Přejít na obsah

EGR Ventil


prochi7

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Když se nad tím zamyslíš, kudyma se tam dostává olej, tak zase tak moc normální to není. Olej tam vniká přes turbodmychadlo.Putuje celým sacím potrubím a hledá si skulinku, kudy ven. Něco se spálí, něco zůstává na stěnách vedení. Přeplnování to vytláčí dírkou ven. Takže, to znamená, že turbodmychadlo moc dobře netěsní, pokud je toho oleje hodně.Malé množství je povoleno, přirozený jev....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam tam zrepasovane turob od maja, nema najazdenych ani 10tisic...to egr muselo byt podla mna spinave este pred vymenou turba ale vtedy som to nejako neriesil...ja len jak som to egr cistil tak ked som ho mal demontovane som si vsimol ze z tej dierky mi stale vytieklo trosku oleja...budem to musiet odsledovat ci sa to spini vela alebo iba trosku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak treba ja ho mel uplne nehybny, zkousel jsem to zpodu trubickou s presnym prumerem rozhybat a povedlo se, jen trubicka mi na nem zustala :D tusim, ze by ty saze ve smeru od hlavy motoru mohli povolit prostrikem cisticem klapky a nasledne rozhybat.. ale egrka nejsou vsechny stejny, takze u 1.6MPi 2006 BGU si to muzete vyzkouset.. ale at nedopadnete jako ja :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Existuje na to pekny sprej Wynns EGR cleaner. Pouzivam ho a som spokojny staci to prestriekat a povoli to. Ak ho budes mat von a nemas Wynns tak pomoze aj zmes technickeho benzinu a toluenu a egr bude ako novy.

Editováno: , autor: miskoos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj,

mám oct. 1.9 tdi, 2005 motor BJB,

přes víkend jsem si zkusil vyčistit EGR ventil. Sundal jsem tu hadici k němu, uvolnil táhlo klapy a začal povolovat imbusy. Nejdříve co jsou vodorovně ale ten poslední vodorovnej vzadu dole jde povolit až se povolí imbusy co jdou zespoda nahoru od turba myslím. Jeden ze spoda bohužel za žádnou cenu nešel povolit (ani s žádným přípravkem). Tak jsem to nakonec vzdal, vyčistil jsem tu gumovou hadici a EGR ventil jen co jsem dosáhl z volné strany a vše vrátil. Bohužel projet jsem to jel až další den a to jsem zjistit, že auto vůbec nejde do výkonu, na neutrál šlo vytočit ale s rychlostí max 2500 ot/min (a škubalo). Po cca 15 km volné jízdy se začalo neskutečně kouřit z výfuku, zastavil jsem a při kontole zjistil, že ta gumová hadice byla ve spodní části mírně uvolněná (i závlačka) a okolo tekl trochu olej. Vše jsem přidělal a klapku u EGR jsem natvrdo zavřel abych alespoň dojel domů. Doma po cca 2hod pak vše rozebral, opět vyčistil, uvolnil klapku a jel projet. Při jízdě pak vše OK, motor šel krásně za plynem až do 4 tis (asi 5 km).

Nevíte někdo co s tím může být, mám strach se vydat na delší trasu. Případně bude nutná diagnostika nebo to lze vyřešit jinak.

Díky.

J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

chlapi tak ako som uz pisal, cistenie nepomohlo a musim kupit nove egr...ale potrebujem sa este spytat jednu vec..moze sa stat ze chyba nebude priamo v egr ale v tej suciastke na ktorju je pripevneny, v tej kam ide ten kablik (myslim ze je to motorcek egr ventilu)? Diky

Editováno: , autor: pajko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...