Luke.Kraut Vloženo 14. Srpen 2011 Vloženo 14. Srpen 2011 Zdravím vás lidi, takovéhle téma jsem tady nenašel tak zakládám nové, snad mě neukamenujete. Mám docela velký problém. Jedu třeba delší dobu z kopce se zařezeným kvaltem, potom vyřadím a otáčky klesají normálně až k nule a motor zhasne. A tohle je docela nebezpečné, nevšimnu si toho třeba hned, až když chci zatočit volantem, protože nefunguje posilovač atd... a je to fakt kruté a musím ještě během jízdy startovat. A často se mi stává, že nenastartuju vůbec. Ale mám už takový fígl, který udělám a nastartuju. A to, že vytáhnu ten kontakt z váhy vzduchu, profouknu ho a dám spátky a většinou motor naskočí hned. Prosím poraďte mi proč si motor neumí držet volnoběh a samovolně se vypne. Myslíte, že to může být špatnýma svíčkama, protože mám 1.8T a mám tam tří-hroté svíčky. Ale už se chystám koupit NGK Laser Platinum. Snad mi poradíte čím by to mohlo být. Díky, Lukáš Citovat
lucky.jack Vloženo 14. Srpen 2011 Vloženo 14. Srpen 2011 Diagnostika něco ukázala. Toho může být spousta. Čerpadlo benzínu, čidlo vačky nebo kliky, špatnej kontakt... Citovat
Sudetak Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 A pokuď budeš měnit svíčky, tak dej doporučené ke kódu motoru, není důvod experimentovat. Jak je psáno výše, bez diagnostiky se těžko radí něco smysluplného. Citovat
Luke.Kraut Vloženo 15. Srpen 2011 Autor Vloženo 15. Srpen 2011 Tak svíčky objednané tyto: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/101000063aa-zapalovaci-svicka-1-8t-octavia-superb.html A s tou diagnostikou bych to chtěl taky co nejdřív vyřešit, jen teď není kdy.... Citovat
Ondrero Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 A kolísají ti otáčky na volnoběh?Když motor vytočíš a pustíš plyn? To by potom potom chtělo zkontrolovat a pročistit klapku.Navíc zkontolovat hadice.Motor mi přesně takhle chcípal s jiným blow off ventilem.... Dal jsem zpátky origo a nové hadičky a je klid :-) Citovat
Luke.Kraut Vloženo 15. Srpen 2011 Autor Vloženo 15. Srpen 2011 Otáčky nekosílají skoro vůbec. Prostě to najednou spadne dolů a motor shasne. Mám na autě BOV od HKS. Myslíš, že to by to mohlo být jím? A klapku bych měl mít tak 4 měsíce zpátky očištěnou, aspoň mi to řekl mechanik, který si za to vzal 1200,- Citovat
sejra Vloženo 16. Srpen 2011 Vloženo 16. Srpen 2011 Je to ventilem, nemusíš o tom dál přemýšlet..... Citovat
Luke.Kraut Vloženo 17. Srpen 2011 Autor Vloženo 17. Srpen 2011 Dobrá, jdu ho teda vyndat... běda jak to tím nebude Citovat
Luke.Kraut Vloženo 18. Srpen 2011 Autor Vloženo 18. Srpen 2011 Takže provedeny úkony: - výměna svíček - výměna startéru - vymontován blow off ventil a výsledek................ŽÁDNÝ sakra Auto pořád špatně startuje, když už nastartuje tak nedrží volnoběh. Nastartuju (s velkýma potížema) auto asi tak cca 20 vteřin drží volnoběh pěkně na 850 ot/min a po chvilce se začne dusit a zdechne. A co hůř, zdechne za jízdy, když vyhodím rychlost a zatočím volantem tak zdechne hned. Prosím poraďte:help: Citovat
Ondrero Vloženo 21. Srpen 2011 Vloženo 21. Srpen 2011 Tak to potom těžko říct.Mě to dělalo úplně stejně ,ale mohl za to ventil.Čínskej padělek HKS. Zkusit jedině těsnost hadic. Jo a ještě něco.Mám budík na tlak turba a s tím ventilem jsem měl na volnoběh tlak -0,8 barů a motor chcípal... S origo veltilem budík ukazuje na volnoběh -0,1 bar. Na volnoběh ta hubená hadička jakoby jemně nasává.A ten ventil jí dusil. To je krásně vidět na budíku. Já si vyrobil vlastní ventil a tam mám jak regulaci pružiny,tak regulaci právě té hubené hadičky.A s tím mi motor už nechcípá. Jak na volnoběh pootáčim regulačním šroubkem,tak mi na budíků pomalu klesá ručička do mínusu. Když už se blížim k -0,6 motor začíná kuckat.Zase ale tam nějaký podtlak být musí. Jinak by mi při puštění plynu neotevřel ventil. Blbě se to takhle vysvětluje V tvém případě taky je někdo něco s tlakem,nebo podtlakem...Asi Citovat
Luke.Kraut Vloženo 24. Srpen 2011 Autor Vloženo 24. Srpen 2011 (editace) Vyčistil jsem klapku nejlíp jak to jen šlo (viz mé vlákno), zdá se, že auto už za jízdy nechcípne, ale mám problém s teplými starty. Za studena to jde docela pěkně, ale jak už se motor zahřeje tak to prostě nechce naskočit a držet otáčky... Editováno: 24. Srpen 2011, autor: Luke.Kraut Citovat
Ondrero Vloženo 24. Srpen 2011 Vloženo 24. Srpen 2011 Tak tady tedy neporadim. To se mi jěště nestalo a těžko říct čím to je. Citovat
mindik Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 čus mě chcípne za jízdy tdičko a nastartovat jde až za náký čas když se mi to stalo naposled tak za 15 minut jinak druhý den chytne na cvrknutí nemáte nákou zkušenost? díky Míra Citovat
moranka Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 (editace) omlouvám se za vpadnutí, ale ten poslední příspěvek mě k tomu vybídnul, stalo se mi úplně to samé, máme krátce v provozu "uloženku" O1 1997 1.9TDI původní 66KW, ale je načipovaná tuším že na 81KW), pak dlouho stála a teď když jsme ji konečně zprovoznili, tak po nějakém měsíci ježdění, nejdříve dělala, že při jízdě jakoby přestala reagovat na plyn, ale byl to krátkodobý výpadek, takové škubnutí, dnes motor chcípl úplně za jízdy se zařazenou 4, bez varování. Pak jsme vyměnili na zkoušku váhu vzduchu a normálně to jelo, pak zase 2 umření, chytne to tak až za 3 minuty, hned ne. Hledám tady na fóru už 2 hodiny, ale zase tak zdatná v mechanice nejsem. Editováno: 28. Prosinec 2011, autor: moranka Citovat
Luke.Kraut Vloženo 28. Prosinec 2011 Autor Vloženo 28. Prosinec 2011 Ahoj, abych doplnil můj problém a jeho vyřešení. Auto mi chcíplo jen při vyřazení, nikdy se zařezenou rychlostí. A problém jsem vyřešil výměnou váhy vzduchu. Ta se vyměnila a auto je zase jako nové je to sice docela drahá položka, ale boužel, když má auto už nějakou dávku km za sebou musí se s tím počítat. Přeji hodně zdaru při řešení vašich problémů Citovat
moranka Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 našla jsem konečně příslušný chlíveček ve fóru, takže svůj dotaz kopíruju do problematiky motorů TDI, omlouvám se ještě jednou za vpadnutí a přeji spoustu pohodových kilometrů Citovat
caleb Vloženo 5. Únor 2017 Vloženo 5. Únor 2017 Zdravím. Zkusím se připojit na toto téma a snad dostanu nějakou odpověď. Motor 1,8T 20V typ AGU. Začalo to problémem palivového čerpadla.Nešlo spustit.Až jsem po něm klepnul,rozběhlo se.Koupil jsem nové a vyměnil.Pak se mi stalo,že za jízdy v tahu při zařazeném rychlostním stupni motor prostě přestane běžet.Světla svítí vše funguje,ale motor zhasnul.Jel jsem rychlostí okolo 110km/h a při setrvačnosti motor někdy jakoby naskočil,ale nerozběhnul se.Až po vypnutí klíčku a znovu nastartování to jde.Dělá to většinou při zahřátém motoru na delších trasách.Udělalo mi to i v kopci.Nic příjemného.Zkoušel jsem relé palivového čerpadla,ale nevypadá opálené.Nevím. Diagnostika nejdřív hlásila svorku 3O nízké napětí.Baterka nová.Váha vzduchu nová.Podtlakové hadice,nevím jak zkontrolovat. Má prosím někdo zkušennosti s touto závadou?Řeším to zatím na fóru než se vydám do servisu. Děkuji za odpovědi. Boban Citovat
Eric_ Vloženo 5. Únor 2017 Vloženo 5. Únor 2017 Píšeš v zábere, ti to zhasne, pozeral si palivový filter, skôr výmenu ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.