Přejít na obsah

Problém (čidlo nebo nafta?)


Márty'SP

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi.Tak se mi vyskytl na supu další problém.Když jsem ráno jel tak z ničeho nic auto kleklo.Nešlo nastartovat a připadlo mi jako když točí naprázdno.Po nějáký době asi po 4.pokusu nastartovat se objevila snaha (už netočil naprázdno) a pak dokonce nastartoval a od tý doby už dobrý.Nesvítila žádná kontrolka na palubce,že by byl s něčím problém.Napadlo mě,že by to mohla být zmrzlá nafta (bylo -22 stupňů a motor byl na 80 stupních,ujeto asi 10km) a pokud to bylo naftou tak nevím jestli mohlo dojít k poškození něčeho tím že točil naprázdno.A pak mě napadlo,že známej měl něco podobnýho i když ne v zimě a bylo to prej čidlo na hřídeli.Co myslíte vy?

Editováno: , autor: Márty'SP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, mám podobnej problém, po ujetí cca 10 km, motor byl cca na 70°, zničeho nic kleklo - žádná kontrolka nic, jen pár sekund před tim trochu škubalo, zkoušel sem to párkrát nastartovat a nic - motalo to na prázdno. Nakonec sme museli Supíka odtáhnout :kol-26: teďka ho v garáži rozmrazuju teplometama - zamrzlá nafta (podle teploměru bylo -11°), nebo něco jinýho? Zdá se mi že při -11° by to zamrzat nemělo, ikdyž při kvalitě český nafty, kdo ví ... Podle toho cukání bych hádal že došla nafta - tak možná pokud se nějakej cucek nedostal do palivovýho filtru - nevim, co myslíte? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může toho být víc. Zamrzlá nafta nebo čerpadlo v háji. Ale myslím, že naftou to asi nebude. Záleží ale kde tankuješ.

Já mám čerpadlo načaté a občas mi to cuká taky ale teď nemám na opravu čerpadla peníze tak čekám kdy klekne úplně. Tak je mi jedno kde tankuju a nemám problém s naftou ani při - 24°C. Jestli to je čerpadlem tak můžeš točit motorem jak chceš ale nenastartuješ.

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to taky zatim neudělalo.Jednou jsem natankoval u Agip v HK a druhej den nastal tenhle problém.Přesně jak říkáš D4NNY nejdřív cukání a pak konec,točení naprázdno a po 4.pokusu nastartoval a od tý doby OK.Jestli to je čerpadlo tak to mam radost.Na kolik vyjde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, mám podobnej problém, po ujetí cca 10 km, motor byl cca na 70°, zničeho nic kleklo - žádná kontrolka nic, jen pár sekund před tim trochu škubalo, zkoušel sem to párkrát nastartovat a nic - motalo to na prázdno. Nakonec sme museli Supíka odtáhnout :kol-26: teďka ho v garáži rozmrazuju teplometama - zamrzlá nafta (podle teploměru bylo -11°), nebo něco jinýho? Zdá se mi že při -11° by to zamrzat nemělo, ikdyž při kvalitě český nafty, kdo ví ... Podle toho cukání bych hádal že došla nafta - tak možná pokud se nějakej cucek nedostal do palivovýho filtru - nevim, co myslíte? :kol-32:

Zamrznuta nafta!!! ROZMRAZIT A pridat ADITIV VIF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč myslíš hned na nejhorší?když ti to ještě neudělalo a teď v těch mrazech to je poprvé tak nezoufej.Udělej to jak psal prochy.Jak ti to rozmrzne tak tam nalij VIF (cena cca 200kč) a až pak uvidíš jestli to bude dělat i nadále

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jinak si myslím že když kdekoli zadáš na jaký to je motor tak ti dodají ten správný palivový filtr.A pokud to kupuješ přímo v obchodě tak je to ještě snadnější takže asi je zbytečné se ptát jaké rozměry atd atd.Značka bosch nebo jiný značkový a bum ho tam.Cena se pohybuje kolem 1000kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak kdyby to bylo čerpadlem tak mužu ještě uplatnit záruku provozu.to je že pokud během 1 roku nebo 12000km se něco na autě pokazí tak opravu platí prodejce.

No kamaráde na to taky pozor.Je vada a vada.V tomto případě bych se nedivil kdyby to bylo čerpadlem,že Ti řeknou že sis to zadupal sám a že záruka se vztahuje pouze na skryté vady.Ale nechci malovat čerta na zeď samozřejmě a možná se pletu.Každopádně si myslím že na 90% to je naftou.Držím palce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nikdy jsem neměl nafťáka takže jsem ani nikdy nepoužíval aditiva a nevěděl jsem že se má nalít před tankováním (i když je to vlastně logický) ale nejdřív jsem natankoval do plna a pak si šel koupit aditivum.jde ho tam ještě dolít nebo to nechat až budu znova tankovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda dávám zimní aditiva od Vif a zdá se mně že to účinek má.Byl sem před cca měsícem na chalupě v Unternberku -29 stupňů a bez aditiv(zapoměl sem si vzít plechovku) Nastartoval sem až na třetí pokus.Teď sem tam byl zas a Auto stálo 2dny.Noc -35 stupňů a nastartoval sem na poprvé.Kámoš tam měl staršího transporténa a při startování vymlátil baterku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...