lukas513 Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 (editace) Tak jsem koupil Superba combi 2.0TDI CR 103kw typ motoru CFFB manuální převodovka,rok 2010/11 výbava Elegance + kožené elektricky stavitelné sedačky, park senzory př+zd, bixenony, vyh. všech sedaček, navigace columbus, ovládání na volantu, vyhřívané čelní sklo, elek ovládaný kufr, prostě plná výbava, kompletně servis ve škodavce ložiska v převodovce a dvojhmota ve čiyřista tisících, turbo v šescetřieti a najeto má sedumsetdvacetčiřitisíc km zatím bez jediného problému Editováno: 22. Červen 2015, autor: lukas513 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 (editace) tak to je teda porce km a před tím turbem teda poklona hlavně ať šlape jak má. Jak je na tom interiér po tolika km ? DPF je taky původní ? To určitě jezdilo dlouhý štreky a zřejmě se slušným šoférem... Editováno: 22. Červen 2015, autor: mirdas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 5. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2015 (editace) Kdyby někdo náhodou měl nebo věděl o pěkné 3.6 sedan na prodej, tak sem sní prosím. Editováno: 7. Prosinec 2015, autor: Doktorone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topik333 Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Zdravím, čo vravíte na cenu? myslím že tých 200000 km na to auto neni moc, Váš názor diky http://skoda-superb-combi.autobazar.eu/elegance-4x4-36fsi-id8242090.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 Je to minimálně o 30tkč levnější než u nás v Čechách.Vzal bych ten VIN cod a zašel do ŠA. co ti tam řeknou za historii. Jinak to nevypadá špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 vyh. všech sedaček, , vyhřívané čelní sklo, Když ti hřejou skla, hřeje ti sedačka? Mám podezření, že mi při zapnutém výhřevu skel nehřeje sedačka, že se - asi - kvůli odběru odpojí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Je to minimálně o 30tkč levnější než u nás v Čechách.Vzal bych ten VIN cod a zašel do ŠA. co ti tam řeknou za historii. Jinak to nevypadá špatně Takych je u nas viacej...http://skoda-superb.autobazar.eu/36-fsi-v6-4x4-elegance-id8120514.html je to az moc dobra ponuka sa mi zda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Záleží jak vypadá přímo v reálu a jakou to má historii, zda nějakou vůbec má! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 (editace) Zdar, ja idem teraz pozerat SII 2.0 TDI CR 125 kw DPF4X4. VIN: TMBCF93T8A9034321, 240 000km ...udajne hlavne dlhe trasy. Po poslednej prehliadke technik povedal, citujem 'cukrikove auto'. Trochu vyssie km, problem? Inak doteraz praviedlny servis... nejak tak automaticky ratam s tlmicmi, komplet spojka a pripadne turbo pripadne loziska, samozrejm pozriet vstreky. To pri danom najazde ratam ako veci ktore sa by sa potencialne vuymenili a vedel by som, ze su ok... Skor by ma zaujimali nasledovne veci: 1. prevodovka je tam KXY - MQ350 ktoru Sixta popisuje ako problemovu. Su tam caste poruchy toho loziska? Na mojej sucaske Octavi II 4x4 som si to daval robit prave u Sixtu hlavne pre istotu, ale aj pri vtedajsej kupe kedy mala cca 310 000 km som nepozoroval ziadne problemy (je pravda, ze lozisko sa mierne pretacalo) 2. motor CBBB - tu na fore sa pise o probleme s vyvazovacim hriadelom a rok 2010 mal byt prelomovy. Auto je vyrobene 03/2010. Nazor? 3. olej v haldexe sa menil pri 60 000 a potom az pri 180 000 co ma trochu matie. Predpkladal som, ze sa meni kazdych 60t, no tuna ako by sa preskocil jedna vymena a vymenil sa po 120t? EDIT: tak uz som to nasiel. Haldex od MR2010 vymena oleja kazde 3 roky Editováno: 21. leden 2016, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Ahoj. No k tej prevodovke. Otec ju ma v octavii II 4x4 a pri 210tis, uz hrkotala na volnovehu. Hned smer SIXTA a je pokoj. Na druhej strane ju mam ja v octavi I bez 4x4 a mam 250tis a zatial ide krasne. Bratranec ma octaviau II bez 4x4 s tou istou prevodovkou a 320tis a vsetko OK.... tak sa to asi nebude dat dako predvidat... ale to si len ja myslim. zalezi ci sa menil pravidelne v nej olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Martttin Být tebou tak si nechám tu Octavi II 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomKala Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Ahoj,posledni dobou hodne premyslim nad tim, ze vymenim svou O1 rv2000 za neco novejsiho a do oka se mi dostal Superb rv2008/2009/2010 (rad bych do toho dal max 250 000) s motorem 2.0 TDI 103kw... Chci se zeptat, zdali se v techto letech delalo pouze PD nebo uz i CR. Protoze co jsem cetl, tak hodne lidi PD zatracuje kvuli praskani hlav a toho bych se bal asi nejvic. Takze radeji bych sel do CR.Kazdopadne po tom co jsem dokoukal Autobazar Monte Carlo s Petrem Ctvrtnickem auto bych urcite koupil pres Skoda Plus nebo Das Welt Auto. Videl bych to nejak takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 jo, ten superb je moc peknej, servisovanej.. jeste bych si pro jistotu proklepl v databazi skoda jestli sedi servis a pak vybrat lowe a hrr pro neho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Nebral bych. Za 1) bych koupil neco min. od 2009, kdy se behem roku vychytali nejvetsi mouchy, idealne 2010 a vys. A za 2) je to na superba hrozna socialka. Ale s tvym rozpoctem se moc carovat neda, takze je to stejne na tobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Jinak 2008 je jeste PDcko na beton a koukni na revizi hlavy. Pokud tomu moc nerozumis, vyplati se rict nekomu, kdo ma diagnostiku a superby zna, je nas tu dost, precijen vstrikovace, dpf a jeho stav, jen to uz je nekolik desitek tisic a hrave se pak dostanes s timto kusem i na 300.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 ..to uz se ale pohybuje v jinych cenach.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 To si piš ) Nebo prostě počítat s tím, že můžou být potřeba vyšší vstupní investice než s novějším modelem a tento pořádně proklepnout.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 (editace) TomKala: První CR motory se dávali do S2 někdy na přelomu 2009/2010, tj. 2008 bude 100% PD. (kód motoru Bxx = PD, Cxxx = CR motor) Na přelomu 2010/2011 se už dávali CR motory II. generace (malinko jiný vstřiky, bezproblémový vyvažováky) U PD nejde jen o praskání hlav, ale i o vstřikovače Siemens (často vyměněné ještě v záruce za novější typ), obtížné vypalování DPF! (pokud jej vůbec má).... při aktivní regeneraci filtru PD stíhá pozdní vstřik nafty jen za určitých podmínek, CR aktivní regeneraci udělá hravě i na volnoběh (zvýšený). U PD jsou problematické vyvažovací hřídele (šestihran s protikusem - náhon čerpadla) Ty kilometry mě přijdou možná dost nízký. Většinou firemní TDi je tak 30-50 Tkm/rok (nájezd může být i 200 - 300 tis za 7 let) ale pokud sedí km v servisce oproti případné lustraci ve Škodovce, tak no problém. Auto na fotkách vypadá slušně i za slušný peníze. Vyšší výbavy nebo ročníky za tyhle peníze možná najdeš, ale moc jich v této ceně nebude. Hodně štěstí při výběru :-D Editováno: 3. Únor 2016, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomKala Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Díky všem za rady. Tak to ještě nějakou dobou počkám asi léto-podzim a pošetřím trochu na SII rv2010/2011 s CR druhe generace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 (editace) Co se motorů týče doporučuji pročíst pdf v tomto odkaze http://forum.skodahome.cz/topic/2945-20-tdi-pd-103-kw/?p=1900758 těch dvoulitrů jsou mraky verzí, každá má jiné mouchy a často se to motá dohromady. Editováno: 3. Únor 2016, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomKala Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 No takže budu nejspíš koukat po CFFB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 jednoznačně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supr Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 taky sem vzal CFFB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 (editace) Ahojte. Nasiel som fajn S2 v motorizacii 1.8. Vysia spotreba mi nevadi tak uvazujem silno aj nad totou motorizaciou. No docital som sa tu ze tieto motory mali problem s konzumaciou oleja a tiez s napinakmi. Moja otazka na vas. Od akych rokov sa uz tieto problemy zacali v skode eliminovat? Alebo ake nutne servisne ukony by ma cakali ak by som siel to tejto kupi? Lebo toto je rocnik 2013. Ma nabene 200 tis. a kod motora je CDAA Dakujem Editováno: 15. Únor 2016, autor: boriso11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 2013 by měla byt už OK - jak spotřeba oleje tak K napínák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.