Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 6 minutami, jivacek napsal:

což dle mého právě kazí EGR ventil a další věci na výstupu z motoru, vedle ředění oleje naftou. .........

 

Nicméně je to smutné, pokud  bych ještě při výběru a volbě vozu musel při nákupu znát všechny jeho konstrukční nedostatky, tedy stát se expertem v oboru motorových vozidel............

 

....... EGR je v průběhu aktivní regenerace DPF vždy uzavřen. Pokud má závadu a nedovírá, ano, saze dobře hořet nebudou

 

....... Ano, je to smutné, ale je to tak. Ještě je nutné vědět u kterých motorů:

- žerou olej

- odchází drahé vstřiky

- odchází turbo, nebo EGR

- kde zlobí rozvody

- se zadírají vačky

- hučí kardan

- není tuhá nápravnice a klepe volant

- se serou převodovky

- je nadměrná tvorba karbonu

- tečou vodní pumpy

- serou se volnoběžky altíku

- zadírá se palivové čerpadlo

- protáčí se náhon olej. čerpadla

atd....

 

 

 

Benziňáky nebudou mít DPF, ale GPF. 

před 21 hodinami, Clerfayt napsal:

Rad zní: Neměli jste kupovat 4x4. Pak by se filtr měnil lépe. Nebo koupit benzin a 4x4. 

U 4x4 jsem taky zvažoval pro a proti a jednoznačně vyhrála předokolka. 

Bohužel 4x4 byla nutnost a benzinový TSi mi byl rozmluven z technických důvodů.

  • 1 měsíc později...

Tak mám po výměně a i s prací to vše stálo 29000Kč. Bohužel na verzi mého motoru se řada Economy nedělá, takže filtr stál krásných 24 tisíc :-(

  • 1 měsíc později...

Menil jsem na jare filtr na passatu 2.0 tdi,103kw,daval jsem nemeckou znacku Ernst,ta ma i homologaci pro VW,vysel na bez par korun 18 tis,komplet s praci 27 tis,a vypaloval se zpocatku cca po 250km,asi tak 10x a potom se mi interval prodlouzil na asi 600 km. Passat byl 2007,kod motoru BMP,az po koupi jsem zjistil ze ma vykuchanej filtr a reklamovat uz to neslo. Jezdil jsem 5 let bez fitru,stk delal pres kamose,ale letos jsem ho tam dal. Jezdim do nemecka a tam to ted kontrolujou a je to sakra drahy. Napari vam pokutu 2000 euro a zakazou jizdu,takze pak uz jedine odtahovka. Pisu to sem jen proto,ze to je vlastne stejnej motor jako v Yetim,takze i cena a prace je vlastne stejna,taky musela naprava ven. Pred tydnem jsem koupil Yetiho,tak doufam,ze me to v brzke dobe nebude cekat znovu.

  • 1 rok později...

Ahoj, jak teda funguje ten DPF? Jde mi o to, jestli se bude částečně vypalovat i při dojíždění 11km nebo ne. Nechtěl jsem diesel, ale nasyktnul se perfektní, mně známý, za dobrou cenu..ale bohužel TDI. Většina jízd je příměstský provoz. Delší cesta okolo 50km téměř vůbec...

U CR se vypálí snad i na volnoběh. U PD by to problém byl. Nicméně takhle krátké trasy budou pro motor čiré utrpení - v podstatě se nikdy neohřeje. Cesty do 10 km nesvědčí ani benzinu.

No dokud nebudu mít elektro, tak to nějaký motor musí zvládnout :-) Asi je ten diesel blbost no...

Upraveno od jazd

Na takové couračky si kup nějaký nepřímo vstřikový benzín.

  • 1 měsíc později...

Kolegovi z prace vycistili filtr ve skodovce.... pres diru na lambdu tam nahulakali nejaky cistici sprej a pak pres diag pustili rizenou regeneraci. Z laufu vyletelo cele peklo a zase mu to jezdi.

  • 1 měsíc později...

HM to je slušné na autorizák. Nahulákali mu tam čistící pěnu, která ten DPF v kanálcích roztrhala. Bude mít ted zvednutou kouřivost...

  • 3 týdny později...

Nechal jsem nahrat pred DG SW a jsem trosku zmateny co se tyce vypalovani DPF. S DG SW se rizene vypalovani spoustelo vzdy pri 100% zaplneni coz odpovidalo vypocitanemu mnozstvi sazi 23,4g. Vypalovani koncilo na 24%, nejakych 5,5g. Po meste to dalo 250-300km, dalnice tak 600km. Jezdim hlavne dalky a ted s pred DG SW mi zacina regenerace kolem 65% zaplneni a konci na 15% a nekdy na 24%. Takze mi paradoxne vypaluje pri dalkach casteji nez DG SW. Je to jen tim, ze kdyz nastanou vhodne podminky k regeneraci tak to pusti, ikdyz jeste neni filtr uplne zacpany? Ne ze by mi to nejak vadilo. Jen jsem si toho vsimnul jako vyrazenho rozdilu v chovani.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.