohozená za novou,spálená nebyla ale stejně jsem ji prohodil a furt nic.....ani nemrkne....půjčil jsem si od známého testovač na alternátor a jsou tam dvě světýlka (červený-defekt na altíku,zelený-ok) a nesvítí ani jedno..... :D Ukazuje to i stav nabití baterie(zelený-zcela nabito,oranžová-nabito,červená-nenabito) a když šlápnu na plynovej pedál tak to z červený vyleze na horu a drží se to na zelený,ale jakmile pustím všechny přístroje (světla,výstražný,vyhřívání,mlhovku,rádio,tak to sjede na červenou a pak chvíli trvá než se zase rozsvítí zelená........

řikám,fakt nejsem žádnej automechanik a všechna technika a elektronika jsou pro mě vzdálená španělská zatracená vesnice.....ale než to někomu budu dávat tak chci plus mínus zjisti co s tím je. Nějaký základní výměny dílů zvládnu....ale už na to člověk nemá nervy.....přes půl roku problémů který ustanou a pak zase vylezou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...