Přejít na obsah

Co vše jde vylepšit, zapnout/vypnout přes diagnostiku?


Boumik

Doporučené příspěvky

no furt je ale otázka možných problémů z toho plynoucích. Ušetříš pár tisícovek, fajn. Za rok dva ale budeš řešit zase nefunkčnost tý sady. Budeš kupovat jinej.

 

Otázka, když ukradneš software a crackneš ho nějakym svinstvem, nebo přímo cracklej už od někoho, můžeš ten software používat třeba ve firmě a můžeš se na ten software spolehnout, případně mít komu zavolat, když bude mít problémy? Odpověď: Ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ahojte Pánové, myslite že by šlo dodělat aby na maxiku bylo info o prave probíhající regeneraci DPF(myslim tu regeneraci při které nesviti kontrolka), popřípadě jeho zaplnění nebo za kolik km regenerace probehne.

OT: asi poznám po "čichu" zaplněný DPF- z výfuku je citit takovy smrad jak mazut nebo nevím jak bych to nazval -pak proběhne regenerace zvysi se volnoběh atd.. (tyto stavy pozoruju jak při studeném tak teplem motoru)

Když je filtr ok většinou jde z výfuku smrad po čpavku.

Ale třeba je to cele hovadina.Jinak po 13 letech s benzinama jsem z TDi nadšený :-) Jen to info o regeneraci DPF mi chybi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS je rozšířením známé funkce-EDS. Nicméně XDS nereaguje proklouznout do mechaniky, ale úleva vnitřního předního kola v rychlém rohu. Z ESP hydrauliky XDS dává tlak na vnitřní přední kolo, aby se zabránilo otáčení. Proto je lepší trakce a sníženou tendenci k nedotáčivosti. Chování Zdá se, než je pravidelný uzávěrka diferenciálu Jednostranné Přesný tlak v zatáčkách brzda je sportovnější, rychlejší a přesnější.


  1. [03-ABS systém]
  2. [Překódování-07] lung Coding
  3. [byte 17] [bit 3] aktivován
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte Pánové, myslite že by šlo dodělat aby na maxiku bylo info o prave probíhající regeneraci DPF(myslim tu regeneraci při které nesviti kontrolka), popřípadě jeho zaplnění nebo za kolik km regenerace probehne.

OT: asi poznám po "čichu" zaplněný DPF- z výfuku je citit takovy smrad jak mazut nebo nevím jak bych to nazval -pak proběhne regenerace zvysi se volnoběh atd.. (tyto stavy pozoruju jak při studeném tak teplem motoru)

Když je filtr ok většinou jde z výfuku smrad po čpavku.

Ale třeba je to cele hovadina.Jinak po 13 letech s benzinama jsem z TDi nadšený :-) Jen to info o regeneraci DPF mi chybi...

Tohle mě taky sere ze to nemá kontrolku DPF. Byl jsem teď na horách a jezdil jsem z apartmánu na sjezdovku 2 km a tudiz motor studený i když jsem ho nechával dlouho běhat na volnobeh venkovní teplota byla kolem 0°C a jednou se mi stalo že volnobeh byl kolem 1000otacek někdy pomůže brnknout o plyn ale tentokrát to nepomohlo a po 10 min po dojezdu na parkoviště jsem se nasral a vypnul jsem motor. Nevím pak už to ani jeden den neudělalo.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS je rozšířením známé funkce-EDS. Nicméně XDS nereaguje proklouznout do mechaniky, ale úleva vnitřního předního kola v rychlém rohu. Z ESP hydrauliky XDS dává tlak na vnitřní přední kolo, aby se zabránilo otáčení. Proto je lepší trakce a sníženou tendenci k nedotáčivosti. Chování Zdá se, než je pravidelný uzávěrka diferenciálu Jednostranné Přesný tlak v zatáčkách brzda je sportovnější, rychlejší a přesnější.

  1. [03-ABS systém]
  2. [Překódování-07] lung Coding
  3. [byte 17] [bit 3] aktivován

 

Mam XDS zapnute uz asi pol roka a je to citelne poznat, ze sa auto sprava istejsie v zatackach. Samozrejme XDS sa zacina prejavovat az od cca 40km a vyssie. No ma to svoju dat v podobe opotrebovania brzdovych dosticiek, kedze vnutorne koleso je pribrzdovane systemom. No na vyrazne opotrebenie by musel za volantom sediet nejaky pretekar. :)

Vid clanok: http://www.autorubik.sk/technika/co-je-to-xds-eds-system/

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám je tam už více než rok a svítí super.

Patice se nehřeje a životnost bude u LED určitě vyšší než u normální žárovky.

Ferda mně ještě nastavil vyšší svítivost LED žárovek. Byl jsem u něj, když mně montoval zadní LED světla SII FL a nastavoval zároveň BCM jednotku.

Taky nastavil osvětlení SPZ - měnil jsem za VW led osvětlení a díky Ferdovi šlape bez hlášení chybné žárovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...