ivonaldo Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Dobrý den, od podzima vlastním O1 combi 1.9TDI 66KW AGR r.v. 1998..Zatím jsem na ní moc nenajel, ale řeším na ní problém s teplotou motoru, no spíš s ukazatelem teploty. Po zahřátí mě teploměr ukazuje cca 80 stupňů a tam se drží, ručička nekolísá. Po hledání a přečtení různých rad a příspěvků jsem jako první vyměnil termostat, ale nepomohlo to. Jako další jsem vyměnil čidlo teploty na motoru, taky to nepomohlo. Tak jsem pátral dál a všiml jsem si, že po vypnutí zapalování mě ručička teploměru spadne pod první čárku na stupnici - viz foto (tam spadne i ručička od palivoměru, ale ta mě tolik netrápí). Na různých fotkách jiných Octávek jsou ručičky při vypnutém zapalování přesně na spodní čárce ukazatele. Myslím si, že o kolik ručička spadne pod první čárku, tak tolik mě chybí, aby ukazovala na 90 stupňů.Dá se nějak nastavit, aby při vypnutí zapalování zůstaly ručičky na první čárce stupnice? Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Prvně VAG a zjistit kolik je skutečná teplota motoru a pak ručičku poposadit na tisícihranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivonaldo Vloženo 30. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Zítra to nechám změřit. Akorát mě zajímá kolik by měla být teplota. Dočetl jsem se,že nedrží přesně 90 stupňů, ale kolísá podle zatížení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivonaldo Vloženo 31. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Tak VAG ukazoval teplotu při jízdě do kopce 85 stupňů po rovince klesla na 81. Na volnoběh a stojícím autě pak klesla na 78, při zvýšení otáček na 2000 ot/min u stojícího vozidla asi po dvou minutách teplota vylezla na 85. Víc se to nezahřálo. Možná na to měl vliv mráz, byli -3 stupně. Je to normální nebo je něco špatnýho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Na diesli je to bezne. Treba prekryt chladic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivonaldo Vloženo 31. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Pokud to je běžný, tak mám poposadit ručičku na teploměru, jak píše Luďa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Treba spravit cez VAG TEST RUCICIEK. Rucicka teploty musi ostat v strede na 90 stupnach. Podla testu potom treba nastavit rucicku teploty motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Hm na stare budiky podklad face budiku :-) a co rucicky ze jsi nechal stare puvodni ? Uz jenom z pohledu na tu fotku je mas spatne nasazene, tato nulova pozice se pri zapnuti zapalovani kalibruje, takzvane sahne si na konec dorazu, ale ne ciferniku, ale servo motorku, takze kontrola pres VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivonaldo Vloženo 1. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Auto jsem už tak koupil, mám ho tři měsíce a postupně se sním seznamuji a zjišťuji co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivonaldo Vloženo 9. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 VYŘEŠENO! VAG nenašel žádnou chybu, tak jsem poposadil ručičky jak od teploty tak palivoměru jak radil Luďa a teď to ukazuje jak má. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Když dáš na VAGu test akčních členů tak budíky dojedou na doraz ,vrátí se a potom se postaví přesně na 90. Pokud to tak máš tak je ručička správně usazena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Jj, nekdo se v tom hrabal a neumel to, to je vzdycky tragedie - tebe to stalo termostat a cislo teploty, ktery jsi menil uplne zbytecne. Skoda, ze jsem na tvuj prispevek nenarazil driv, podle fota to bylo na 99% jasny hned. A to, ze rucicka nekolisa podle presne teploty motoru je v poradku, je softwarove zatlumena prave proto, aby nekolisala (jako driv u Favoritu). Na 90°C ukazuje uz v dobe, kdy ma chladici kapalina cca 75°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.