Přejít na obsah

Nelze nstartovat


Thor Steinar

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, mám octavii 98 rok, TDi 81KW. V pondělí ráno jsem už nenastartoval, vyzkoušel jsem co se dalo a jsem v koncích. Diagnostika nehlásí nic!! Startér normálně točí motorem, až jsem vytřískal baterku. Ta silnější průhledná hadička, která vede z palivového filtru do vstřikovacího čerpadla je bez nafty a nevím proč. Hned po zjištění jsem dal nové žhavící svíčky, vyzkoušel ten ventilek, který je na čerpadle a funguje. Při otočení kíčem v zapalování svítí všechny kontrolky normálně včetně žhavení, to po chvíli zhasne a točím, točím a nic. Mechanik taky neví a už jsem dokonce i kontaktoval servis Škoda, mají čas až příští týden a já jsem v pasti, mám jen jedno auto a to nejezdí:(. Nevím, zda by to mohlo dělat nasávací čerpadlo u nádrže, popřípadě nějaké relé ( to malý relátko č.109 jsem zkoušel vyměnit ). Pokud by někdo věděl, měl chuť se na to kouknout, budu rád. Okolí Českých Budějovic. Prosím o radu, díky všem.

Editováno: , autor: Thor Steinar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, mám octavii 98 rok, TDi 81KW. V pondělí ráno jsem už nenastartoval, vyzkoušel jsem co se dalo a jsem v koncích. Diagnostika nehlásí nic!! Startér normálně točí motorem, až jsem vytřískal baterku. Ta silnější průhledná hadička, která vede z palivového filtru do vstřikovacího čerpadla je bez nafty a nevím proč. Hned po zjištění jsem dal nové žhavící svíčky, vyzkoušel ten ventilek, který je na čerpadle a funguje. Při otočení kíčem v zapalování svítí všechny kontrolky normálně včetně žhavení, to po chvíli zhasne a točím, točím a nic. Mechanik taky neví a už jsem dokonce i kontaktoval servis Škoda, mají čas až příští týden a já jsem v pasti, mám jen jedno auto a to nejezdí:(. Nevím, zda by to mohlo dělat nasávací čerpadlo u nádrže, popřípadě nějaké relé ( to malý relátko č.109 jsem zkoušel vyměnit ). Pokud by někdo věděl, měl chuť se na to kouknout, budu rád. Okolí Českých Budějovic. Prosím o radu, díky všem.

Máš 4x4? u těch byl problém v plovákách v nádrži. protože skrz nárzř vede kardan a nepřečerpávalo si to palivo z jedné půlky di druhé. To jsem řešil už několikrát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už je to vyřešené, bylo to spadlou naftou!! Z nádrže jsem vyndal ten bílý válec, jak je na něm plovák, sundal sítko a v tý zpětný klapce byla zaseknutá odlepená barva, asi z kanistrů či co. Dostala se tam právě tou malou mezírkou mezi sítkem a tím válcem, tudíž klapka se nezavřela a nafta vytekla zpět do nádrže, zalil jsem naftou hadice, filtr i čerpadlo a už to valí. Dokonce teď startuju i líp a i při zahřátým motoru to startuje hned, divný, že to má nějakou spojitost. Sice jsem na to přišel svépomocí v pátek, ale kdybych se sem podíval ve čtvrtek na komentář od lucky.jacka. Mohl jsem to mít asi jednodušší, díky. Já pořád myslel, že čerpadlo si natáhne naftu už při kontrolkách, ono je ale mechanický, tak že až při startování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...