Přejít na obsah

Žlutá kontrolka motoru a škubání motoru


Jankulin

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapy potřeboval bych od vás radu. Fabie 1.2 40 kw .Co stím když nechám auto na volnoběch běhat tak se mi po cca 1 minutě rosvítí žlutá kontrolka motoru jak za studena tak za tepla. Katalizátor je nový. Mám podezření na vstřikovač a nebo na lamba sondy. Mohlo by to tím být ?? Druhej problém je že při jízde na jaký koliv rych.stupeň a otáčkách mi po puštění plynového pedálu a znovu sešlápnutí mi z lehka cukne motor. Mohla by být zakarbonovaná škrtící klapka?? Poradte kam se vrhnout dřív bez zbytečných investic. Předem díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle už jsem právě zkoušel a to taky nepomáhá koupil jsem i nové zapalovací cívky a svíčky ale děje se to pořád žádné zlepšení. Kolik by tak mohl stát vstřikovač pokud by to tim bylo ??měnil ho někdo zvás ???

zdar kámo to bude tutově špatnej vstřik měl jsem to samý ušetříš si spustu starostí když ho vyměníš a nebudeš zkoušet nějaký pokusy jako já s čarpadlem atd nebo ho zkus prohodit kruhovým způsobem na valcích tzn 4 na první 1 na 2 atd nikdy ně třeba 4 na 3 mám s tim bohatý zkušenosti věř mi :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele zapalovacíma cívkama to neni ty jsou nový max 1000 km jetý a to samí i svíčky. Tlaky sem neměřil nějak na to neni v práci zatím čas :-) Jinak ještě to škubání toho motoru by teda mohla dělat ta škrtící klapka? nebo by tam ještě někde něco mohlo bejt v háji jinýho ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

rovnaky problem, vag ukazuje misfiring(vynechavanie zazehu ) na 3 valci, vymenil som zapalovaciu sviecku aj cievku, stale rovnako... v servise chcu za opravu 1300 libier, vymena hlavy (zistili zle udaje na tlaku v 2 a 3 valci), ale tolko nema hodnotu snad ani to auto.. neviem co dalej... este mozno demotaz hlavy a dat na tlakovu skusku. alebo vymenit kruzky, tie tiez mozu sposobovat zly tlak... inak zacina trhat z autom, nema vykon, ale po znovunastartovani ide zase ok, pokial niesom dlho na krizovatke na volnobehu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky zdravím, já měl přesně stejné problémy (fabia combi 1,2htp 40kw rv. 2005 140tis), které se stupňovaly. Hlavně při volnoběžných otáčkách se rozsvítila žlutá kontrolka závady motoru a auto často přešlo na nějaký nouzový režim, či co, tzn. výkon klesl asi tak na 10% stylem přískokem vpřed, což bylo hlavně na křižovatkách velice zábavné. Musel jsem provést jakýsi reset pomocí "chcípnutí" a opětovného nastartování. Nakonec jsem stál na červené s nohou na plynu, aby otáčky neklesly pod 1500 a kopce sjížděl na zařazený rychlostní stupeň. Včera jsem odvezl auto do servisu na výměnu ventilů. Byly totálně na ... Prý je to pro tyhle motory příznačná závada a ten můj vydržel až zázračně dlouho. Co se týče výkonu, nemůžu si stěžovat, bo nésu žádnej závodník, ale životnost bude horší. Když jsem si chtěl nechat auto ocenit ve značkovém škodováckém bazaru, místní znalec zalomil rukama se slovy "tyhle motory jsme tam vůbec neměli dávat!" Přiznání je jistě polehčující okolnost, ale co já teď s tím? Cálovat, co jinýho. Oprava originální sadou ventilů prý přijde ve škodováckém servisu na 20tis. Nerad maluju čerta na zeď, ale tohle je moje realita a nezlobte se na mě, nemůžu pánům z Mladé Boleslavy tak nějak přijít na jméno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za radu, ještě jim to v servise řeknu, bo olej už to, k mému údivu, žere. U svého předchozího auta (Citroen Saxo 1,5D) jsem od výměny do výměny vůbec nemusel dolévat. To bylo zlatý autíčko. Spotřeba po městě 4,2l nafty, mimo město cca 3,7. Výkon mělo sice jen o trochu větší než šlapací autíčko, takže předjíždět se dal max. starý Zetor, ale motor bez problémů i po deseti letech, kdy jsem ho prodal. A to jsem ho jednou omylem učil na benzín. Stačilo před zimou vyměnit žhavičky a jezdilo se dál. Musím říct, že škodovka mě dost zklamala. I pohodlí a jízdní vlastnosti byly u o osm let staršího Saxa na vyšší úrovni než u Fabie. Ta má jediné plus - velký kufr s prapodivným systémem otvírání. Možná, kdybych si koupil jedničkovou Oktávku v dieselu, mluvil bych jinak, ale chtěl jsem co nejjednodušší stroj, právě kvůli servisu a věřil renomovanému výrobci, že ví,co dělá. Tak to jsem asi šlápl vedle. Sorry škodovkáři, ale su momentálně naštvanej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO mrakoplas:

aký máš kód motora??..pýtam sa preto,lebo na určité kódy motorov s obsahom 1,2 Škodovka dodáva opravnú sadu :unsure:

TMBPW49Y0542266444

Kolko ma nabehane ten motor.

asi 40000km iba

Prave je hlava dole a opravar volal, ze budu potrebne ventily, ze nie su dobre, takze dufam, ze to bude len to, este zohnat ventily, lacno a hlavne rychlo a hadam do vianoc bude OK... inak v originalnom skoda servise chcu za komplet ventily 160 libier (material), na ebay vyjdu okolo 70, este skusa lokalnych predajcov, ale pochybujem, ze dnes sa bude dat nieco zohnat...

Urcite dam vediet ako to dopadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...