Přejít na obsah

výdrž baterie


mbaud

Doporučené příspěvky

Co myslíš, že vyjde levněji?

Nabij a uvidíš. Koupit pak můžeš vždy.

Ale nové baterce se nevyhneš. Když takhle začíná "odcházet" tak je po ní. Z okty zatím ne, ale z Feldy mám zkušenost, že baterka byla vždy celou dobu OK, ale jakmile ji bylo třeba jednou nabít, tak bylo jasné, že odchází do kytek.

Nabitím ji nevzkřísíš, ale prodloužit život můžeš.

Je tu jedno nebezpečí: Že Ti odejde kdy to budeš čekat nejmíň.

Neboj, jsou tady borci, kteří uvažují o repasi startéru a já nevím co a nakonec z nich vypadne, že baterka má 8,5 V :smich: a startují "vesele" dál.

Je nepříjemné, že začíná zima. Léto by takhle přečkala určitě.

Ale jak říkám. Nabij a jakmile budeš zase déle startovat, vyměň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám od srpna také O1 jako ty-baterie je ještě původní z výroby-nicméně jsem chtěl jistotu tak jsem pořídil novou.

Pokud chceš přeci jenom ještě počkat, tak určitě nabít,namazat kontakty baterie,a do kufru dát startovací kabel-přci zůstat ráno u auta který nejde natočit je prů... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam taky zkusenost, ze Varta opravdu vydrzi dele nez myslime. Kdyz uz byla teplota na 0C a autko tocilo o malinko dele nez je obvykle. Tak bych si promeril vsechny zhavici svicky, zda jsou vsechny OK. Jestli bude nejaka vadna, tak bych to spis prisuzoval spatnym zhav.svickam nez uplne KO baterie. Takze promerit pripadne vymenit spatne svice a baterii dobit a uvidis ;)

Editováno: , autor: Grym
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám od srpna také O1 jako ty-baterie je ještě původní z výroby-nicméně jsem chtěl jistotu tak jsem pořídil novou.

Pokud chceš přeci jenom ještě počkat, tak určitě nabít,namazat kontakty baterie,a do kufru dát startovací kabel-přeci zůstat ráno u auta který nejde natočit je prů... :aggressive:

Tak psal jsem,že jsem chtěl mít jistotu a koupil si novou baterii-dnes jsem byl v servisu škoda na akci prohlídka za 99kč.

Bylo mi řečeno,že baterie nic moc -podle grafu cca 45 %-nato jsem odpověděl,že baterie je koupená 17.10.2011 a že jezdím každý den cca120km.

Po této mé odpovědi následoval další test zda není nějaký nechtěny odběr v autě - nic nezjištěno,měření dobíjení-také ok,startér v pořádku.

Nakonec auto ponecháno v servise,aby dob.baterku a znova na zatěž.test-výsledek špatná baterie.

Nechal jsem si vystavit potvrzení,že auto bylo zkontrolováno v autorizovaném servise škoda po stránce funkčnosti el.instalace a systému dobijení a že je vše v autě ok.

Hned ze škoda servisu jsem jel k prodejci autobaterie a celou záležitost jsem mu zdělil a předložil i protokol a potvrzení ze servisu.

Prodejce se moc netvářil a šel změřit baterku v autě-výsledek ta samá hodnota jako ve škodovce.Poté začal měři jak auto dobijí a také nic nenašel.

Konečná odpověď byla, že toto ještě neviděl a co vlastně chci,když to startuje-trval jsem na reklamaci-on že baterii příjme ale že stejně nepochodím.

Teď mám koupenou druhou baterii (ta je ok) a čekám na výsledek reklamace.

Shrnuto a potrženo-nová baterie není jistota jen dobrý pocit,že řidič udělal maximum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čau všichni. Dnes jsem nenastratoval. Baterka. Asi. Mám jednoduchý měřáček, za pár šupů, tak nevím, jak je spolehlivý a ten mi ukázal, že tam je 12 V. Jenže při otočení klíčku auto nažhaví, a bulm boulm, pokusí se zatočit s motorem a je ticho. Jak to, že mi měřák ukazuje 12 V a baterka nenatočí motor? Ta baterka je jen rok stará Kagor 74 Ah. Přece neumřela za jedinej rok? Tak teď ji dobíjím obyčejnou dobíječkou šestiampérovou mimo auto. Jo a auto je Octavia 1.8 TD kombi.

Stejně je to divný, u předcházejícího auta (Felicia) mě baterky vydržela vždycky maximálně 2 roky a u auta předtím taky tak. Sakra, přece ty baterky nevybíjím nějak já sám telepaticky nebo co. Všichni tady píšete, že vám baterky vydrží tak dlouho, že by některý za dobu svý služby mohli dorůst do povinný školní docházky, a mně vždycky zdechnou dřív než si na ně auto zvykne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Jak to, že mi měřák ukazuje 12 V a baterka nenatočí motor?"

Baterku měříš tzv. "naprázdno". Změř ji v okamžiku kdy zrovna startuješ.

Měřáček, že je za pár šupů, nevadí. Na tohle stačí bohatě.

Taky je dost pravděpodobné, že je startér KO. špatné uhlíky apod.

Kámoš před časem vyměnil dvě baterky ve Farotitu až se stavil za mnou. Jsme rozebrali startét a byl volný jeden spoj na cívku statoru. Ten jsem dotáhl a startoval na drnc.

PS:

"Přece neumřela za jedinej rok?"

Co je to za značku Kagor?

Mně google našel pouze vína.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...