Červenec 25, 201312 r Dobrý den, Chtěl bych poprosit o radu. Nechtělo se mi zakládat další téma tak to píšu sem. Dnes ráno jsem chtěl nastartovat ale už po otočení klíčkem mi bylo divné že nezabzučelo čerpadlo paliva jako vždy. No a samozřejmě jsem nenastartoval. Jestli to náhodou není tím že jsem asi před měsícem měnil palivový filtr se zpětným ventilem a u něho ani nebylo napsáno jestli to je 3 nebo 4 bar. No nic čerpadlo je asi K.O. (pojistku jsem kontroloval ta je OK).... Prosím vás ví někdo kde je to čerpadlo a jak ho vyndat? Co za nářadí je potřeba? Předem děkuji za rady. EDIT: Mám Fabii rv.2000, 1.4MPI 50kW, Motor ATZ Upraveno Červenec 25, 201312 r od MarekIRL
Červenec 25, 201312 r zkousel si ze vseho napichnout na VAGa ? jestli neco nepise ? cerpadlo najdes na zadnich sedackach za spolujezdcem kdyz odklopis sedak a odhrnes ten koberec,.... vypadat bude viz. obr.
Červenec 25, 201312 r Wow, Díky moc za rychlou odpověď . VAG jsem nezkoušel ale mám ho tak zkusím. No snad to půjde vytáhnout nějak lehce... já se bál že budu muset pod auto a vytahovat celou nádrž.
Červenec 25, 201312 r nevim jak to je presne ale muze byt jeste chaba nekde jinde,... zkus se poptat v servise ale jestli mas pojistku OKa a cerpadlo je mrtvy tak je asi total mrtva .......... neblazni,... proc celou nadrz,... to by se na to kazdej vysral
Červenec 25, 201312 r Je možné,že to čerpadlo bude dost ve vnitř zasviněné. Možná jej i rozchodíš,ale už bych na něj nespoléhal a sehnal druhé.
Červenec 25, 201312 r A nevytahovali jste to někdo....už? Docela mě zajímá ten systém... Myslím jako až kde je benzín. A jak to vytáhnu abych si nějak nezasvinil nádrž. Myslím jako jak je to spojeno s nádrží.....
Červenec 26, 201312 r já jsem to vytahoval na polu.. tady to bude nejspíš to samé... největší sranda ty rychlospojky od hadic.. musíš zamáčknout takovy obdelniček a pak vytahnout.. hlavně to nepolámej... ale nejdřív bych to proměřil.. bude v DP i postup beztak.. pak uvidíš na čem jsi.. at to zbytečně nevytahuješ..
Červenec 26, 201312 r nejhorsi je povolit to cerpadlo z nadrze tou cernou velkou plastovou matkou jak je to plast na plast tak to pekne pruzi ... ja se snim mordoval dve hodky kdyz sem delal tohle http://forum.skodahome.cz/topic/119188-fi-vymena-plovaku-v-podavacim-cerpadle/ pak uz to slo vsechno lehce .......
Červenec 26, 201312 r Díky moc za rady. Zatím jsem proměřil kabel co k tomu čerpadlu vede a po zapnutí klíčku se tam na chvíli objeví 12V asi na 2 sekundy a pak to spadne na 3,4V a asi po 15 sekundách to klesne na nulu. To si myslím že je OK. Jinak jsem zatím ztroskotal na té černé matce - nemůžu ji povolit. Hadičky šly v pohodě vytáhnout ale zarazilo mě co z nich vytekl za sajrajt hnusný. Ale co až to vytáhnu? to se jako budu čučet potom rovnou do nádrže... mám strach že mi tam napadá bordel.. Upraveno Červenec 26, 201312 r od MarekIRL
Červenec 26, 201312 r tak pokud hnusy,... tak jestli nemas danej spatne nejak filtr a tim si neoddelal cerpadlo ci co ...... pak je jeste moznost ze mas v haji relatko bordel ti tam nenapada kdyz pred rozdelanim ocistis misto vyndavani cerpadla a po jeho vyndani to priklopis filcem a sedackou,.... filc bude v pohode stacit .....
Srpen 3, 201312 r Tak jo.. sehnal jsem konečně druhé čerpadlo... a auto zase jede. Teď už je mi to jasné - u nového čerpadla je na napájecích kontaktech odpor jen okolo 4Ω (u toho mojeho byl nekonečný odpor) a ty prostřední dva mění odpor podle hladiny benzínu v nádrži (něco mezi 50Ω-200Ω). Tak aspoň vím jak to funguje. Upraveno Srpen 3, 201312 r od MarekIRL
Září 27, 201311 r MĚL JSEM STEJNÝ PROBLÉM PŘI STUDENÝCH STARTECH JE NUTNÁ VÝMĚNA ČIDLA CHLADÍCÍ KAPALINY 140 KČ. PO VÝMĚNĚ NÁDHERNĚ STARTUJE NAPOPRVÉ BEZ PROBLÉMŮ.
Říjen 5, 201311 r To jsem rád, že ta výměna čidla dělá takový problémy..:-D já to budu měnit i s termostatem a pak se uvidí
Prosinec 25, 20204 r Hezký den, mám problém s Fabií 1.4 MPI. Jednou za čas mám problém se startováním, auto sice nastartuje, ale za chvilku spadnou otáčky a zdechne. Takto se to opakuje někdy i 5x za sebou, i když přidám plyn a nebo už když se rozjedu. S autem jezdím většinou jen krátké trasy a mimo dálnici, takže pod 100 km/h. Všiml jsem si ale, že auto mělo tento problém vždy hned po tom, co jsem jela delší trasy a i vyšší rychlostí po dálnici. Může to s tím nějak souviset, máte nějaký nápad?
Prosinec 25, 20204 r Hezký den, mám se svojí Fabií podobné problémy. Jednou za čas mám problém se startováním, nastartuji a po chvíli motor zdechne. Startuji znovu, ale opakuje se to tak klidně i 5x. Chvilku jsou otáčky kolem 1000, ale po chvíli to zakucká, otáčky spadno a zdechne znovu. Nepomůže ani přidat plyn, či jízda, zdechne to tak či tak. S autem jezdím většinou krátké trasy a mimo dálnici, takže ani ne vysokou rychlostí. Vypozorovala jsem ale, že auto tento problém mělo pokaždé po tom, co jsem jela nějakou delší trasu a i na dálnici, takže i ta rychlost je tam vyšší. Může to s tím nějak souviset? Máte nějaký nápad? Já už fakt nevím. Nedávno jsem byla u známého a vyskočila na diagnostice chyba čidla chladící kapaliny, tak nevím, jestli to může souviset i s tímhle. Díky.
Prosinec 25, 20204 r Hezky den. Je to mozne , cidlo prasklo. Bo k jednotky jde informace o spatne teplote. Pres to jednotka dava spatny signal na cidla a dalsi veci. Diky tomu vsechno blbne V jakych podminkach neumis nastartovat motoru? jak je zimni nebo teply?
Prosinec 25, 20204 r Když je motor studený. Právě teď, TOMUS napsal: Hezky den. Je to mozne , cidlo prasklo. Bo k jednotky jde informace o spatne teplote. Pres to jednotka dava spatny signal na cidla a dalsi veci. Diky tomu vsechno blbne V jakych podminkach neumis nastartovat motoru? jak je zimni nebo teply?
Prosinec 25, 20204 r @Martina97 ok. Ja bych vymenil teto cidlo a uvidel. Musis ktere je to cidlo. Nejlip cislo dilu . Treba taky zjistit ci jednotka motoru vysila dobry signal Upraveno Prosinec 25, 20204 r od TOMUS
Prosinec 25, 20204 r @Martina97 myslim że ne. Musis jet k autoelektrikare a musi ti zkontrolovat signaly ktere vysila jednostka motoru. V horsim pripade muze byt skritici klapka - vycisteni a adaptace Upraveno Prosinec 25, 20204 r od TOMUS
Květen 24, 20223 r Ahoj. Mám II. fabii 1,4 16V LPG. Při studeném startu po cca 4 sekundách motor zhasne. A pak ještě 4x to samé po páté se motor začne hádat na tři válce. Klíčkem zhasnu a nastartuji. Start ok a už to jede v pohodě. Další starty během dne v pořádku. Pokud ale stojí auto osm hodin u práce situace se špatným startem se opakuje. Diagnostika nic nepíše. Vyměněny svíčky, baterie a palivový filtr. A stále zlobí. Pokud by někdo věděl co s tím prosím o info. Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.