Leden 1, 200916 r mno tu mam plny kufrik roznych velkosti, tak kupovat sa mi nechce, aj ked to nestoji vela, keby sa dal niekde zistit rozmer, alebo pozret do ETKY ci tam neni napisane, bo vecer uz idem domov z prace a cez vikend by som to chcel povymienat
Leden 2, 200916 r jsem zvedavej, jestli to pomohlo .. resim taktez to samy, baterka nova, startej novej, zhavice novy, predvstrik ok taky to obcas toci dlouho .. taky mam pocit, ze cim dyl to stoji, tim horsi to je .. ale ne zas uplne vzdy, to jsou zavady na kokot
Leden 7, 200916 r tak zatial to po vymene tesniacich kruzkov vyzera o dost lepsie, dufam ze to nazakriknem
Srpen 7, 201015 r Nejaky dalsi informace, kde by mohl byt problem? Taky mi to zacalo spatne startovat za studena
Prosinec 17, 201014 r mno tak babo rad, je tu zima a spatne starty su tu zase ked auto stoji trocha dlhsie (Cez noc) a staci ak teplota klesne pod 10 stupnov, pokial je auto teple abo stoji 2-3-4 hod tak nastartuje okamzite! Baterka nova, prevstrik nastaveny, zhavice z minuleho roku (BOSCH), palivovy filter aj s O kruzkama vymeneny, ta de mam hladat este chybu? to vyzera neviem preco ako keby padala nafta, ved s novou baterkou to toci ostosest a cim je zimsie napriklad vcera stalo auto cca 13hod pri -5stup. a tocilo skoro 10x nez naskocilo! a to som dal este 2x zhavit! zhavilo par sekund
Prosinec 17, 201014 r Vyměn čidlo teploty motoru,nebo jestli máš Vaga,napíchni to ráno za studena a koukni na hodnotu teploty motoru. Tipuju že bude o pár stupnů výš než skutečnost,to ovlivní dobu žhavení nebo to nebude žhavit vůbec a proto to nejde natočit. Upraveno Prosinec 17, 201014 r od juke.box
Prosinec 17, 201014 r skusit skusim, aj ked zhavit to podla mna zhavy, ale skusim to vymenit jo a teplotu vo vagu mi ukaze de? nech to nemusim hladat
Prosinec 18, 201014 r mě to taky v zimě startuje, jak se tomu zachce. jednou skoro nadrc, jindy točím točím a pak chytne. ale nedávno jsem ho ale nenakopnul vůbec asi při -10. první co mě napadlo palivový filtr a po výměně zatím vklidu, ikdyž ty délky startu jsou pořád každý den jiné.. žhavičky před zimou nové. může te mi dát někdo ještě info , jak se kontrolujou tlaky a jaká by měla být hodnota?
Prosinec 18, 201014 r mno tak babo rad, je tu zima a spatne starty su tu zase ked auto stoji trocha dlhsie (Cez noc) a staci ak teplota klesne pod 10 stupnov, pokial je auto teple abo stoji 2-3-4 hod tak nastartuje okamzite! Baterka nova, prevstrik nastaveny, zhavice z minuleho roku (BOSCH), palivovy filter aj s O kruzkama vymeneny, ta de mam hladat este chybu? to vyzera neviem preco ako keby padala nafta, ved s novou baterkou to toci ostosest a cim je zimsie napriklad vcera stalo auto cca 13hod pri -5stup. a tocilo skoro 10x nez naskocilo! a to som dal este 2x zhavit! zhavilo par sekund tak presne toto uz resim skoro rok a porad nic zhavice ,predvstrik.startovaci davka,novy filtry ,teplotni cidlo a porad nic za studena vylitne bily kour a kdyz mrzne tak to toci o dost dyl nez v lete uz su bezradnej,jeste me napadlo asi nechat prekontrolovat vstriky zda nejakej nevykape za tu dobu co to stoji jinak nevim Upraveno Prosinec 18, 201014 r od brunda
Prosinec 21, 201014 r Vyměn čidlo teploty motoru,nebo jestli máš Vaga,napíchni to ráno za studena a koukni na hodnotu teploty motoru. Tipuju že bude o pár stupnů výš než skutečnost,to ovlivní dobu žhavení nebo to nebude žhavit vůbec a proto to nejde natočit. som ho vymenil dnes tak uvidime ako sa bude spravat..... dalsi navrh keby to nepomohlo?
Prosinec 24, 201014 r měli sme stejný problém,otec s tím byl u nějakého mechanika a ten hned říkal - palivový filtr. vyměnil ho komplet za typ bez toho "Téčka" a od té doby zatím klid
Prosinec 25, 201014 r tak presne toto uz resim skoro rok a porad nic zhavice ,predvstrik.startovaci davka,novy filtry ,teplotni cidlo a porad nic za studena vylitne bily kour a kdyz mrzne tak to toci o dost dyl nez v lete uz su bezradnej,jeste me napadlo asi nechat prekontrolovat vstriky zda nejakej nevykape za tu dobu co to stoji jinak nevim tak jsem nechal zmerit vstriky a prej jeden spatnej a druhej slabej tak jsem objednal novou trysku nechal to seridit a myslim to borec dodrbal auto nejede jak ma a cuka tak to musim nechat seridit jinde kde to znaji opet jsem se spalil ,takze zatim bez poznatku
Únor 6, 201114 r mno tu mam plny kufrik roznych velkosti, tak kupovat sa mi nechce, aj ked to nestoji vela, keby sa dal niekde zistit rozmer, alebo pozret do ETKY ci tam neni napisane, bo vecer uz idem domov z prace a cez vikend by som to chcel povymienat No ani se nedivím, že se ti problém vrátil. Když se ti nechcou kupovat origo těsnicí kroužky. Ano jsou drahé. U nového filtru jsou přiloženy nové. Ty originály mají totiž odolnost na ropné produkty a teplou naftu. Pokud tam dáš něco jiného tak to po čase bude znovu zlobit. I originál kroužky po čase jakoby nabobtnají-zvětší se jejich objem tak už se nemají znovu použít. Potom ještě může být příčinou kromě padající nafty špatně nastavený předvstřik. Ideální je někde zhruba nad modrou střední čarou Asi tak cca 65. S najetými km se rozvodový řemen malinko natahuje a předvstřik mírně klesá. Předvstřik na obrázku je naopak velký. Je mimo toleranci. 6006 předvstřik pův.bmp
Únor 25, 201114 r ono uz od vtedy tam mam aj origo krouzky, novu baterku, predvstrik nastaveny na cca 65 ako pises a nic, necham auto stat vonku v minus 5 par hodin a toci a toci a toci, ako chyti, ale trva to dlho! a zhavit - zhavilo dost dlho myslim, som skusal aj 2x zhavit a nic, ziadna zmena! Upraveno Únor 27, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 7, 201114 r tankujem vecsinou rakuske OMV ! kua teraz mi auto stalo vonku cez noc ani nebolo minus tusim len okolo nuly, a to tocenie motora bolo dajake tazkopadne, akoby ani nechcelo otacat (proste dajak tazko otacalo) a naskocit ani za boha (nakoniec predsa naskocilo) a to mam novu baterku! nebude tu niekde dajaky problem? Upraveno Březen 7, 201114 r od Eisy
Květen 15, 201114 r já laik bych si zkontroloval předvstřik, žhaviče, vzduch filtr , a jestli tam de nafta "a nezapadává na konec bych skusil si pujčit starter jestli ho nemáš u nebes když ti na kokšu točí motor musí mít bomby " není na to jen tuknout o klíč a jet máš vag tak si to i projed " Upraveno Květen 15, 201114 r od maniak
Květen 15, 201114 r 2 maniak : :smich: :smich: By mě zajímalo jestli jsi četl i předchozí příspěvky nebo jen ten poslední. Tvá rada je jen souhrn posledních cca 10 příspěvků. : Upraveno Květen 15, 201114 r od Sniper_2003
Listopad 13, 201113 r Cafte pls ludia mam Octaviu tour 2005 1,9TDi 66kW a mam problem s rannym startovanim teraz...cim je rano nizsia teplota tym to ide horsie dnes bolo vonku -4°C a slo to asi tak ze uz som sa bal ze vobec nenabehne...co budem robit ked bude vonku -10 a viac...pls poradte
Listopad 13, 201113 r Vyměň žhaviče a startuj normálně:-) Upraveno Listopad 13, 201113 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky!!
Listopad 18, 201113 r Trochu odběhnu od tématu, ale nechci zakládat zbytečně nový. Jedná se o startování. Chlapi jak startujete (nezáleží na typ motoru), čekáte až vám zhasnou všechny kontrolky (krom baterky) a potom startujete nebo točíte hned od polohy nula až do startování a na zhasnutí nečekáte? Já vždy čekám na zhasnutí kontrolek, ale třeba mojí milé když dělala autoškolu ten borec instruktor říkal, že na to nemá čekat a má startovat hned... (jezdila s Fabkou I a II ) Hoďte tu někdo nějaký svůj koment na toto
Listopad 18, 201113 r Co já vím ze zkušenosti a naftových kolegů, v letním období je to celkem jedno, ale je lepší počkat aspoň na zhasnutí kontrolky žhavení. V zimě je to řekl bych nutnost (u nafty). To někdy žhavím i 2-3x abych měl jistotu,ale zda to má vliv, si jistý nejsem. Co jsem měl (benzínovou) fabku, tak jsem otočil do první polohy,počkal až něco pohasne a nastartoval...nikdy nebyl žádný problém..takhle to zase učili mě. Podle mého prostě blbost to co jí řekl...ale třeba bude něco psáno v manuálu k autu..zkus se podívat Upraveno Listopad 18, 201113 r od Angel@Devil
Listopad 18, 201113 r Úplná blbost to není ale takhle by to dle mého názoru učit neměl,fabka v benzínu,jak se vezme za dveře hned spustí čerpadlo,tam by ten okamžitý start neměl vadit,každopádně zastávám názor,počkat až si kontrolky zhasnou,u diesla každopádně počkat až zhasne žhavení a lépe ještě chvilku bo to žhaví i po zhasnutí kontrolky dál a v silnějších mrazech klidně 2x
Listopad 18, 201113 r Trochu odběhnu od tématu, ale nechci zakládat zbytečně nový. Jedná se o startování. Chlapi jak startujete (nezáleží na typ motoru), čekáte až vám zhasnou všechny kontrolky (krom baterky) a potom startujete nebo točíte hned od polohy nula až do startování a na zhasnutí nečekáte? Já vždy čekám na zhasnutí kontrolek, ale třeba mojí milé když dělala autoškolu ten borec instruktor říkal, že na to nemá čekat a má startovat hned... (jezdila s Fabkou I a II ) Hoďte tu někdo nějaký svůj koment na toto Startovat az po zhasnuti kontroliek+zhavenia.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.