Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

miki, nezlob se na mě, ale ve svých 59 bys už mohl umět číst a ne si jen mlet to svoje furt do kola... já, i ekkar uznáváme oba, že tsi je motor, který je dobrý, ne li výborný, ale vzhelem k problémům, který má, jsme zvolili motor jiný.. dokonce jsem zde i napsal, že vím, že se jedná o motor, který je za zenitem, jak ty píšeš a dokonce i to, že - až se vychytaj problémy- si ten motor 1.2 tsi klidně koupím. takže prosím, nepišem furt jak na kolovrátku turbo rozvod a podobný věci, mě to fakt už nezajímá.. já tu napsal, až Tsi motor najede 200t jako 1.9, bez větších nároků na servis, tak se dá ten motor považovat za spolehlivý a dobrý.. to, že je nový a jede jak raketa, je sice super, ale je otázka , jak se bude chovat za x tisíc kilometrů.. nikdo vám to vaše Tsi kruci už nebere, nikdo ho nepomlouvá a furt dokola se tu bavíme jak malý děti o nesmyslech.. spíš mi to připadá, že ty a ostatní taky, tu hledáte jen něco, jak motor omlouvat, nebo nevím, jak to už napsat.. ano, je to dobrý motor,je nový a ted má bohužel , v podstatě každý tento motor, určité problémy. až se vyřeší, a časem se ukáže, že je schopen najet aspon 200t km bez větších problémů, pak můžeme napsat, že je suprový.. proto jsem já a ekkar zvolil jiný motor, který je sice starší, nemá turbo, nemá takový zátaha pro většinu z vás stojí za hovno,ale já si ho vybral pro to, že chci auto spolehlivé, aspon motorově, a to mi zatím Tsi neposkytuje.. to je vše... rozhodně ti Tsi nezávidíma přeju ti, aby sis ho užil.. stačí to takto, abys to pochopil? takže bud klidně rád, že tsi máš, užívej si ho.. já ti ho rozhodně nezávidím.... :kol-31: až budu chtít Tsi, tak to svoje auto prostě prodám, a koupím si Tsi, myslím, že to nebude větší problém, Tsi jsou plný bazary...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodil som si do jedneho bazaru vyhladat Fabie II 2009-2011. Naslo mi 10 s motorom 1.4 16V a 5 s motorom 1.2 TSI... Bazare su plne ale clovek v nich najde to co sa mu hodi :kol-28:

Su ludia, ktori sa TSI-cka bali a kupili 1.4 16V. A potom sme tu taki,co sa na 1.4 vykaslali a kupili radsej 1.2 TSI. Aj 1.4 mala urcite zo zaciatku problemy len si na ne uz malokto spomenie.

Keby nebolo pred rokmi takych ''pionierov'' (ako sme my teraz), ktori sa nebali kupit si novy neodskusany motor 1.4 16V dnes by ste sa pani na novych 1.4-kach nevozili :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vacsina akoze zlych zlych zlych TSIciek v bazaroch su nove auta jazdene autosalonmi. Aj v SA je bezne,ze zamestnanec dostane k uzivaniu auto,najazdi par tisic km a potom sa ide predavat. To neznamena,ze je zle. Preco by sa ludia hufne zbavovali auta,ktore je v zaruke a nic mu nie je (ak aj bolo,vymenili sa rozvody,turbo a ide sa dalej).

Trosku naivne sa domnievat,ze v CR/SR existuju tisicky ludi, ktori ked maju nejaki problem s novym autom hned ho predaju do bazaru :kol-27:

Presne ako som pisal: kazdy si vo vyhladavcoch autobazarov najde co chce.

sorry za OT

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktuální vyhledávání na www.tipcars.cz, zadáno vyhledat "Škoda Roomster, rok výroby 2010 a pozdějŠí, objem do 1400ccm, palivo benzín". Nalezeno 144 záznamů, z toho je cca 25 HTPček, 5 nebo 6 kusů 1,4 16V a zbytek jsou 1,2TSI.

to bude tím, že od r. 2010 se vyrobila větŠina TSi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....chlopi serte na to. Takove zabomysi valky jsou na hovno!! Sleduji tuto diskuzi od zacatku, pac jsem byl velice blizko koupe Tsicka. Myslel jsem, ze zde budou prispevky jineho razu a ne ze se to zvrtne do roviny, nekdy az urazlive.

Propomina mi to jednu epizodu, kdy jsem pred dvema lety vodil malou do skolky.

Jeden chlapec tam mel vetsi nakladni tatru, ale strasiho data. Byla uz dosti otlucena, ale stale funkcni a dokonce se na ni dalo jezdit. Coz chlapec dostatecne vyuzival. Jednoho dne tam druhy chlapec prinesl zbrusu novou do detailu vypracovanou "vyklapecku". To jste meli slyset i vydet tu velkou "odbornou" diskuzi na tema lepsi,vymakanejsi,hezci atd. Kdybych vedel ze vznikne tato diskuze a bude pokracovat v tomto duchu v jakem pokracuje, tak bych si ty chlapce natocil a pustil zde. Nekteri /zde se projevuje typicka vlastnost ceskeho clovicka/ maji pocit ze pri koupi Tsicka si koupily neco extra a davaji to a nebo se to snazi dat najevo "za zenitem" 1.4 16V. Samozrejme, ze si to 1.4ky nedaji libit a dejme si ruku na srdce, poukazuji na urcite a dosti podstatne chyby pri vyvoji a naslednem pouziti nekvalitnich materialu ci komponentu. Coz se zase nelibi TSi a nekteri to dosti berou osobne. Oponuji, ze i 1.4ky maji a nebo mely problemy. K tomu muzu jen za sebe dodat to, ze jsem 1.4ku kupoval na jare 2007 a nevedel jsem a ani neslysel o nejakem problemu s timto motorem. Dnes mam najeto bezmala 170.000km a jak tu sedim a pisi, tak bez jakehokoliv problemu!! Asi jsem mel stesti na vyrobek, co ja vim? Je pravda, ze kdyz mi tak verne slouzi, tak mu davam to co potrebuje a neco navic, ale muzu ho jen pohladit a pochvalit. Kdyz prisly do nabidky nove TSi, tak jsem se malem zachoval jako sketa a vernost nevernost, jsem malem koupil jednych z prvnich Tsicek. Dnes jsem rad, ze jsem to neudelal. Dokonce jsem mel na jeden den pujcenyho Roomstra z TSi 63kW. Bohuzel jsem musel po vyzkouseni tohoto motoru konstatovat, ze me zklamal. Ano zklamal. Jako, ze se rozjedu o neco rychleji na krizovatce, je uz v mem veku dosti nepodstatny udaj. Jezdim z 1.4kou a nikdy jsem nemel problem z krizovatky se rozjet del meho momentalniho pozadavku. Jinak pri jizde na okrskach jsem nezaznamenal podstatny rozdil v jizde obou motorizaci. Nejvetsi vsak zklamani me cekalo na dalnici, kde TSicko velice rychle uvadalo. Jako kazdy z nas ma nejetou urcitou trasu a zna jak se jeho motor chova. Tak i ja jsem TSicko po sve trase prohnal a v nekterych pasazich byla 1.4 lepsi nez TSicko. Takze me resume bylo, ze na neco je lepsi TSicko na neco za zenitem 1.4ka. Myslim si, ze Tsi 77kW by bylo jine pojezdeni, ale v te dobe tento motor na prodejne nemeli. Coz me mrzelo, pac tuto variantu jsem si chtel poridit. Nejsem clovek, ktery zde hani TSicka a ani nevychvaluji 1.4ku do nebes. Kazdy motor ma neco do sebe a ma co nabidnout. Bohuzel u Tsicek se vyskytli zname zavady. Coz z meho pohledu, vuci motorum za zenitem, Tsicka degraduji na takovou povest jakou v soucasne dobe maji. A s timto faktem nic neudelaji nekteri zdejsi clenove, kteri nevidi a ani neslysi. A kdyz se nekdo snazi poukazat na nektere neduhy techto motoru, tak vidi pomalu rude. Ano uznavam, ze kdyz bych tento motor mel a denne cetl zde v podstate neustale opakujici informace o neduhach, tak bych zacal mit take malou dusicku. Bud se vsak s timto smirim a nebo kdyz mi to vadi, tak to nectu! V opacnem pripade pak tato diskuze je takova jaka je. Z meho pohledu a na rovinu to napsi "NA HOVNO".

Chlopi slozte zbrane, vyhlaste mir a zacnete se bavit konstruktivne :-}

A znovu se budu opakovat, ze at Ekkar nebo JirkaBrno a nebo kdokoliv jiny z podobnym nazorem /patrim k nim/z meho pohledu nikoho nenapadaji a jen konstatuji skutecny stav veci. Coz se z druheho tabora rici neda a nekteri to uz psychicky dle meho pomalu prestavaji zvladat. Obrazne. NIKOHO NENAPADAM. A jesli se to nekoho dotklo, TAK SE MU ZE SRDCE OMLOUVAM A NAVRHUJI SI ZAJIT NA PIVO.

No a jak nakonec dopadl spor kluku ze skolky. Muzete 3x hadat........

Ten s tou starsi vyklapeckou se mozna vozi jeste dnes a ten s novou se po sednuti a projeti cele mistnosti ocitl na zemi po ulomeni predniho kola........

Buh s vami...........

PS: chtel jsem to ozivit smajlikama,ale nejak jsem neprisel jak na to. Nemuzu je najit.

Chlopi jdeme na pivo a trosku zivota do toho umirani, kurdele.........

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

smajliky su k dispozicii iba keby si mal 1.2 TSI :kol-47::kol-24::kol-28:

Este mala reakcia: nemyslim,si ze je to tu o osocovani. Nepoznam napr. Ekkara ale preto,ze ma 1.4 by som si nedovolil ho urazat. Nie som na Skoda fore dlho ale myslim,si ze prave on pohana diskusie dopredu. Zas na druhu stranu nevravim,ze 1.4-kari urazaju tych co maju 1.2 TSI.

Ked sa na to pozriem cisto zo subjektivneho hladiska: ja nepotrebujem chodit do casti fora motorizacie 1.4 16V, fakt neviem ci som tam niekedy bol. Tak naco chodia do fora 1.2 TSI ludia, co ten motor nemaju a vykrikuju aki su stastni,ze si ho nekupili ? :kol-32:

Editováno: , autor: Jairo
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Príspevok zo sekcie o Yetim - To jsem zvedav jestli se to bude týkat i mě, ta svolávací akce, trošku mě to info vyděsilo.Já mam najeto 120tis km a výroba je 09/2009. Ten počet kilometrov sa niektorým prispievateľom asi nebude páčiť...

Editováno: , autor: anton1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja chodim na DE VW forum a tam těch majitelu kteři už maji najete velice slušne porce km je až až . Takže spolehlivosti motoru TSI bych se neobaval.To že se velevaženi pani z MB snažili ušetřit na řetězech je věc jina. Takže to že se tu někteři dementi kteři maji auta s motory za zenitem navic pišici v nespravnem vlakně snaži spamovat je věc jina.

Misubaro ty jsi tak znaly a uvědoměly.......bože kdyby to šlo tak tě poplacam po ramenou. Jak jsi to udělal že jsi unikl te tragedii jmenem TSI ? Mě se to bohužel nepodařilo ale naštěsti jsem šťastnym majitelem bez par dni 1.5 roku s tim že mě 2x odvezl na zahranični dovolenou. No a viš kolik mě ta potvora stala peněz na servise ? Představ si že 0kč protože jsem tam nemusel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miromen,trochu slušnosti by to chtělo. Nemusíš urážet jiné členy jenom proto,že mají jiný názor na jeden povedený/nepovedený (dosaď dle libosti) motor TSI. Choď si tedy na německé forum a neotravuj zde vzduch. Ničím jsi tady nepřispěl,jenom spamuješ.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam možnost koupit za přiznivou cenu FII TSI Ambiente, nejetá skladovka, vyrobena 3.1.2011, prodloužená záruka 4 roky.

Jak to tady čtu, tak nevím, jestli riskovat koupi auta se starými rozvody nebo jít do nově vyrobené FII (TSI 63 kW) nebo Pola (TSI 66 kW).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako pise zdenekmikulov, po vymene rozvodov je to zas super auticko, tiche, kultivovane atd... skoro ako ked som si ho odnasal pred rokom z autosalonu :palec2: tak len dufam, ze to tak uz ostane

7

jo, ale na jak dlouho. Mám rooma 63 a je to už podruhé co mne vyfakovali za esrvisu že je to v normě a asi už to půjde do bolky. Je to u mne v rukách nespočetně kolikátá škůda a toto jsem nezažil. Nyní cca 30000 km od č 2010 a už pochybuju že to zvládne 100tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...