lubyk Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Omlouvam se, ale na začátku jsem neuvedl, ze se jedna o motor 1,4 tdi a tam N75 neni, nebo se mylim? Každopádně se zítra mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 přímo N75 tam není (1.4 PD mají obtokové turbo) = je tam ale ventilový blok (docela drahá sranda cca 3800,-)...tak mrkni na hadičky od něj.... dle mne bude chyba někde kolem toho ventilu (hadičky) nebo čidla na IC.....hoď sem tu závadu co ti vypsal VAg teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk Vloženo 23. Červen 2012 Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 aktualni zavada, co vypsal VAG: 16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal P0101 - 35-10 - - - Sporadicky Chyba smazana, vzduch. filtr vymenen, hadicky jsem v ramci moznosti ( kam jsem se dostal ) prosel a zkontroloval vsechny, nic podezreleho jsem nenasel. Tak me jeste napadlo, nemuze to mit neco spolecneho s EGR ( cerny kour + "zakuckani" v nizsich otackach )? Jen nechapu, proc by RJ vyhazovala chybu vahy vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 ta chyba není jen k váze vzduchu, určitě to EGR dělat může, proto jsem psal mrkni na hadičky (z toho bloku vedou i do EGR)....pokud máš VAG, zkus klidně EGR odpojit a projet (myšleno odpojit hadičku)), chybu si pak smažeš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 lubyk mne přivedl na toto téma.. mám dost podobný problém, jen to lehké kuckání a kouř při rozjezdech nebo sešlápnutí plynu v nižších rychlostech jsem měl jen 1 den, pak jsem ujel asi 100 km na chatu, 10 km před chatou jsem natankoval novou naftu (hladové oko) a po ujetí cca 2 km sama zhasla kontrolka motoru a auto jelo bez chybně, žádné kuckání (jel jsem se zaplou klimatizací), pruké kopce na 2 od 1500 otáček až do 3500 otáček, auto nekuckalo, nekouřilo se z něj.. napadlo mne, zda to nemohl být přetlak v nádrží, který se díky otevření nádrže odstranil a po chvilce jízdy se to teprve v ŘJ smazalo. Jinak váhu vzduchu jsme čistili hned na chatě, ta byla čistá, pro jistotu prostříknuta, vzduchový filtr je v autě cca 8000 km (od poslední výměny oleje), jediné co mne napadá, tak je zanešený EGR, který ještě nebyl čištěn Jinak ten log zkusím s kamarádem taky udělat, avšak nevím, zda jeho PC to umí no zeptám se a uvidím a pak sem hodím log Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 to je těžký, jak ucpanej EGR, tak bordel v naftě udělají své...každopádně na EGR můžeš jednoduše mrknout, jak to v něm vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 po delsi dobe uz snad muzu tvrdit, ze chyba byla odhalena - po odpojeni EGR (zatim jen vypojena podtlakova hadicka) uz se vaha neozvala, cukani a kourivost taky zmiznuly. Jedine, co me stve je, ze u meho motoru ( ma Euro4 ) zustala "viset" chyba odpojeneho EGR v RJ a sviti na palubovce - to asi poresim casem i s chipem. Kazdopadne velke diiiiky Kibimu za rady a nazory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Ano, tak musím říct, že po vyčištění EGR a ujetí cca 2000 km se kontrolka nerozsvítila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Kontrolka se zase rozsvítila, už několikrát. Většinou to ale po nějakém čase zhaslo, nebo třeba po 7. nastartování. Nyní ale visí už asi po 15. nastartování. Auto jede pořád stejně. EGR vyčištěné, klapka taky. Tak mě napadá co by to ještě mohlo být? Nemusí se ta klapka nějak nastavovat? Zkusím koupit nový vzduchový filtr, jeslti není nějak špinavý nebo tak. Na VAG ohledně měření jsem se ještě nedostal, protože ten kamarád to neumí. Napadá mě zajet ještě kousek do servisu, je tam jeden člen z Octavia clubu, který je prý machr na TDI, tak jestli by to neuměl odhalit. Fakt mě to nebaví jezdit s tou kontrolkou pořád rozsvícenou a čekat, kdy auto klekne nebo se něco posere totálně. Jedině ještě zkusit odpojit to EGR no.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Tak jsem mluvil po telefonu s tím klukem (Garny servis) a říkal, že už tenhle problém řešil a nedá se prý vyřešit. Že to dělal jednomu pánovi, kde mu vyměnit váhu vzduchu, ale po čase to začalo dělat znovu. Že je tam nějaké špatné vedení vzduchu do motoru a hází to tuhle chybu a přitom auto jede pořád stejně. Takže prý buď vyměnit za docela velký pěníze váhu vzduchu a nebo s tím jezdit dál a počkat, až ta váha vzduchu fakt odejde. Ale prý přesné řešení nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.