Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Myslím, že nejlepší je jezdit ve všech otáčkách. Ráno do práce jezdím tak nějak na spotřebu a to jedu na 5ku 50km/h - 1200 ot. se spotřebou kolem 4,8 l. Odpoledne, když je provoz jezdím tak do 6 l a točím ho tak do 4000 ot/min. Prostě aby si nezvykl jezdit jen ve vysokých nebo nízkých otáčkách a zabíral všude. Není nic horšího než blbě ježděnej motor, kterej pak nejede a chlastá. Toť můj názor.

PS. I omezovač jsem vyzkoušel. :kol-29:

Editováno: , autor: Milan Debelka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podtacet motor urcite ne,ani ho drzet nekde blizko toho podtaceni,1200 na petku je takova hranice,uvedom me si,co se deje v tom motoru,kdyz neco rotujici ho zacina klepat,tak to jako by zacinalo hazet a kdyz neco hazi,tak se v tom potom delaji vule,to je jasne ne.Zadny cidlo nic nezachrani,kdyz se motor klepe,

A vule v motoru byt nesmi,tedy vetsi nez je zadouci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pawouk:

Možno tá reťaz dostáva zabrať práve tým, že to točíš ako MPI. Tých 1200 jazdím bežne 50 na 5 a ešte k tomu cez tempomat, navyše mám tú drzosť nechať to tak aj v stúpaní, pokiaľ vládze a neprotestuje, ani bez rádia nepočujem nič nenormálne, možno je moje TSI výnimočne dobre odhlučnené, pritom vo zvuku motorov počujem aj to, čo iný nie (napr. mechanik v servise). Inak dva rovnaké motory v rovnakých autách, hoci aj vyrobené v jeden deň nikdy nejdu rovnako, každý je iný a zábehom sa to dá trochu zlepšiť, alebo celkom pohnojiť. No a moje auto Ti nikto nenúka, aj tak nikdy nevieš, aký vodič na aute jazdil pokiaľ sa spolu s ním nezvezieš ako spolujazdec.

Jak myslíš...je to tvůj motor,já bych se k němu takto nikdy nechoval. Na tom 1.2TSI mám najeto 45 000 km a moc dobře vím a cítím,kdy ten motor začíná táhnout a to v těch 1200 NENÍ ani náhodou. V těchto otáčkách to prostě nejede,to mě nevymluvíš. Na udržení padesátky po rovině to bude stačit,ale rozjíždět se z toho,no nevím,dělej jak myslíš. Mě prostě ten zvuk motoru při tomhle stylu jízdy vysloveně vadí. Jako s MPI s ním nejezdím,není důvod. A moc dobře vím jak jezdí MPI 63 kW. Vzhledem k tomu,že jezdím jen po městě tak se přes 3000 dostanu naprosto výjimečně,tak ta tvoje poznámka o tom,že řetěz dostává zabrat,když se motor víc točí je irelevantní. Ono je to vlastně skoro zbytečné nějak to točit ve městě,že? Největší záhul dostane při nástupu maxima točivého momentu a to je u tohoto motoru papírově od 1500 ot. Největší zátah je ovšem cítit zhruba od 1800. A v tom je právě ten háček,jestli to tady na foru sleduješ,tak se koncern snaží softwarově poladit nástup krouťáku,aby byl poněkud pozvolnější a řetěz nedostával takový záhul. Víc k tomu nemám co dodat. Nechť si každý "kurví" svoje auto po svém. :kol-46: Howgh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Práve že sa môj motor "neklepe", obvykle tak jazdím dlhé rovné úseky (tempomat + 5 + 1200 ) občas ho nechám tak vybehnúť ak stupanie, aby na nízkych otačkach nezlenivel. Keď ale skončia obmedzenia, tak na 3 navštívime cca 4000, prípadne rovno obmedzovač, tuším niekde pri 6200, to zas aby nezlenivel vo vysokých otáčkach, po dosiahnutí cestovnej rýchlosti 5 a 2000 až 3300.

No a po 24W6 radím rovno 5 >>> 3 a 3>>>5, 4 používam už len výnimočne, s tým, že každý si to kurvíme po svojom môžem len súhlasiť.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem tak slyšel, tak po updatu software motoru je už i rádce rozumnější a radí trochu více logicky, více do otáček, toho já se už nedočkal. Já ho musel dost často ignorovat, často se mi stávalo, že doporučoval o dvě rychlosti víc, než jsem měl. :D Ale tam to alespoň šlo ovlivnit, teď co mám s DSG, tak tam s tím nic neudělám (jen režim Sport) a někdy mi to rve srdce, jak se motor podtáčí. A když se plyn nesešlápne dostatečně prudce, tak ani nepodřadí, má 1200 otáček a klepe se a lehce zrychluje... A to se minimálně setrvačníku dvakrát nelíbí. Ale to už jsem u TDi. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po takových podtáčečích je radost kupovat auta. Takové podtáčky mají neblahý vliv právě na řetězy a věci podobné. To že max krouťák je v nízkých otáčkách neznamená že to bude vše v pořádku a že je vysoko neznamená že se motor musí honit. Např jednobod felina byla na 3750 a fungovalo to i bez extrémního honění.

Ak je dlhý úsek a nikoho nikde sa mi nechce podradiť a jemne pridávaš tak to TSI 77kW od 1600ot aj na 5-ke ide krásne (ale ozaj jemne pridávať) nie je problém, samozrejme nie kopec a plne naložený, a určite nepodtáčam! nemám problém mu dať 5500 kedykolvek ak je potreba. A jazdit 50 pri 1200 je trápenie, treba počúvať (len ak dole kopcom).

PS: Išli sme od 20.7 na ryby - BA - Padáň 60km, samá predbiehačka - kamiony v húfoch, predbiehanie mezi 3500 - 5800 podla potreby, rozbehy z dediny po 5000, plne auto a spotreba bola 6,6l/100. Bežná rýchlosť okolo 120 -130 km/h. Kamarát za mnou s megane 1,9 dci 98 koní mal čo robiť.

PS1: to by sa fakt na 5-ke nedalo ! :)

Editováno: , autor: Andynko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak je dlhý úsek a nikoho nikde sa mi nechce podradiť a jemne pridávaš tak to TSI 77kW od 1600ot aj na 5-ke ide krásne (ale ozaj jemne pridávať) nie je problém, samozrejme nie kopec a plne naložený, a určite nepodtáčam! nemám problém mu dať 5500 kedykolvek ak je potreba. A jazdit 50 pri 1200 je trápenie, treba počúvať (len ak dole kopcom).

Plne suhlasim! treba pocuvat motor a na 5ke pri 1200, je sagotaz motora. osobne radim do 4ky ked klesne rucicka pod tachometrových 60.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yeti 77kW najeto 53tisíc km. Servisní akce proběhla dneska a je to katastrofa. pod dva tisíce otáček se neděje nic. Ještě včera mi v 1700 zabralo turbo, stačilo tam sázet rychlosti, krásně to táhlo, měl jsem pocit, že to jede. Nyní se pod dva tisíce otáček neděje nic, doslova, je to chcíplé a líné. Jezdím stále stejné trasy a mám dobré srovnání. Tam, kde jsem v šedesáti na pětku v klidu zrychlil na devadesát a řadil šestku...nyní musím řadit za čtyři čtyři,vytočit motor, pět, vytočit a řadit šestku. Vůbec to netáhne do kopců, stačí mírný kopec a citelně to zpomaluje. To jezdím sám a s vypnutou klimou. Spotřeba stoupla o cca 0,5l.

Po servisním zásahu boleslavských fušerů, mám línej sráč, co nejede a má větší spotřebu. Smekám čepici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde ti to dělali v Kosmonosech.

Ne, dělal to servis v Praze.

Nechapem naco si tu posratu 24W6 akciu davate robit ked s autom nemate ziadne problemy, akurat si ich tak spravite.

Já jsem problém měl, motor padal do nouzového režimu, během 30km 5x. Když jsem doskákal do servisu, bylo mi řečeno - máme na to svolávačku, podložka a soft, který problém vyřeší.

Jinak máš pravdu, když není problém s autem a je po záruce, tak se jim na to vykašlat, protože se po této akci výrazně zhorší chování motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před 24W6 jsem na rovině na šestku v 80tachometrových točil kolem 1700ot. motor byl v optimu, turbo natlakované, točivý moment na maximu. Nyní, po aplikaci softu boleslavských odborníků, se ve stejném režimu motor slyšitelně dusí a protestuje. Abych dostal motor do optima, to odhaduji na 2200-2400 otáček, musím vytočit pětku a...tu tam držet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel se "subjektivním" pocitem zmenšeného tahu tě odkážou do pryč. Musel by jsi na znalce, měření atd. A i tak,když většina motorů vykazuje vyšší čísla parametrů a teď je snížili tak pořád budou v toleranci +- 5% co dovolují zákony od poskytovaných čísel v dokladech. Zároveň se k tomu míchá že si na tah motoru zvykneš a pak ti připadá že nejede. Na toto máme doma clio 1,2 a párkrát se s ním projedu a potom po přesednutí do mého mám pocit že mi to utrhne pracky z volantu.

Každopádně já mám teď po výměně turba s novým typem regulace-modifikací a k té je další soft a auto mi naopak bez kopance kolem 1700 otáček pomalu od volnoběhu plynule zatahuje a snížila se malinko hlučnost. Spotřeba je +- stejná jak "u nového" auta.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám s novým SW a podložkou ujeto bezmála 1000 km a postřehy jsou takovéto. MOtor od 5-ti tisíc nahoru skoro vůbec netáhne, pro lepší akceleraci se vyplatí přeřadit, snižuje se mi spotřeba, teď mám 6,4l/100 km. Na sprint jsem porazil FI 1.9 TDi (údajně 110k) :D a Superb I 2,8 V6 v automatu. Takže bych řekl že to jezdí celkem slušně :) Nicméně u mě to může být ovlivněné tím, že mám KN filtr a že s ním i znovunastavovali turbo při 24W6...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam dotaz dneska sem si koupil filtr že ho vyměním a ejhle vypadá stejně jako ten co tam mám ,ale má na sobě ještě filcový obal a liší se číslem původní má 3C0 129 620 a ten novej má 1KO 129 620C a byl vyrobený v 7.07 rozměry sou asi stejný :kol-27: na starým mam najeto 34tkm Dát či nedat ho tam ?

Editováno: , autor: zbek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam dotaz dneska sem si koupil filtr že ho vyměním a ejhle vypadá stejně jako ten co tam mám ,ale má na sobě ještě filcový obal a liší se číslem původní má 3C0 129 620 a ten novej má 1KO 129 620C a byl vyrobený v 7.07 rozměry sou asi stejný :kol-27: na starým mam najeto 34tkm Dát či nedat ho tam ?

EAF548.pdf

EAF713.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Dnes se mi vrátilo auto z testování ve ŠA. Reklamoval jsem nevyžádanou změnu charakteristiky motoru po servisní akci 24W6. Ztrátu zátahu z nízkých otáček a zvýšenou spotřebu paliva. Stav je bohužel stále stejný. Udělali si jen svůj graf ( viz příloha) a vše je prý OK.

post-76575-0-68220100-1344010830_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím s 1.2TSI 77kW v Golfu, "akce" mne teprve čeká. Musím do servisu koncem srpna (první servis po dvou letech, najeto bude cca 27 tisíc). Zatím motor celkem bez problémů. Jenom zvuk motoru a vibrace ve spojkovém pedálu při záběru motoru se mi zpočátku nezdály, ale údajně je to vlastnost. Řetěz jsem slyšel dohromady tak 10x, většinou při teplém startu (max. 2 až 3 sekundy). Všude se píše o poklesu výkonu a změně charakteristiky motoru. Zkusil někdo alespoň orientačně změřit zrychlení před a po akci. Já jsem zkusil pružné zrychlení na dálnici z Brna do Bratislavy (zatížení cca 200kg, vypnutá klimatizace, vše měřeno 2x, podle tachometru). Vždy 90 až 130Km/h, na:

  • 6ku 20s
  • 5ku 15s
  • 4ku 11s
  • 3ku 8,5s

Je to jenom orientační, ale alespoň něco. Uvidíme, jak to změní…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne je to tak aj v skutočnosti ako v tom grafe.Auto po akci zaberá od 1800 ot razantnejšie.Preto asi aj ta vetšia spotreba.Vyriešil to vobec niekto? a ak ano v akom servise. Ja som bol v Sp.N .Ves.a v Ružomberku.Pristup servisakov v poriadku,ale vraj som prvy čo sa na to sťažuje. Kontrola sof. riad.jed.,zosuladenie turba ajazdiť.Po3000Km žiadna zmena k povodnemu stavu ako keď bolo pred akciou.

Editováno: , autor: kaktus69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...