namorek Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Zdravím, byl jsem u mechanika, kde jsme za mé asistence (šlapání na brzdu) měnili brzdovou kapalinu- Fabia I 2001. Ale až nyní jsem si uvědomil, že jsme jaksi zapomněli na spojku. Vůbec nevím, jak se to u spojky provádí. Můžu poprosit zkušené o postup co a jak se s tou spojkou dělá? Předem moc děkuju. Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 (editace) spojka a brzdy majú spoločnú nádobku...nakoľko si vymenil brzdovku,tak stará ti ostala len vo vedení (v trubke)až po pomocný valček...takže ak by si to chcel tiež vymeniť,tak stačí poriadne povoliť odvzdušňovací šrób na pomoc.valčeku a ona ti bude sama vytekať samospádom,alebo to odvzdušniť ako brzdy....šlap-drž Editováno: 2. Září 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Mne nejde do hlavy to zaistenie spojkoveho pedalu tym pripravkom. Kde ho treba zaistit? V hornej polohe ci zoslapnuty?A naco? Brzdovku planujem odsat kompresorom zrejme. Babo rad! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 aké zaistenie..aký prípravok myslíš?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Neviem pozrem to presne,asi zafixovanie spojkoveho pedalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 (editace) toto Editováno: 2. Září 2011, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 hmm...nevidím to ako nejakú vedu...je to postup,keby si to robil sám...takže v princípe je to postup odvzdušňovania ako u bŕzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 (editace) No som chcel iba vediet ci je nevyhnutne ten pedal dako zabezpecovat pri odvzdusnovani spojky.Kapalinu som nenil iba raz,ale tej spojke som sa vzdy vyhybal.Menim to cca kazde 4 roky.Som totizto lenivy Moc nejazdim. No a comu som nerozumel je ze ci ten pedAL zafixovat hore alebo dole . Editováno: 3. Září 2011, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 (editace) Dneska jsem mel sunadane sani + baterku a kos baterky. Takze kdyz jsem uz tam montoval, tak jsem promazal tahla razeni a zrovna odvzdusnil spojku. Co se tyka odvzdusneni, tak se to provadi jako u brzd. Nekdo seslapne spojkovy pedal na podlahu a drzi, a pak pomalicku povolit sroub a malinko odpustit kapaliny a znovu zatahnout. A tak jsem to opakoval asi 10x. Kapalina tekla pekne zluta, bez bublinek. Chce to davat trosku pozor, protoze kdyz se te kapaliny odpusti moc, tak ten pedal spojky zustane ztlaceny a musime za nej lehce potahnout aby se vratil. To znamena, ze jsem uz odpustili pri tom odvzdusneni moc kapaliny najednou. Takze odvzdusnovat jen po troskach a radeji vickrat. Ted pedal zabira pekne nahore. Neni na tom nic sloziteho edit: Ta fixace je asi myslena tak, ze bys ztlacil pedal na podlahu a pedal pak zafixoval a mohl pak spojku odvzdusnit bez nutnosti druhe osoby. Editováno: 3. Září 2011, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Tiez ma to napadlo,ze asi to mysleli akoze zatlacit dole,ale asi mas pravdu,bude to tym ze nemali pomocnika. Takze spravim to podla tvojho overeneho postupu klasicky rucne.Ktosi tu kedysi pisal o kompresore,ale ten pouzijem iba na odsanie nadrzky.Prave som sa bal toho aby som tam daco nezavdusnil.Ale uz mam v tom jasnejsie. Prikladam tu hned aj poradie vymeny,lebo to pojdem /ak PanBožko daju/ ribit dnes. Kazdopadne dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Brzdovu kvapalinu z nadrzky vytiahnes aj pomocou striekacky . Nepotrebujes na to kompesor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Dobra pripomienka,skusim pohladat Hlavne ze som si kvololi tej vymene brzdovky zhanal ladnickovy kompressor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namorek Vloženo 3. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Díky za info, ale ještě nevím, kde je ten odvzdušňovací šroub pro spojku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 na pomocnom valčeku spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Když odsávám brzdovou kapalinu z vyrovnávací nádobky pomocí stříkačky, musí se napřed vytáhnout takové to sítko? Zkoušel jsem ho tam nechat a podařilo se mi odsát ani ne polovinu, protože dno toho sítka je dost vysoko nad dnem té nádobky. Je na vyndání toho sítka potřeba nějaký speciální grif? Šroubovákem se mi to vypáčit nepodařilo, měl jsem strach, že to někde praskne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Delal jsem to plochymi klestemi, jednu celist zastrcis je mezi sitko a nádobku a vytahnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Aha, díky za radu! Příště zkusím ty kleště... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.