Přejít na obsah

superb 1,8 TSI 7DSG "cukání"


pajos2

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Peťo v záruce auto není, ale mám cargarant na 2 roky. Tak ještě na rok a půl :-) Jde o součást spojky, jakési lamely. Z připojištění Cargarant a tam to plnit nebudou, prý jde o opotřebení. Ve škodovce mi servisní technik řekl, že škodovka si je vědomá, že to ale bohužel nic neznamená. Začal jsem rudnout.... no a pak kontrolka EPC, občas jo, občas ne... prý špatný svazek konektorů, škodovka jej dodává pocínovaný, ale já už dostanu pozlacený :-) Za částku... ani nedořekl.... ŘVAL JSEM JAK TUR :-D Tak mi Škodovka MB u spojky dala slevu 70% na díly a jako dobrému zákazníkovi škodovka v Olomouci 50% na práci. Tak i tak 9000Kč to bude. No a ten svazek zaplatí Cargarant celej.... tak někdy jít v "monterkách" (v obleku) i do servisu se vyplatí...

Kurňa to že dělají "kurvítka" aby měli kšeft neznamená, že budeme hloupí a necháme si vše líbit....

Hodně šťastných kilometrů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ahoj všichni supáci,

tak problému přibývá víc a víc.

Bouchání, cinkání nikdo neodstranil, stále přetrvává. Po výměně spojky došlo k dosti velkému zvýšení spotřeby paliva, jezdím stejné trasy jako předtím a aktuálně nemohu průměr dostat pod 10l/100km a to jezdím podle předpisů. Znovu mi to začalo žrát olej, za posledních 5tisíc km jsem dolil cca 2l oleje.

Další nová závada při jízdě na tempomat cca při 130km rychlosti a při společném zmáčknutí předních ovladačů oken, dojde ke chvilkovému výpadku celé palubky. Prostě super zážitek při jízdě po dálnici. Video v brzké době přidám.

Po všech těchto zkušenostech jsem celou záležitost předal právníkovi a ten podal odstoupení od smlouvy.

První krok po dohodě s prodejcem je, že tento týden si auto odvezou do Boleslavi a podrobí pořádné diagnostice. Po dobu řešení mi půjčí jiného superba zdarma.

Předpokládám, že vyhodnotí co vyrobily za hrůzu a vrátí mi celou kupní cenu nebo mi dají nové auto.

Auto zpět již v žádném případě nechci, je to hrozný šunt co dokážou vyrobit.

Pokud se nebudou chtít dohodnout mimosoudní cestou, budeme podávat žalobu a necháme to pořádně rozmáznout v médiích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja mam taktiez novinku. napisal som do SAS s mojim problemom. cukanie medzi 1 a 2 prevodovym stupnom som reklamoval, ked bolo auto este v zaruke. v tom case to bolo vyhodnotene tak, ze "zavada sa neprejavila". pred testom asi urobili adaptaciu spojok, po ktorej to fakt nejaky cas jazdilo dobre. kedze sa to prejavilo znova a nebolo to vtedy vyresiene, malo by to ist na zaruku. zatial to tak vyzera. nie som ochotny za to platit a podla pokecu s pravnikom som jasne v prave. mali by mi menit spojky, tak uvidime. zacalo mi to robit pri 45t km, teraz mam 75t km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lituji Aldika a přeju mu ať spor vyřeší co nejlépe! Musel to být opravdu zmetek z výroby! Mě to teď v nižších teplotách neškube vůbec. Takže se jen potvrdilo že je to teplotou spojky. Pokud je rozpálená tak škube. Já už záruku bohužel nemám, tak jsem škubání vyřešil jednoduše. Tak jak jsem psal. Při rozjezdu z klidu s vytočenými koly si řadím manuálně a nic neškube. Rozjezd je krásně plynulý a docela mě to i baví. Lehké vytočení motoru mi docela chybělo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, takže problém vyřešen výměnou celé spojky - naštěstí v rámci záruky ( končila za 2 dny !! ). Ale po dlouhých pereptiích, kdy mi to ještě vrátili, že závada byla odstraněna - nebyla, pouze to opět flashli, tak jsem jim tam hodil klíče na stůl, že snad nejsou dacia ( nic proti ní .) aby tam byly takové vady na voze za mega a že to půjde do televize, jak se škoda stará o své zákazníky a jaké dělá vlajkové lodě své automobilky :) :) A najednou MB odsouhlasila výměnu celé spojky. Zatím od výměny nalítáno cca 30 tis a zatím dobrý. Malá zkušenost a šok - když mi auto vraceli, tak mi technik řekl, že lamely byly úplně hin a že mi tam teď dali pořádné - jsem myslel, že ho prohodím tím logem nad dveřma. Na dotaz co tam tedy z výroby dávají mi začal koktat, tak jsem na to rychle radši zapoměl. Chlapi když je něco v záruce tak otravovat - vyhrožovat a nedat se, ono to vždy jde a je to taky hodně o lidech. Oprava by stála cca 20 tis. Takže přeji všem úspěch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny 1.8 TSi 7 DSG. Mam to same auto,02.11..2008 = najeto 109.000km a dalsich 150.000 se s nim chystam najet.(koupeno Skoda MB)Zatim musim zaklepat, zadne zavady,jen bezny servis.Dlouhodoba spotreba 7.8 litru.(Jezdim zhruba 70% / 30% Dalnice / mesto ).Jestli mate tyto problemy pri rozjezdech mezi 1-2,nechte si v servisu,nebo na STK vyjet kompletni diagnostiku.Mozna se vam tam objevi zavada "mala vule na spojce 1". Bohuzel tu diagnostiku musite udelat min. dvakrat,protoze nektery chyby muzou byt nahodile.(Nahodile chyby jsou zpusobene,napr. vybitim baterie,okamzitym nastartovanim po zasunuti klice do spinaci skrinky apod,proste kdykoliv selze elektronika,resp. kdyz pocitac nestaci vsechno skontrolovat).Pri prvni diagnostice si nechte vsechny chyby vymazat a pokud se objevi i pri druhe diagnostice ,tak je nutny to resit.Mezi prvni a druhou diagnostikou je treba najet alespon 50-100 km. Myslim si ,ze pokud se nejedna o zmetek z vyroby,na vine bude spojka ! Osobne si totiz myslim,ze kamen urazu neni , neprilis vydarena DSG prevodovka jako takova (protoze ma svoje mouchy) ,nebo motor 1.8, ale "nekvalitni" spojky ktery skodovka v 1.8 Supech II pouziva. Dneska ma 1.8TSi uz 160 koni ,coz je na ctyrvalec slusny. 1.8 je vycemene nejstarsi,nejosvedcenejsi a nejspolehlivejsi motor kterej Skodovka pouziva .Jestli se hodi pro Supa ,ktery preci jenom neco vazi, o tom by se dalo polemizovat.(v Octavce to musi byt mazec motor) V kazdem pripade navstevujte pouze autorizovany Skoda servisy,ve finale vas to totiz vyjde levneji.Zadnej neautorizovanej servis totiz nedisponuje kompletnimi a stale novymi verzemi softwaru.Jsou totiz tak drahy,ze si je nemuzou dovolit. I STK ma omezene verze softwaru,ale na diagnostiku a vymazani nahodilych chyb stacej ! Navic pri pravidelnych navstevach autoriz. servisu se dozvite o svolavacich akcich Skodovky,kdy vam automaticky a zdarma vymeni v kazdym autorizovanym servisu na uzemi CR "zavadny" dily, Skodovkou uznany jako zavadu zpusobenou pri vyrobe.Me letos na zaklade bezne kontroly , vymenili zadarmo modul vackoveho hridele a mlhovky a to nevykazovali pri diagnostice ani na palubce zadne poskozeni.Platit bych to rozhodne nechtel !!!Hotovy to bylo druhej den. Je pravda,ze nekde se staraj servisy o sve zakazniky lepe a nekde hur.Takze kdyz se vratim k tematu,pokud mate problemy s 1.8TSi DSG pri rozjezdech z 1 na 2 , nechte poradne proklepnout spojky, obe !!!Priklanim se k zavade spojky 1 "je na ni vetsi napor". Nez se pustite do nejakych narocnych repasi prevodovky apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak po měsíci mám auto zpět, nový motor, nová přístrojová deska. Vyměněno přímo ve škodě auto MB Kosmonosy. Tak časem uvidím jak to dali kupy, snad to bude konečně OK. Spotřeba benzínu zatím o mnoho lepší než před opravou, motor má úplně jiný zvuk tak můžu doufat v lepší časy se supem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To loles72: Koukám závada malá vůle na spojce je snad u každého DSGčka s motorem 1.8 Tsi a s větším počtem najetých kilometrů...Co to přesně dělá lze zjistit až vyndáním celé převodovky, ale podle informací co mám to nemusí být jen spojka, ale i setrvák.... Ohledně automatického nahrávání software, tak to už zdaleka není pravda a i kdyby servis chtěl tak to provést nemůže...software se nahrává jen kódem zásahu..tj. stěžuješ si na problém a najde se řešení jako přehrátí software v TPI bude muset servis použít kód zásahu a pak teprve se přehraje software. Veškeré budíky od softwaru 400 mají vydaný update 424 a servis ho tam bez kódu zásahu nemá šanci nahrát.To samé budíky se softem 0600 a výše.

To Aldik30: Tak už nezhasínají budíky...no pěkné. Se divím, že jen nevyměnili alternátor jak by mělo stačit podle TPI a dali budíky s posledním softwarem 608. Jo jinak ty jsi příklad toho, že pokud má někdo štěstí a je jeho auto dopraveno do MB tak zvítězil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak som uz aj ja po vymene spojok. Urobili mi to nastastie v zaruke, kedze som to hlasil este v case, ked auto bolo v zaruke. Odvtedy nemam ani tusenie, kedy mi prevodovka preradi. Predtym som vedel okazdom stuni, aj ked to bolo veeeelmi jemne. Vymena oboch spojok v autorozaku inak stoji +/- 1200€. Zatial som nabehal asi 700 km a auto ide ovela hladsie. Dokonca aj spotreba mi isla kusok dole. Predtym som mal 8,2 a teraz mam 7,8. Tak dufam, xe to uz bude ok. Momentalne mam nalietanych 80.000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Auto v servise - vyssie popsane cukanie dsg. Po odsuhlaseni postupu priamo zo Skodovky bude nasledovat vymena spojok.

Najazdene km: 45000.

Pristup servisu k problemu: zatial spokojnost.

Toto som nasiel na nete (presne to popisuje problem):

5) závada - a) vibrace/ škubání při řazení z 1r. na 2r. (několikanásobné škubání ne jen jedno škubnutí)

- B) vibrace /škubání při akcelaraci na 2r. - projev trvá cca. 2 sekundy

rozmezí otáček motoru 1 200 - 2 000ot/min

při přidání plynu cca. 20%

při zatočení vozidla - vibrace, nebo při zrychlení z rychlosti 5 - 10km/h

c) vibrace/škubání při rozjezdu na Z rychlost

Příčina: krátkodobý nerovnoměrný přenos síly mezi obložením spojky K2 a přítlačným kotoučem, to má za důsledek nerovnoměrný přenos kroutícího momentu při různých rychlostech prokluzu spojky K2

Odstranění závady: výměna dvojité suché spojky podle uvedené tabulky

do roku výroby vozidla 2011 včetně naftový motor 0AM 198 140 B benzínový motor 0AM 198 140 C

od roku výroby vozidla 2012 " " 0AM 198 140 " " 0AM 198 140 A

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny, pokud jste to ve Škodovce někdo úspěšně vyřešil (a třeba bohužel i zaplatil), můžete sem prosím napsat kde jste s tím byli? V naprosto ideálním případě Pardubicko, možno ale i jiné. Jde mi o zkušenost, kde už závadu znají, řešili ji a někdo si tam s tím bude vědět rady. Mám VW Golf VI s DSG7 a mám úplně stejné problémy jako jsou v tomhle dredu mnohokráte popsaný - při natočení kol a přidání plynu při rychlosti okolo 10 km/h na 2. rychlostní stupeň je cítit drkotání. Děje se mi to ale už i při rozjezdu rovně. Zásadně ale při zahřátým motoru/převodovce po jízdě aspoň 30 km. Díky předem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě drobnost: výše jsem se dočetl, že to CarGarant nechce hradit, bo je to údajně opotřebení. 

Když to budu chtít řešit přes VW, jakýho soudního znalce mám shánět k tomu, abych jim vyjádřil kvalifikovaně svůj nesouhlas s jejich neplněním? - jak se jmenuje zaměření znalce, kterýho potřebuju?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...