radiss33 Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 no ja moc velky rozdil nepozoruju ani u 17 oproti 15 max jak pises ty.dej pozor,kola maj byt nahustena na predepsanou mez a potom dle nakladu,ktery prevazis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 2. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Ahoj, tak trošku aktualizuju muj problém. Když koukám na nadpis, tak jsem to asi trochu přehnal, spotřeba není velká, ale zvýšená. Momentálně auto konečně zahlásilo nějaké chyby: 17811 - odchylka ve vedeni zpetných vyfukových plynů a dvakrát 16555 - rada 1 - chuda smes Chyby trvaly asi den a půl, potom kontrolka sama zhasla. První chyba je jasná, začíná zlobit EGR ventil ikdyž auto neškube a druhá chyba doufám, že souvisí s první Nebo mám někde netěsnost. Co se týče první chyby, tak řešení je zaslepit nebo novej EGR, počkám až odejde uplně nebo se to začne projevovat na chodu motoru a koupím novej. A co se týče chudé směsi tak na jaře nastříkám do motorvého prostoru rozprašovačem benzín a uvidim zda je tam netěsnost, snad nebouchnu, mám z toho obavy Ale tyto dvě chyby by vysvětlovaly zvýšenou spotřebu. Až budu mít novinky, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Ještě sem napíšu to samé, co psal ze začátku Maverick. Když to vezmu na svém TDI. V létě jezdím do práce (24 km) cestu podle předpisů za zhruba 3,9-4,1 litru nafty. V zimě při teplotách pod 0 je spotřeba kolem 4,6. I na PP dlouhodová mi stoupla za zimu z 4,2 litru na 5,1 litru. Takže bych to řešil až ve chvíli, kdy bude zas teplo. Pokud spotřeba neklesne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 2. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Tu zýšenou spotřebu jsem vysledoval i v létě. Samozřejmě že v zimě mi ještě víc vzrostla, navíc pozoruji menší odezvu na sešlápnutý plyn, prostě jako by se přisával falešný vzduch. Ale tohle jsem už všechno psal, počkám co ten EGR a pak zase napíšu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janco Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 FABIA HTP 1.2 47kW. Ja mam momentalne spotrebu okolo 10-15 l/100 km. Bol som v servise, napichli auto a ukazalo sa, ze riadiaca jednotka cita teplotu motora 24°C, teda vstrekuje viac paliva do zmesi. lebo si mysli ze motor je stale studeny. Cidlo teploty je ok. Co ine by to mohlo byt? Na pristrojovke mi teplotu motora ukazuje normalne. Este doplnim ze mi svieti kontrolka ABS, ale neviem ci to suvisi. Kabel ABS pri lavom prednom kolese bol poskodeny, tak ho vymenili aj so snimacom, chvilu to bolo ok ale potom opat zacalo svietit. Do toho sa pridal tento problem so spotrebou. Diky za kazdu radu. V pondelok idem k elektrikarovi, mechanik tvrdi ze chyba moze byt v elektrike. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ss.rambo Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 Pokud je čidlo teploty oka, tak buď kabeláž mezi řídíci jednotkou (měl jsem kdysi na Fiat Tipo) a čidlem teploty, nebo vadná řídicí jednotka. Teploměr na palubce pokud vím je napojený na jiné čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janco Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 S tym svietiacim ABS-kom to moze suvisiet? Idu tie kable v jednom zvazku? Ak je chybna riadiaca jednotka, mohol ju teoreticky poskodit mechanik, ked mi vymienal ABS kabel? Chyba na ABS kabli bola hned pri kolese, vymiena sa to od senzora az po riadiacu jednotku, alebo je tam niekde medzi nimi konektor? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ss.rambo Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 Pokud Ti měnil jen senzor, tak řídíci jednotku poškodit neměl jak. Je tam konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janco Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 Menil ABS senzor aj ABS kabel. Kabel ide od konektora na senzore neviem az pokial. Prave tam smerovala moja otazka, ci ABS kabel ked sa meni, tak az po riadiacu jednotku, alebo je tam niekde este nejaky dalsi konektor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 ABS má svoji řídící jednotku, takže si nemyslím že by měla být tímto poškozena ŘJ motoru. Nicméně, pokud by jsi sháněl ŘJ motoru, jednu funglovku mám tady http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/4532-nová-řj-motoru-fabia-i-1247kw-azq-03e-906-033-a/ v bazaru (je na ní ještě rok záruka), takže pokud jsi měl stejný kód motoru a potřeboval jí, tak písni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janco Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Tak cez vikend som isiel autom kratku trasu, a cuduj sa svete, kontrolka ABS zhasla a motor zacal mat normalnu spotrebu. V pondelok som bol za elektrikarom, auto napojil na laptop a zistil, ze riadiaca jednotka uz vyhodnocuje teplotu motora spravne. Nevedel teda kde hladat chybu, skusal pomykat nejakymi kablami ci sa chyba neobjavi, ale nic. Tak sme sa dohodli ze ked sa chyba opat prejavi, mu zavolam a pozrie to. Jazdim tym uz tyzden a stale ok. Tak uvidime. Ked to niekedy opat prepukne, dam mu to pozriet a napisem kde bola chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejSu Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Ahoj. Já mám fábku 1.2 6v. Byl jsem dneska šíleně překvapenej, když jsem zjistil že se s tím dá ve městě jezdit i za 6,5 Já měl vždycky tak 10,9 či 11,5 ve městě. Lehká noha a minimálně dva litry měsíčně ušetřim. Mazec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek-ko Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 dobrý den já mám trošičku větší problém se spotřebou mám průměřnou spotřebu asi 14l 1.po nastartování mi kolísají otáčky pouze se studenm motorem. 2.při startování aktuální spotřeba 99l 3.při stálé jízdě spotřeba normální 6.5 4.při přidání plynu spotřeba okamžitě stoupne na 10+,klidně 25l zatim sem nic nečistil svíčky jsou nové asi rok lambda sonda měněna za starší před půl rokem kvuli kolísání otáček po nastartování při prošlápnutí plynu se otáčky ustálí diagnostika psala špatné vyhřívání lambda sondy 1. zatím sem to napíchlé neměl začlo mi to dneska. přesto prosí o radu pokud už to někdo prožil najeto mám 150000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 mam uplne stejnou fabii kratkou stejny rok akorat najeto pouze 27 tis a zere to stale bez ohledu na to jetsli kratka dlouha trat zima ,leto 7,5-8,5 litru. ja sem si myslel,ze dkyz pojeud do rpace 25 km dostanu se na 5 litru,ale ani omylem auto se zahreje hned po 3 km,takze termostat ee. ted zacala blbnout,ze nastartovala zdechla a diagnostika nic neukazala. slo do autorizaku ti si nevedeli rady tak zkusili cidlo teploty a rekl sem at raci po tech 10 letech uz vymeni palivak tak su zvedavy jestli to neklesne. pamatuju si,ze kdyz se to kupovalo ,tak na dalku ve 4 lidech to jelo za 5,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 21. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 Ahoj, klasika, začni, že vyčteš přes VAG pamět závad. Pokud nic neukáže, začni nejlevnější variantou, takže očistit případně vyměnit svíčky, zkontrolovat těsnost výfuku, hlavně vlnovce, zkontrolovat zda ti to někde nepřisává falešný vzduch, zkontrolovat vzduchový filtr, atd. Já mám ted podezření na to, že mám malou dirku ve vlnovci, protože mi v poslední době klesnul výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 napis,ke komu se vyjadrujes at vime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 21. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 K tobě jsem se vyjadřoval. Krtecek u tebe by to chtelo napichnout na VAG a vyčíst chyby, nejsem si jist jak se pohybují aktuální hodnoty spotřeby, ale z toho co píšeš mi to nepřijde zas až tak mimo. Ohledně toho kolísání otáček by mohlo jít třeba o klapku, lae je to fakt jen hádání. VAG a pak budeš chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek-ko Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 normálně jezdím za 6,4 mimo město a 8l město v průměrech. těch 14l průměru je fakt ústřel zítra to vezu do servisu tak budu chytřejší.ale zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 keď tak čítam, tak pri mojich odhadovaných 6l/100km je fajn...palubný nemám, vychádzam len z nataktovaného-najazdeného...a to jazdím mesto-mimo mesto striedavo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 22. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Kolem tech 6l to je normální + samozřejmě město klidně i těch 8l. Sice jsem v tomhle tématu řešil, že mám větší spotřebu, ale spíš vidím problém v poklesu výkonu. Momentálně řeším EGR a vlnovec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek-ko Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 tak dneska proběhlo připojení k pc a zjištěna závada zapalování na 2 válci. klapka byla celkem černá po okrajích tak sme ji preventivně vyčistily uvydíme co bude dál . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 tak pak bude KO i modul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fikusito Vloženo 29. Červen 2013 Sdílet Vloženo 29. Červen 2013 Ahoj, tak trošku aktualizuju muj problém. Když koukám na nadpis, tak jsem to asi trochu přehnal, spotřeba není velká, ale zvýšená. Momentálně auto konečně zahlásilo nějaké chyby: 17811 - odchylka ve vedeni zpetných vyfukových plynů a dvakrát 16555 - rada 1 - chuda smes Chyby trvaly asi den a půl, potom kontrolka sama zhasla. První chyba je jasná, začíná zlobit EGR ventil ikdyž auto neškube a druhá chyba doufám, že souvisí s první Nebo mám někde netěsnost. Co se týče první chyby, tak řešení je zaslepit nebo novej EGR, počkám až odejde uplně nebo se to začne projevovat na chodu motoru a koupím novej. A co se týče chudé směsi tak na jaře nastříkám do motorvého prostoru rozprašovačem benzín a uvidim zda je tam netěsnost, snad nebouchnu, mám z toho obavy Ale tyto dvě chyby by vysvětlovaly zvýšenou spotřebu. Až budu mít novinky, dám vědět. Caute, chyba 16555 moze mat viacero pricin, mne pomohlo to najjednoduchsie, natankoval som 100 oktanovvy benzin plus dal do neho aditivum na cistenie palivovej sustavy a po troch dnoch som pozoroval zlepsienie, auto mi uz necukalo, nezdochynalo. Poradil mi to jeden mechanik , s odovodnenim, ze bio zlozka v palive upchava vstreky. Kedze mi to na plyn slapalo fajn,tak som vedel, ze chyba musi byt len v benzinovej palivovej sustave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 1. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 Rekapitulace: Vyčištění škrtící klapky - zlepšení reakce na plyn Výměna spojkového čidla - odstranění cuknutí po uvolnění plynového pedálu Zaslepení EGR - lepší chování motoru při řazení, zmizela uplně díra po jemném sešlápnutí plynu Výměna vlnovce - lepší výkon, nižší spotřeba - tento problém nastal v průběhu řešení Výměna odvzdušnovacího ventilu N80 (pořád zavřený) - motor ztišil, zvýšil se výkon Výkon je už normální, spíše maličko nadprůměrný. Plyn lehtám a nemám problémy se dostat na vyšší rychlost a a motor dobře reaguje i po 100km/h. Současně řeším, že mi volnoběh lehoučce kolísá, a v nízkých otáčkách jako by auto nevědělo zda zrychlovat (nic hodně znatelného, je to znát na pozadí zvuku motoru). Mám podezření na to, že motor pořád přisává falešný vzduch, doufám že ventily jsou v pořádku. Nic méně volnoběh, už nepatří sem do tématu, proto budu pokračovat v jiném vláknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fikusito Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 to co som pisal pred mesiacom pomohlo ale len na tyzden, potom sa problem zopakoval, uz predtym som mal podozrenie na palivove cerpadlo, kedze ked som vymenil palivovy filter, auto prestalo cukat, navyse uz asi rok auto zle startovalo ked som mal v nadrzi benzin tak na 150km, tak som vybral palive cerpadlo, v ktorom bola usadena asi 1 cm vrstva piesku/spiny, sitko na cerpadle komplet zabite, a cele cerpadlo zelene od bio zloziek, som ho cele rozbral, no pri cisteni som spravil 3mm dieru do sitka, ani neviem poriadne ako, tak som zohnal takmer nove cerpadlo a je po probleme(vycistil som aj nadrz), ostava mi vycistit skrt, klapku, kedze mam nabehanych 190k km a este som ju necistil.(sem tam si auto drzi vyssie otacky aj ked dam nohu dole z plynu, moze to byt aj falosny vzduch) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.