Jump to content

Fabia 1.9 TDI PD


Recommended Posts

chlapci mam otazocku po vymene rozvodou som zistil ze auto neide tak dobre ako pred tym rozvody su nastavene dobre na 100 % pri vymene boli pouzivane original pripravky zaistovaky a potobne... vymenene bolo asi vsetko co sa len dalo tlmic ,vodna pumpa ,napinacia kladka,remen .. proste vsetko :) auto ma akysi taky zvlastny zvuk v urcitych otackach... mechanik mi povedal ze je to remenom ze mam pockat nech si to sadne no autom jazdim kazdy den takze km pribudaju a podla mna uz by si to malo sadnut.. spotrebu mam rovnaku auto startuje na supu ziadne cukanie proste vsetko ok ! len sa mi zda ze to neide tak dobre ako predtym hlavne v 3 prevodovom stupni .. dopocul som sa ze sa vraj ma nieco nastavovat cez vag je to pravda alebo nieje to potrebne ??? dik.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ahoj kluci, chtěl bych vás poprosit o jednu věc. Mám Fábii 1.9 Tdi Pd koood motoru ATD, selhalo mi turbo tím že se mi vrtulka rozsekala na několik částí, něco to nasálo, problém jsem vyřešil tím že jsem dal druhé turbo. Auto jezdí fajn, jenže když mám například rychlostní stupeň 4 a držím plný plyn tak při 80 km rychlosti turbo vypne a auto je bez výkonu. Zastavím vypnu klíček a znova nastartuji a turbo zase funguje. Nedělá mi to jen při rychlostním stupni 4 ale i gdyž dám 3 a držím to víc na plynu tak to prostě vypne a zase můžu vypnout klíček a nastartovat a zase turbo funguje. Pořád mi to tak dělá, když jsem auto dal na diagnostiku Atal Multidiag tak mi to napsalo chybu v nějakém podtlakovém čidle, na jinačím forum jsem se dočetl že to čidlo plní dvě funkce jak snímání podtlaku tak snímání teploty ale jestli to je pravda nevím ani nemůžu to čidlo najít. Předem díky za radu

Link to comment
Share on other sites

to co označujete jako čidlo podtlaku je ventil N75, jak je psáno je v levém horním rohu motorového prostoru a je to černej plastovej bazmek s bílou hlavičkou, od kterého jdou hadičky.....je možné že ventil odejde, nebo časem přestává plně plnit svou funkci, ale ještě před výměnou bych se přesvědčil, zda jsou ok hadičky, hlavně ta od N75 k regulační baňce turba ;)

jinak měněné turbo bylo nové?....pokud ne, zkusil bych i zahýbat regulací a testnout baňku, zda drží podtlak = zda není KO membrána...vše se dá vyzkoušet za páír minut a určit, zda je skutečně KO ventil N75

PS: číslo dílu N75: 1K0906627E, 1J0906627A, nový origo díl 800,-Kč

Link to comment
Share on other sites

hlavně bych to zkusil připojit na vag a vyčíst přesně kód chyby, který sem napiš.

jen pro doplnění dodám, že to čidlo z odkazu není podtlakové, ale "přetlakové", jelikož měří tlak vzduchu v sacím potrubí za turbem.

viděl bych to, jak bylo výše zmíněno, buď na zatuhlou regulaci nového turba a nebo špatné podtlakové hadičky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...