Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Tady je spíš "ta více viděná" poruchovost dána velkým množstvím prodaných auta a to "procento" z počtu dělá velké číslo. Např když jsem se ptal mého technika kolik opravovali 1,8 ček, tak že ani jednu. Kolik jich prodali neví, ale moc jich asi nebude....

To máš jako např 1,4 63, že se zadírají, padají rozvody atd atd. Já v okolí o zadřené nebo podobně postižené nevím, protože jedna jediná co o ní vím jezdí u mého souseda. Asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak skoro to asi nepovie, chce to cca 500km aby sa adaptoval...... Pri flashi sa zmažú adaptačné hodnoty, teda aspoň si to myslím. Povedal by som že je menej žravý (až po cca 500km), no razantné nástupy momentu z rannej verzie sú definitívne trinástou komnatou, no subjektívne sa javí trocha živší..... No toto všetko môže byť mylná interpretácia príčinnokauzálnej súvislosti, nakoľko sa vonku oteplilo, teda teoreticky to vôbec nemusí byť tým FW. Na 100% je ale s novou reťazou čosi viac počuť v záťaži, je jedno či 9695 aleo 9852, pvedal by som, že sa to celkom dobre počúva, aspoň viem, že to má motor :kol-47: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatial som s 9852 presiel len asi 70 km, pocitovo taha asi rovnako mozno o chlp lepsie zabera turbo, zda sa mi. Ale co mozem urcite napisat je asi o 0,5 l vyssia spotreba na rovnakej trase ako s 9695. Asi to fakt potrebuje nacitat adaptacne hodnoty, tak uvidim po odjazdeni cca 400-500 km, napisem. Na to som sa v servise zabudol opytat. Ale vyziadal som si komplet cely diagnosticky protokol, ma to 39 stran A4.

A co vlastne tym novsim softom zmenili to netusim. :kol-32:

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som zavolal do servisu ako je to s tym nacitanim adaptacnych hodnot po nahrati noveho SW, samozrejme ze o nicom takom v zivote nepoculi. Zatial som presiel asi 200 km, no furt je to na ho... tupe, tupe. Tak uz fakt nedufam, ci sa to vobec zlepsi. LubikSK porad, ako to mas ty. Ja uz mozem len snivat o tom, ako som si uzival povodny SW :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ve voze motor 77KW vyroben na konci července 2011. Měla by tam být i ona nová verze řetězu, který se nemění a také již to novější turbo. Letos v srpnu bych měl jít na 1. servisku

S motorem nemám žádný problém, starty v pohodě (tiché)  Najeto mám asi 11000 km. Když čtu reakce na prováděné změny ( podložka pod turbo a SW 24W6), tak přemýšlím, zda mám vůbec  na tuto servisku jít.

Jezdím vždy jen delší trasy, pohodovým stylem a nadále to tak zůstane.  Jaký máte na toto názor???

 

Zaráží mne totiž ,že vozy prošly určitě mnohakilometrovými testy a tyto problémy se nevyskytly.( JInak by provedli úpravu ještě než opustí fabriku) Snad proto, že nejezdily v režimech, které u některého uživatele mohou nastat -  třeba každodenní  dojíždění do práce -  5km a zase zpět.

V takovém režimu se jistě netestovalo  .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bert: být tebou, chodím do servisu škoda aspoň to dobu záruky. S tím motorem se může stát cokoliv a co pak budeš dělat s autem, které má sice najeto 30 000 km, ale motor je v čoudu a potřebuje vyměnit nebo opravit za X tisíc kč? Buď rád, že nemáš zatím problémy a jezdi si dále svůj styl.

 

Jinak ano, máš pravdu, většinu testovacích aut potkávám na dálnici, takže dlouhé trasy. Ale nevím, jak se testují motory v továrnách :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Berte, určitě jdi na všechny předepsané servisní prohlídky, minimálně po dobu trvání záruky. Obvzláště, když máš tento motor. Píšeš, že jezdíš pohodovým stylem, tak to by pro tebe 24W6 nemusela nutně znamenat nějakou velkou újmu. Nepsal tady totiž někdo náhodou, že už od doby zavedení této akce je k dispozici i nějaký novější ("lepší") SW?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já totiž nemám prodlouženou záruku, tak že v tom srpnu mi tím pádem stejně končí.   A když čtu ty příspěvky, že většinou s tím nejsou moc spokojení (24W6 - větší spotřeba , línější auto),tak mne právě napadá, zda si nechat do toho drbat...

Mnozí, jak jsem zaznamenal by si tam nejraději vrátili ten starý soft

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som zavolal do servisu ako je to s tym nacitanim adaptacnych hodnot po nahrati noveho SW, samozrejme ze o nicom takom v zivote nepoculi. Zatial som presiel asi 200 km, no furt je to na ho... tupe, tupe. Tak uz fakt nedufam, ci sa to vobec zlepsi. LubikSK porad, ako to mas ty. Ja uz mozem len snivat o tom, ako som si uzival povodny SW :kol-26:

Ja mám od toho smutného okamihu už rok a môžem len snívať o "demoverzii", čo je horšie, pomaly zabúdam aké to bolo ostré. Čo sa týka načítania adaptačných hodnôt (taký automatický  fine tuning), to mi tvrdili aj v servise, keď som im bol na druhý deň vynadať, potom ešte 2x, napr po 500km mi v rámci reklamácie spravili znovu základné nastavenie a odporučili počkať cca 500km, potom ešte raz. Vždy mi to prišlo ako snaha o adaptáciu vodiča, nové auto aj s 6km bolo ostré ako sklalpel, faktom je, že vodiči vyznávajúci MPI style prakticky žiadny rozdiel nepocítia, absenciu "nakopnutia" a celkovo lenivejší prejav vnímajú skôr pozitívne, no pre ľudí odchovaných na TDI alebo vodičov naplno využívajúcich temperament TSI je 24W6 tragickým zážitkom, ako keby pod kapotov umrela polovica koní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď rýpnu do dehtoletů, ale dnes z určitých důvodů proběhl test jízdy s  1,6 TDI v OII a pak sednutí do toho mýho samohybu a bez machrování, tady tento cvrček i po utažení opasku pocitově líp hrabe odspodu a rozsah toček taky samozřejmě megalomansky jinde a to TICHO :kol-47: . Nebýt to taková svině náladová a střeček poruchový tak good, ale takto mám stále tmu před očima, jak mne se.e..

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,na 24W6 jsem byl zhruba před rokem.Jak tady čtu tak každýmu to ubralo na výkonu (akceleraci) ale zase já musím říct že mě to jede uplně stejně jak před tým,možná turbo zabírá místo od 1800 ot. už při 1600 ot..Ale je pravda že průměrnou spotřebu jsem míval 4.9 a teď se dostanu tak na 5.2 a míň ani ň..Ono zase rozdíl 3 decky na sto je prkotina:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na 24W6 koukám asi jinak než vy. Spotřeba je důležitým faktorem, ale více mi vadí pokles výkonu. Dříve vyvinulo auto rychlost přes 190 km/h velmi rychle, dnes mu od 145 km/h jakoby dochází dech, ano, pořád mohu atakovat 200 km/h (tachometrových), ale znatelně je poznat, že se k nim fabií nechce (na zimních kolech 15"), navíc pod plným plynem... Dřív bych nemusel málem prošlápnout podlahu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, s povodnym SW som v miernom kopci na 5-ke iba trochu pritlacil plynovi pedal, turbo mierne zasicalo a auto pekne zrychlilo. S novym SW je pedal na doraz o podlahu a ziadne zrychlenie sa nekona, iba ak podradim. Klimu som predtym ani nepoznal, ze ide, uvidim teraz v lete ako to prepadne vykonovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JO hochu, ale u té mojí "bedny" to přes 130 dělá kolem litru a to jsem nas.aný, protože dřív "knedlík" 150 s dloubaním v nose a kolem 7mi a teď nesmím přes 130....

 

Neviem, toto sa mi nejak nezdá. Má ešte niekto podobnú skúsenosť? Ja som auto kupoval už tak že už absolvovalo 24W6, tak nedokážem posúdiť. To že nemá odpich ako Ferrari mi ani tak nevadí, ale tiež mám pri cca. 130 km/h spotrebu okolo 7,5 litra na sto a bol by som radšej keby to bolo menej. V pondelok idem do servisu, tak by som riešil aj toto ak mi dáte k tomu stanovisko, prípadne potvrdíte že sa pri tejto tachometrovej rýchlosti dalo jazdiť aj za menej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusí se Ti nic zdát, i celkový průměr je o půl litru výš a co jsem se ptal nejednoho technika, tak to má více důvodů proč to obohacuje směs a brzdí tlačení turba.

- snížení kopání motoru

- plynulý zátah do rozvodů

- podvědomě ten tah motoru mu samotnému dával díky snadnému odpichu "naprdel" a některé se dokonce zadřely

- bohatší směs má menší tepelné zatížení na písty, které už jsou údajně taky několikátá verze

- menší tepelné zatížení turba- to samé

- a v neposlední řadě přehřívání karu a omezení vzniku zpětného šlehu na který trpěly vytáčené HTP a odpalovalo to výfukové ventily

Ona totiž ochuzená směs funguje jako acetylenový hořák, resp jeho bráška na rozpalování oceli. Přídavným vzduchem to má postatně vyšší teplotu a něco podobného se odehrává tady, kde to zvýšení poměru paliva vůči benzínu jde s kvadrantem- mocninou aerodynamického odporu a např zrovna u mne je to dost nechutné.

I při jízdě po okreskách nebyl problém i ve třech udržet spotřebu kolem 5ti s tímto stěhovákem a dnes je mi 5,5 nedostižitelným snem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...