Thor Steinar Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 (editace) Zdravím pánové, mám octavii 98 rok, TDi 81KW. V pondělí ráno jsem už nenastartoval, vyzkoušel jsem co se dalo a jsem v koncích. Diagnostika nehlásí nic!! Startér normálně točí motorem, až jsem vytřískal baterku. Ta silnější průhledná hadička, která vede z palivového filtru do vstřikovacího čerpadla je bez nafty a nevím proč. Hned po zjištění jsem dal nové žhavící svíčky, vyzkoušel ten ventilek, který je na čerpadle a funguje. Při otočení kíčem v zapalování svítí všechny kontrolky normálně včetně žhavení, to po chvíli zhasne a točím, točím a nic. Mechanik taky neví a už jsem dokonce i kontaktoval servis Škoda, mají čas až příští týden a já jsem v pasti, mám jen jedno auto a to nejezdí. Nevím, zda by to mohlo dělat nasávací čerpadlo u nádrže, popřípadě nějaké relé ( to malý relátko č.109 jsem zkoušel vyměnit ). Pokud by někdo věděl, měl chuť se na to kouknout, budu rád. Okolí Českých Budějovic. Prosím o radu, díky všem. Editováno: 2. Listopad 2011, autor: Thor Steinar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 Ted nevim presne, ale u tehlech predface snad prvni podavaci cerpadlo neni, alespon u myho AGR jsem to nekde cetl, nemuze byt jen skripla hadicka? nebo nekde vypadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thor Steinar Vloženo 2. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 (editace) to jsem teď byl ještě jednou zkontrolovat, vypadá to v pořádku. Já už se z toho picnu. Editováno: 2. Listopad 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza N. Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 Zdravím pánové, mám octavii 98 rok, TDi 81KW. V pondělí ráno jsem už nenastartoval, vyzkoušel jsem co se dalo a jsem v koncích. Diagnostika nehlásí nic!! Startér normálně točí motorem, až jsem vytřískal baterku. Ta silnější průhledná hadička, která vede z palivového filtru do vstřikovacího čerpadla je bez nafty a nevím proč. Hned po zjištění jsem dal nové žhavící svíčky, vyzkoušel ten ventilek, který je na čerpadle a funguje. Při otočení kíčem v zapalování svítí všechny kontrolky normálně včetně žhavení, to po chvíli zhasne a točím, točím a nic. Mechanik taky neví a už jsem dokonce i kontaktoval servis Škoda, mají čas až příští týden a já jsem v pasti, mám jen jedno auto a to nejezdí. Nevím, zda by to mohlo dělat nasávací čerpadlo u nádrže, popřípadě nějaké relé ( to malý relátko č.109 jsem zkoušel vyměnit ). Pokud by někdo věděl, měl chuť se na to kouknout, budu rád. Okolí Českých Budějovic. Prosím o radu, díky všem. Máš 4x4? u těch byl problém v plovákách v nádrži. protože skrz nárzř vede kardan a nepřečerpávalo si to palivo z jedné půlky di druhé. To jsem řešil už několikrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 @PatrickE3: Nepleť tu do toho předface a face. Jinak máš pravdu. Ať už face nebo nebo ne, každopádně TDI 81kW je rotačka stejně jako TDI 66 kW a ty čerpadlo v nádrži nemají. @Honza N.: 4x4 přišla až v polovině 99. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Nespadla ti nafta? Jestli ti stekla až do nádrže, čerpadlo ji samo nevytáhne. Zalej filtr naftou a zkus startovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thor Steinar Vloženo 5. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2011 Už je to vyřešené, bylo to spadlou naftou!! Z nádrže jsem vyndal ten bílý válec, jak je na něm plovák, sundal sítko a v tý zpětný klapce byla zaseknutá odlepená barva, asi z kanistrů či co. Dostala se tam právě tou malou mezírkou mezi sítkem a tím válcem, tudíž klapka se nezavřela a nafta vytekla zpět do nádrže, zalil jsem naftou hadice, filtr i čerpadlo a už to valí. Dokonce teď startuju i líp a i při zahřátým motoru to startuje hned, divný, že to má nějakou spojitost. Sice jsem na to přišel svépomocí v pátek, ale kdybych se sem podíval ve čtvrtek na komentář od lucky.jacka. Mohl jsem to mít asi jednodušší, díky. Já pořád myslel, že čerpadlo si natáhne naftu už při kontrolkách, ono je ale mechanický, tak že až při startování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.