Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

takze od vymeny zimnich gum na letnich resim stale problem s vibracemi do volantu...nejvic znatelne pri 90 km/h...ale dela to i pri 50-60km/h...samo ze jsem vyvzoval kola nekolikrat, gumy nejsou oskakane, auto netahne na zadnou stranu, proste nevim co by ny to mohlo mit vliv...pls poradte

otazka znie, skladoval si ich spravne, niesu mierne sisate, ci inak zdeformovane?

Ak vylucime tuto moznost, tak vyvazoval si to v roznych servisoch?

Já bych řekl, že je to pneumatikama i když jsou vyvážené.

  • Autor
otazka znie, skladoval si ich spravne, niesu mierne sisate, ci inak zdeformovane?

Ak vylucime tuto moznost, tak vyvazoval si to v roznych servisoch?

vyvazoval v ruznych pneu i v servisech skoda...marne...rikali mi, ze maji nejmensi zavazi 5g a i vyvazovacka ze ma toleranci, coz vime..takze jestli je to temi 5g tak se neda nic delat...akorat nechapu ze na jinych autech, vcetne jinych fabii co jsem mel v ruce je to ok.

co ma este nepada okrem zle skladovanych pneu to moze byt aj nevyvazeny srob?

dalej to moze sposobovat zla montaz disku k naboju :unsure:

takze od vymeny zimnich gum na letnich resim stale problem s vibracemi do volantu...nejvic znatelne pri 90 km/h...ale dela to i pri 50-60km/h...samo ze jsem vyvzoval kola nekolikrat, gumy nejsou oskakane, auto netahne na zadnou stranu, proste nevim co by ny to mohlo mit vliv...pls poradte

No nevim, jestli ti to pomuze, ale ja mel stejny problem...ktery spocival v tom, ze jsme mel "pokroucene" kotouce. Tzn. stocit nebo vymenit. Me je stocit nemohli kvuli stari (byly uz tocene), tak je vymenili. Problem zmizel.

takze od vymeny zimnich gum na letnich resim stale problem s vibracemi do volantu...nejvic znatelne pri 90 km/h...ale dela to i pri 50-60km/h...samo ze jsem vyvzoval kola nekolikrat, gumy nejsou oskakane, auto netahne na zadnou stranu, proste nevim co by ny to mohlo mit vliv...pls poradte

No nevim, jestli ti to pomuze, ale ja mel stejny problem...ktery spocival v tom, ze jsme mel "pokroucene" kotouce. Tzn. stocit nebo vymenit. Me je stocit nemohli kvuli stari (byly uz tocene), tak je vymenili. Problem zmizel.

Měl jsem to přesně tak, po výměně za letní začal cukat volant, asi jsem někde ty kotouče prohřál a pak třeba projel kaluží,, :huh: ,stačilo stočit a jezdím v klidu dál.. :t

špatný gumy... nemusíš vidět že jsou oskákaný a cítit to může být...

na feldě mi to nělalo taky a vyměnili jsme celý kola... vibrace se ještě zhoršovaly... nakonec to byl špatný kloub na dlouhý poloose... feldy na to trpí...

  • Autor

no pokud by byly zvlnene kotouce tak bych to poznal na pedalu, respektive pri brzdeni se to pozna ne? bud pulsuje pedal nebo volant..no za mesic nahodim zimni hned bude jasno zda je to gumama...kdyz tak mam do konce unora sanci jeste uplatnit zaruku..

  • 2 roky později...

Ahoj,

řešil někdo tohle? Při vyšší rychlosti cca 90 a víc mě nějak vibruje auto, když je motor v záběru. Hlavně je to cítit na čtverku a pětku do mírného stoupání. Když sundám nohu z plynu vibrace zmizí. Vyvážení kol by mělo být O.K. Připadá mě to jako nějaké siletbloky uložení motoru nebo co . Chvění se projevuje jakoby v celém autě.

Fábie 1.2 HTP 40 kw-89000 km

Dík :)

Ahoj, mel jsem ten samy problem s Fabii RS. Vibrovalo mi to hlavne v tahu od vyssi rychlosti. Mel jsem nakopnuty kola z kanalu a der. Zkus tam dat jina kola a uvidis. Nebo aspon hodit dopredu kola ze zadni napravy a melo by to prestat.

Ahoj,

řešil někdo tohle? Při vyšší rychlosti cca 90 a víc mě nějak vibruje auto, když je motor v záběru. Hlavně je to cítit na čtverku a pětku do mírného stoupání. Když sundám nohu z plynu vibrace zmizí. Vyvážení kol by mělo být O.K. Připadá mě to jako nějaké siletbloky uložení motoru nebo co . Chvění se projevuje jakoby v celém autě.

Fábie 1.2 HTP 40 kw-89000 km

Dík :)

Řekl bych vůle vnitřního klobu (u převodovky).Častěji se zavada vyskytuje na prav. straně(delší hřídel).

kubajsz:

v kolech to nebude páč mě to dělá na zimních i letních (mám dvoje disky).

jirka 21:

to by mohlo být ono.

Jinak za měsíc dávám auto do servisu vyměnit desky, pakny, možná kotouče, kapalinu tak chci toho člověka trošku navést a zachytračit. Já vím, sami tomu rozumí celkem dobře ale nebudu muset ho někam vozit a předvádět mu, co mě trápí.

Dík

  • 1 měsíc později...

Ahoj, tak jaká je situace? Už to máš opravené? Mám teď podobný problém, i když u Ibizy 6L 1,9 TDI...ale projevuje se to stejně - na čtyřku, ale spíš na pětku při zátahu motoru vibrace do volantu a částečně i to řadící páky. KOla jsou vyvážená, zkoušel jsem tam dát i úplně jiná a stejně to dělalo. Tak teď jen vědět, co vyměnit :)

Přátelé okřídleného šípu,

já bych se také připojil k tomu vnitřnímu kloubu. Radek.

Přiznám se, že se k němu už taky přikláním po dnešní výměně řemene alternátoru a kladky jsem na kloub zběžně koukal a jeho okolí je docela dost od oleje, takže tam určo nějaký problém bude, tudíž ho asi vyměním. Jeho cena je sice docela darda, ale možná seženu někde slušnej jetej.

Ještě by to mohly být klidně silentbloky ramen přední nápravy - konkrétně jeden a nebo uchycení ramen ke kostře - vycukanej. Při akceleraci se rozhodí geometrie a začne se to škubat a vibrovat apod...

Ahoj,

takže auto je po řekněme GARANČCE kde jsem nechal vyměnit desky, pakny, b.válečky, filtr vzduchu a taky jedna z věcí, kterou jsem chtěl pořešit byly zmíněné vibrace. Mechanik (člověk, kterému fakt věřím)všechno zkontroloval a vibrace by měly způsobovat silentbloky ramen, přesně ten zadní silentblok(průměr cca 60 mm, zvenku plast uvnitř guma a kov). Jeden byl roztržený a druhý nesprávně nalisovaný. Jinak je prý vše OK ( i kosti se kontrolovali).

Uvidíme, zatím nebudu předbíhat.

Tex

to J.Š.:

no jak píšu, ty silenty se vyměnily ale nějak mě to neštymuje s vibracema, které by působila geoška kvůlivá vůli jak píšeš ty.

V mém případě se vibrace do řízení nepřenášely, spíš to bylo něco jako kdyby sebou mrskal motor a rozvibrovával auto. Můj názor byl ten, že by to mělo způsobovat "nějaké vůle v uložení motoru" , ale to je prý O.K., jak říkám uvidíme.

Tex

No vida, to by byla přece jen víc potěšující zpráva, vyměnit jen uložení ramen...Přece jen jsou poněkud levnější, než výměna celýho homokinetického kloubu. Tak na to zkusím v týdnu kouknout :)

Resil jsem to same kdysi na fabii, menil jsem cepy a nic. Nakonec to zmizelo po vymene pneumatik.

Ted jsme to mel na Supu, myslel sem opet na cepy, pak na ulozeni motoru, protoze to bylo hodne vyrazne zavibrovani cca kolem 2000 ot na 5 ci na 6st kdyz sem to "tlacil od spoda"

Opet to zmizelo po vymene kol!

Ahoj,

takže auto je po řekněme GARANČCE kde jsem nechal vyměnit desky, pakny, b.válečky, filtr vzduchu a taky jedna z věcí, kterou jsem chtěl pořešit byly zmíněné vibrace. Mechanik (člověk, kterému fakt věřím)všechno zkontroloval a vibrace by měly způsobovat silentbloky ramen, přesně ten zadní silentblok(průměr cca 60 mm, zvenku plast uvnitř guma a kov). Jeden byl roztržený a druhý nesprávně nalisovaný. Jinak je prý vše OK ( i kosti se kontrolovali).

Uvidíme, zatím nebudu předbíhat.

Tex

Uvidíš že to bude nakonec stejně ten vnitřní kloub.Ten kloub (když chytneš za hřídel a zahýbeš s ním do stran a nahoru,dolu)nesmi mít v sobě žádnou(ani malou)vůli.Ty silentbl. ti mohou dělat táhnutí do stran a nestabilitu vozu ale né vibraci v tahu.

Takže opět problém...Nedávno jsem psal ohledně chyby na VAG, tímto ještě jednou díky, lamda vyměněná...Ale vibrace auta zůstavají, takže se chci poradit, co s tím...Děje se asi tohle, při rychlosti v rozmezí 60 - 80km v hodině se auto s narůstající rychlostí začíná klepat, reps. vibrovat a vibrace přecházejí lehce i do volantu...Po přeřazení na 5ku tam ještě chvíli nějaké jsou, ale pak vymizí s nárůstem rychlosti...A je zase klid....Přo zpomalení opět to samé, vibrace, zpomalím pod šedesát, je tam čtyřka a nic...Cívka, kabely, svíčky měněné cca před 2 měsíci, lambda po chybě vyměněná, nová spojka cca měsíc, tlumiče cca 3 měsíce...Je možné, že by tohle mohla dělat geometrie (nebyl jsem na ní co auto mám a kdo zná silnice kolem Kralup asi ví... :feve: )??? Nebo nevyvážená kola??? Je fakt, že tohohle jevu jsem si všimnul až po výměně spojky, cca 14 dnů potom co ji vyměnili....Může to mít souvislost??? Opět prosím :help: Už nevím co a jak s tím... Pročetl jsem na fóru všechno možné, ale jednoznačná odpověď není...

Upraveno od Supersonic

Téma jsem samozřejmě četl, ale jde o to, že to vibruje jak ve chvíli kdy přidávám plyn, tak i když ho pustím a rychlost klesá, takže to není závislé na tahu motoru, ale na rychlosti...Proto i dotaz v sekci podvozek, protože v motoru to na 99% nebude...

v topm pripade to moze byt najskor kola, ak mozes vymen s niekym sadu chod to prebehnut a uvidis.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.