peeetras Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 Zdravím Nenašel sem na foru odpověd na mou otázku.Před výměnou sem to nekontroloval tak nevím jestli je běžné ,aby po jízdě byly zahřáté disky na obou předních kolech. Jedná se o plechové,to zřejmě nehraje roli každopádně jsou namontovány nove kotouče i destičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 Podle mě při brždění vzniká tření a tudíž se zahřívají kotouče a desky a teplo se rozšiřuje i na ty plecháče, které samozřejmě roste teď přes "skoro" léto. Navíc ty nové disky určitě potřebují "zajet", takže tam může být i vysoká teplota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalhajek Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 ještě bych zkusil jestli ti nepřibrždují, ale pokud ti to dělaly v servise tak bych to skoro vyloučil, i když nikdy nevíš. . zvedni přední napravu (napr. paletákem, nebo postav auto na špalky abys měl prostě přední kola v luftě) a zkus, jestli se ti kola točí volně, popř. požádej někoho aby ti parkrát stlačil brzdu(stačí rukou, do auta na špalcích bych radši moc nelezl), a zase zkus potočit, musí se točit při uvolněné brzdě uplně volně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Je to normální že se teplo ze zahřátého kotouče přenáší přez náboj až na disky. Hlavně na plechy, u alu kol je tam rozdíl v materiálu a většinou i platové středící kroužky které to izolují. Samozřejmě pokud by it chytaly brzdy tak to je treba zkontrolovat, ale samotné zahřívání po delší jízdě je naprosto normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Je to naprosto normalni. Pokud nejsou vylozene horke. Nebo zkus na mirnem kopecku jestli auto po uvolneni brzdy stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Ono zahřáté a zahřáté je také rozdíl, takže těžko takhle říct, ale v nějaké rozumné míře je to normální. Dělá mi to na mé F1 i na rodinné nové F2, na alu i plechových. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 (editace) Před výměnou sem to nekontroloval tak nevím jestli je běžné ,aby po jízdě byly zahřáté disky na obou předních kolech. Jedná se o plechové,to zřejmě nehraje roli každopádně jsou namontovány nove kotouče i destičky Záleží na situaci: -pokud jsi právě absolvoval sjezd z Hojsovy Stráže přes Hamry do Zelené Lhoty dolů, je to OK -pokud jsi ujel 30 km po dálnici bez brzdění, pak sundal nohu z plynu a tak dojel na odpočivadlo, normální to není. Editováno: 8. Květen 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Přesně tak, pokud před zastavením intenzivně nebrzdíš, tak by neměly být teplé. A pokud by ti lehce přibržďovaly, tak by to asi bylo slyšet drhnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Ja riešim problém s nepravidelným hlukom od pravého predného kolesa,pri rýchlosti cca 50km/h.Jazda na inom kolese,rezerve,preváženie pôvodného kolesa,bezo zmeny.Najprv som sa zameral na ložisko,no po prečítaní tohoto príspevku by to mohli robiť aj doštičky o kotúč.Skúšal som na zdviháku hýbať kolesom horizontálne aj vertikálne.Vertikál ok,no v horizontálnej polohe som cítil malinkú vôľu,mohlo by ísť o čap riadenia (170 000 km),podotýkam že nič nebúcha ani neklepe.Skúšal som točiť kolesom,nonedá sa roztočiť,viem ho rukou pohnúť no v jednom bode šúcha a zastane,tak isto sa chová aj ľavé predné.Buď sa nevracajú poriadne doštičky alebo je minimálne pokrivený kotúč,má 20 000 km ATE.Čo sa týka zadných tak ľavé sa po roztočení ľahlo, plynule a ticho točí a pravé sa ľahko,plynule a ticho točí no v jednom mieste šuchne asi o paknu ale točí sa ako ľavé,(bubny a pakne,valčeky menené pred 33 000 km).Auto brzdí dobre.Pri brzdení nepociťujem žiadne anomálie na pedále a volant,Iba ten hluk ako keď je kamienok v dezéne myslím takú pravidelnosť,hluk nieje nejak extra výrazný no je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Dnes som prišiel nato čo tak kvílivo hučalo.Po zime išly zadné kolesá dopredu,majú o 1mm hlbší dezén.Skúšal som iné koleso z iného auta,moju rezervu a stále bezo zmeny.Dal som pôvodné LP koleso po zime bolo ako LZ teraz ako PP a to hučavé ako LZ a hluk zmizol,lepšie povedané o 90% sa stratil,zo zadu to tak nepočuť ako z predu.Nezainteresovaná osoba si nič nevšimne.No aj tak mám v pláne vyriešiť či je to pneumatikou alebo diskom.Gumy sú 2009 a majú nad 70 000 km,samé osebe sú dosť hlučné aj od novoty Dunlop SP Sport 01.Na druhom aute a aj na felde som mal Matadorky a o tých som ani nevedel že ich mám,sice boli 165-ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 Po výmene nových gúm sa hluk stratil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.