Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

<p>on je problém v tom,že to,čo predtým trvalo 0,2sec.teraz trvá cca 2sec. , teda ten moment sa teraz dostaví o 1,8s neskôr, preto som nútený pre rovnaké krátkodobé zrýchlenie napr. pri predbiehaní v cca 80km/h podradiť do 3, aby som sa dosiahol rovnaký krátkodobý efekt ako predtým na 5. Po garancke som skoro nestihol prebehnuť š 120 na 5, čo na tom, v protismere bol iba kamión. Softvér mi prehrali "násilím" a mechanik mi do očí tvrdil, že "pôjde lepšie", z TSI v.24W6 už mohla byť kopa šrotu, ešte. že 3 ide do cca 150, zrejme je škoda presvedčená, že tomu motoru 6000 n/min sadne viac ako 2000 n/min.znovu sa pýtam, či to prehrávajú aj tým, čo nemajú predĺžení záruku.spotreba po 24W6 +0.5l (6/6.5l)

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tady čtu .. sice tenhle motor nemám a když to tak čtu, tak bych ho ani nechtěl :D neuražte se kluci :) každopádně .. sice po svolávací akci máte "kultivovanější" chod motoru a nemá to takový zátah, jako to bylo při koupi vašeho vozu. Ale .. v jiném tématu tady na webu jsem se taky dočetl, že tenhle motor je taková rychlokvaška, která nebyla dostatečně testována a také to podle toho vypadá. Byla u toho dokonce anketa, kolik lidí má už nové turbo, jeden má dokonce nový CELÝ motor. A to jsou auta, který mají najeto do 20 000 km!!! Tak jak ten motor asi musí být vyrobený. Buďte rádi, že vám tohle udělali. Já osobně bych sice byl zklamaný z toho, že auto už netáhne jako dvoulitr bez turba, ale jede jako 1,2 s turbem!! Ale pořád lepší, než každé 2 roky měnit turbo, po roce měnit rozvody a další věci, které by tato úprava neoddálila. Hold se musíte smířit s tím, že tenhle motor Škodovka posrala a já osobně bych si nikdy nekoupil motor tohoto typu (i když je to asi budoucnost), kde 1,2 má výkon přes 100 koní a tváří se jako velmi úsporné dinamické auto, od kterého zákazníky mají očekávat tah jako kdyby to byl dvoulitr. Zkrátka řečeno, když chcete kvalitní motor, který má tah, tak si musíte koupít větší objem a nehonit to turbem. Stejně vtipný mi přijde motor od Forda EcoBoost, který má objem 1,0 litru a výkon přes 90 kW. Jak myslíte, že tenhle motor dlouho vydrží?

Důvod proč 1,2 HTP neměla problémy byl v tom, že ten motor nebyl extrémně předimenzovaný a taky to auto prostě vůbec nejelo, ale vydrželo hodně, pokud se k němu člověk nechoval jako prase..

Já mám 1,4 TDI 59 kW PD a nemůžu si stěžovat. Auto jede suprově, spotřeba je kolem 5 litrů ve městě a zatím jsem na tom autě neměnil nic jiného, než ramena, protože tady to škodovka posrala tím, že dala přední ramena z benzínu i na naftové motory. Jinak za 108 tisíc km žádný problém.

A už jste někdo jel 2,0 TDI 125 koní v Octavii II? Tam byste asi umřeli .. tam turbo začne táhnout až ve 2200 otáčkách :) do té doby je to líný jak 1,9 SDI :)

Toť můj názor a teď mě kamenujte :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čéče,zrovna tady budeš tvrdit,že HTP nemělo problémy (myslím tím u Fabie I)??? Co podpálené ventily,přeskočené rozvody,věčně odcházející zapalovací cívky??? No s 1.4 TDI 59 kW jsem měl tu čest v zánovní FII. Jo jede to solidně,spotřeba taky nebude marná,ale kultura chodu motoru je naprosto šílená. Při startu to vypadalo,že motor vyskočí z pod kapoty,vibrace jako kráva...uklidnilo se to až někde kolem 80 km/h,nebo tak nějak. Jezdil jsem s tím totiž jen po Praze,takže vibrací jsem si užil až až. Já nevím,že se do TSI pořád montuje někdo,kdo v tom ani neseděl a má to jen načteno někde z netu. Ano,TSI má problémy,a docela nepříjemné,ale který nový motor je nemá???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak má HTP svoje chyby, ale ne tak markatní, jako TSI po pár tisících km.. jo, 1,4 TDI zní jako Zetor z JZD, ale mě to nějak nevadí, samozřejmě s 1,9 TDI nebo s benzínem se to nedá srovnávat, to je jasné, že to je rambajz, ale co by člověk od naftového 3 válce očekával. Mě to nějak neuráží. Hlavně že motor šlape, jak má :)

Já se do toho motoru nemontuji. Neříkám, že je špatný, že jezdí špatně, neříkám to, protože jsem s tím motorem nikdy nejel. Jen jsem řekl svůj názor, kdybych měl nějaké takové problémy s TDI nebo jiným motorem, který mám v autě .. prostě radši oželím výkon, než aby se mi to auto každou chvilku někde vysr*alo a zrovna Turbo není levná záležitost. Ani rozvody nepatří mezi levné položky.

Ano, žádný nový motor není bez komplikace a je to právě tím, že se extrémně předimenzují a tím pádem ten motor to nemůže vydržet. Ano, on vydrží třeba 100 000 km, ale pak prostě začne odcházet víc a víc věcí podle mne. Už to nejsou ty "zlaté" motory, které vydržely prostě půl milionu bez větších oprav.

Btw. nevím, co škodovka testuje, jestli nové motory nebo nové podvozky čí bůh ví co, ale denně jezdí několik aut v okolí mladé boleslavi s Fkovými značkami, takže buď ladí motory, které se už dnes prodávají a testují, co ty motory vydrží (což mělo být otestováno dřív, než se vůbec dostali na trh) a nebo testují nějaké nové motory, které půjdou v budoucnu do výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jestli je zrovna výkonem. Vem si,že většina majitelů Fabií TSi má 63 kW a to tedy na 1.2 není žádný extrém. Bohužel s tou životností motorů máš nejspíš pravdu,člověk aby byl nakonec rád,že to přežije 100 000 km bez poruchy. Já takový motor měl naposledy 1.3 MPI ve Felicii. :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, bohužel dneska se vyrábí auta jako spotřebka. Uvažování o tom, že si koupím Fabii s 1,2 TSI a budu jí vlastní 10 let s tím, že najedu 15 000 km ročně, to je naprosto nepředstavitelná věc. Opravdu jsem zvědav na to, až někdo bude mít s tímhle motorem najeto přes 100 000 km, kolik poruch bude řešit, kolik ho to vůbec bude stát (pokud to budou opravy po záruce) apod. Jediné mě napadá si na takové auto aspoň vzít 4 roky záruku, aby to zachránilo ty nejhorší věci, co se můžou stát.

Ale máš pravdu, co se týče motorizace 63 kW, tak to na 1,2 není moc. Spíš mluvím o té 77 kW. Co jsem tak pochopil z toho, co se tady píše, tak většinou si nejvíc stěžují ti, co mají 77 kW, u těch 63 kW ta změna SW ŘJ není tak znatelná, jako u 77 kW, což je i logické, páč nemá takový výkon. Nic méně, asi nejspokojenější jsou ti, co si to auto koupili už po úpravě ŘJ, tudíž neznají ten výkon, který to mělo a který byl falešný na silný úkor životnosti toho motoru.

Ale celkem chápu to, že si do fabie spousta lidí radši dá TSI, než TDI, cenový rozdíl je skoro 80 000 kč, od HTP je dokonce neuvěřitelných 130k kč, to mě samotného úplně zarazilo!

Jinak teď jsem si četl pár témat o 1,6 TDI CR a prý docela spokojenost. Jen někdo tam měl problémy se vstříky, které mu byly 2x vyměněny. Ale jinak zatím snad žádné extra problémy. Ale u Fabii toho moc není, spíš se člověk dozví o Octávkách :)

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl,že když si lépe prostuduješ celou sekci motor 1.2 TSI,tak zjistíš,že si právě naopak stěžuje většina majitelů 63 kW verze na ten nový soft. :kol-28:

Při těch cenách 1.6 TDI se není ani čemu divit,že si ji do Fabie málokdo koupí... :kol-34: V dnešní době kupovat nové auto bez prodloužené záruky vypadá na pořádné dobrodružství. :w00t1:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není se čemu divit, dát za Ambiente s naftou skoro 400 000 kč, tak to je opravdu masakr no :/

Dobrodružství to je a ve finále za to auto na opravách dáš i víc, než kdyby se člověk možná koupil toho nafťáka, možná i proto je tam takový cenový rozdíl, že se ten motor snaží prodat za každou cenu a že asi vědí, že ty motory nejsou úplně neporuchové .. jen bych je asi zabil za to, kdyby mi pak v servisu řekli "ano, jsou trochu víc poruchové, ale proto jsou taky o tolik levnější, než TDI" .. to bych ho asi prohodil výlohou :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš si myslím, že u tohohle motoru je to kus od kusu .. ale spíš převáhají ty né moc povedené. Asi tam záleží na opravdu hodně aspektech a podle toho ten motor vydrží. Chápu, že třeba služebáky odchází dřív, páč většinou "z cizího krev neteče" a ti, co jezdí klidnou jízdu a nezávodí a dobře zajedou motor, tak mají bezproblémový chod .. nevím no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takových řečí jsem slyšel a četl o htp a máme na něm 110tis km a jsou tu borci co mají přez 200tiskm a mají to třeba i v lpg a nemají větší problém... já osobně jezdim na e85 a nic.Proto pochybuju že TSI se bude srát .. a i kdyby,je tu pořád ŠA a když je člověk trochu huba,tak zaplatí max 50% ceny opravy,jako tomu bylo u htp s ventily...pokud teda dodržíte záruku mobility.

Ano dnes se všechno bere jako spotřební zboží,ale jako člověk pracující v toyotě jsem opět zvolil škodovku i přez výhodné finanční bonusy u toyoty jakožto pro zaměstnance.To o něčem svědčí.A takový gigant jako VW nedovolí pustit zmetek do oběhu pokud není vyzkoušený a že se dolaďuje za provozu? no a .. ukažte mi automobilku,která to nedělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych dotaz ohledně ročních vozů - dnes se objevují už FII TSI s uvedením do provozu 10/2011 a 11/2011, u nich bude také potřeba měnit podložku a nový soft?

Na druhé straně se už dá sehnat skladovka Magic vyrobená v 03/2012, tam nevím, jestli bude rozdíl ve vylepšení motoru vůči tomu z 10/2012.

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,nechapu jak nekdo nepoznal tu zmenu,po prehrati,to nemel asi pred tim ten soft co zatahnul jak dvoulitr pri 1800 otackach,ted to neudela nic,az pojedu do skodovky tak se na to zeptam a nic si nesedne jak tady nedko pise,je to liny porad,na ten novej soft mam nejeto uz 10000 a je to porad nijaky,to pred tim to bylo parada,to bylo turbo,ted to je jak atmosfera,hruza,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic proti,ale když chceš třeba za 50tis km měnit vytahanej řetěz,prosim ... ale až ti rupne a potká se to,tak pak tady nebreč,že to jsou motory nahovno.

Pandora: já teď bral 2/2011 a udělali mi soft a turbo,když jsem tam byl auto vyzvednout

Editováno: , autor: azriel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahle debata je k ničemu, my, co chceme normálně jezdit a 1.2 TSI chápeme jako náhradu za 1.4 nebo možná i 1.6 bez turba, tak jsme spokojeni, kdo chce, aby mu to trhalo sedačky a mlátil se v autě jak kokot, tak tomu se to líbit nebude, já jsem z toho turbozátahu nikterak nadšenej nebyl, mám radši, když to táhne taknějak pořád :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic proti,ale když chceš třeba za 50tis km měnit vytahanej řetěz,prosim ... ale až ti rupne a potká se to,tak pak tady nebreč,že to jsou motory nahovno.

Pandora: já teď bral 2/2011 a udělali mi soft a turbo,když jsem tam byl auto vyzvednout

Podle tebe je teda v pořádku , že Škodovka řeší svůj průser na úkor zákazníků?

To by jsis třeba mohl koupit barevnou televizi a při záruční opravě ti technik nahraje nový SW a ty zjistíš , že ti telka hraje už jen černobíle. Ale nebude to proto , že jim odchází třeba LCD panely , ale aby ti šetřili oči . :-) A pak se najdou spokojení zákazníci , kteří budou říkat. Buďte rádi , přece chcete aby jste měli zdravé oči. :-)

Myslím , že z principu je špatně, aby ti prodejce měnil po koupi zboží jeho vlastnosti z důvodu vady výrobku. Řešením by byla oprava při zachování původních vlastností. Kdyby to byla nějaká drobnost , tak bych to asi neřešil , ale motor je u auta docela zásadní věc.... Je to pouze o penězích. Levnější je v tichosti přehrávat SW s tím , že malé procento zákazníku se ozve. Zbytku to bude jedno , nebo to nepoznají atd. A těm co se ozvou řekneme , že se jim to jen zdá. Ať nám to dokážou. :-) Určitě jste natankovali špatný benzín , nebo něco jiného , protože to jsme ještě neřešili , vy jste první...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahle debata je k ničemu, my, co chceme normálně jezdit a 1.2 TSI chápeme jako náhradu za 1.4 nebo možná i 1.6 bez turba, tak jsme spokojeni, kdo chce, aby mu to trhalo sedačky a mlátil se v autě jak kokot, tak tomu se to líbit nebude, já jsem z toho turbozátahu nikterak nadšenej nebyl, mám radši, když to táhne taknějak pořád :-)

Tomu nerozumím. Proč jsis to teda kupoval , když se ti turbozátah nelíbil? Mi se líbil a proto jsem si to koupil a teď je to líné a víc to žere a podle tebe mám být spokojený??? Podobné odpovědi jsem dostával z infolinky na mé dotazy co s tím motorem udělali....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty asi budeš věční stěžovatel ... na jednu stranu tě chápu,ale na druhou si myslim,že na foru fandů škodovek to nevyřešíš ... pokud nechceš rozjet veřejnou kampaň proti škodovce,tak můžeš akorát tak sklapout paty a buď rád,že tyhle úpravy/opravy nemusíš platit ... takovýhle kecy mam fakt nejradši... akorát bububu a to je tak celý co člověk udělá.Takhle vznikají mýty a pomluvy jako tomu bylo u HTP.Když se ti to nelíbí,auto prodej a kup si francouze nebo itala ... jooo ten jejich twinair bo jak se to jmenuje.Motor roku a sere se taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty asi budeš věční stěžovatel ... na jednu stranu tě chápu,ale na druhou si myslim,že na foru fandů škodovek to nevyřešíš ... pokud nechceš rozjet veřejnou kampaň proti škodovce,tak můžeš akorát tak sklapout paty a buď rád,že tyhle úpravy/opravy nemusíš platit ... takovýhle kecy mam fakt nejradši... akorát bububu a to je tak celý co člověk udělá.Takhle vznikají mýty a pomluvy jako tomu bylo u HTP.Když se ti to nelíbí,auto prodej a kup si francouze nebo itala ... jooo ten jejich twinair bo jak se to jmenuje.Motor roku a sere se taky

Stěžovatel bych neřekl. Jen nejsem ovce , která si nechá všechno líbit.(skapnout paty a být rád jak říkáš). Na toto fórum jsem narazil , když jsem začal pátrat proč mi to nejede. Tady samozřejmě nic nevyřeším , to vím. Řeším to s prodejcem. A prodávat zánovní auto v záruce , se kterým jsem byl spokojen než mi zkultivovali motor? To nemyslíš vážně..... Ty jsi nech udělat z TSI třeba HTP , sklapni paty a buď zticha. Já to budu řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty asi budeš věční stěžovatel ... na jednu stranu tě chápu,ale na druhou si myslim,že na foru fandů škodovek to nevyřešíš ... pokud nechceš rozjet veřejnou kampaň proti škodovce,tak můžeš akorát tak sklapout paty a buď rád,že tyhle úpravy/opravy nemusíš platit ... takovýhle kecy mam fakt nejradši... akorát bububu a to je tak celý co člověk udělá.Takhle vznikají mýty a pomluvy jako tomu bylo u HTP.Když se ti to nelíbí,auto prodej a kup si francouze nebo itala ... jooo ten jejich twinair bo jak se to jmenuje.Motor roku a sere se taky

To je furt dokola - škodovka (a vlastně koncern VW) řeší nedodělky TSI za pochodu jiným nedodělkem,ale možná menším - kolik totiž vydrží řetěz s novým sw NIKDO neví. No a co tady píšeš za bláboly,to jakože aby byl zákazník rád,že mu to škodovka milostivě opraví zadarmo,když většina zde přítomných lidí má vůz ještě v záruce,snad nemá ani cenu komentovat - no to je snad doprdele jejich povinnost!!! Nehledě na to,že se VW chvástá,jak řeší pozáruční opravy TSI na kulanci - s tím mám celkem bohaté zkušenosti se škodováckým servisem (a ne jedním) a kulancí také = :ble Azriel může být rád,že jeho TSI momentálně frčí a nemusí tady řešit jeho už známé potíže. A k HTP - to,že tobě a jiným se nesypalo,neznamená,že další množství lidí s ním nemají ve Fabii I již známé problémy.

A co myslíš tím,že jsme na foru fandů škodovek a zde to nevyřeší? To tady máme hýkat nadšením nad každým šmejdem z Bolky,co se občas nepovede a dostane se bohužel do prodeje???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no podobné řeči poslouchám pořád.Momentálně jede... to ano... až nepojede,tak pak budu v servisu řvát... dokud s tim něco dělaj,tak nemam problém.Jen tak nečině sedět a fňukat umí každý,ale v bolce se k tomu postavily čelem.Kdyby nebylo inovací,tak pořád jezdíš v autě s obsahem 5.0 a 30kw výkon.Nikdo ti to auto nenutil ... já ale profíkům věřim... když tak držkujete,vymyslete něco vy,jak zdokonalit motor... ???????????????,

povidám .. opičky hulákaj a nic pro to nedělaj ... dojdi si do servisu,ať vyndaj podložku a nahrajou starej soft .. vem si rovnou servisku,aby ti mohly vydrápat záruku a řev přestane... to neee to si netroufneš že?

Dále bych se držel tématu. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901

zajímavé

Editováno: , autor: azriel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to zhrnu .. do nějakého data se prodávaly TSI motory, které měly sice výkon a zátah turba, ale ŠA přišla na to, že to ničí Turbo a rozvody rychleji, než je zdrávo - z toho vyplývá, že motor byl málo testován a tím pádem se na tohle nepřišlo (pokud to dělá po pár tisících km, tak je to vina ŠA, protože z toho vyplývá, že motor při testech nenajel ani těch pár tisíc km, aby na tohle přišly)

Zákazník byl z takového motoru nadšen a když mu ŠA přehrálo SW a dalo podložku pod turbo, tak se auto stalo línější a má lineární výkon bez turbo efektu - tím je zákazník samozřejmě naštvaný, ještě když se ŠA v servisech vymlouvá na špatný benzín a že je první, komu to tak přijde - joo, kdyby řekla "omlouváme se vám, tenhle motor se nám moc nepovedl, opravili jsme vám ho a prodlužujeme vám záruku o 3 roky na celé auto a doživotně na motor, tak to by byl zákazník sice smutný, že nemá už tak skvělé auto, jaké si koupil, ale aspoň by byl rád, že se ŠA omluvilo a dalo nějakou útěchu.. jenže to ŠA neudělala.

Lidi co si koupili ty nové modely, tak si je koupili proto, že už ten motor měl správný chod a stejně se jim líbil a neočekávají od takového motoru závodní speciál na silnice :)

Jestli se vám chce, tak dejde ŠA k soudu, nechte si posoudit výkon před úpravou a po úpravě, nezávislý jízdní posudek a dejte je k soudu .. třeba vyhrajete! Ale myslím, že vám ŠA dá mimo soudně odškodnění, aby vám zavřela hubu a takhle to dopadne vždy, protože se jim to vyplatí víc, než když se v novinách napíše, že TSI motory od ŠA jsou špatné :)

Zkrátka se to zamete pod koberec :)

A co se týče jedince, který napíše, že motor mu funguje skvěle a nechápe závody ostatních uživatelů je asi stejné jako, že jeden o Renaultu říká, že je to v klidu auto, protože má to štěstí a má jedno auto ze 100, které nemělo poruchy a měl dobrý kus :) těch 99 ostatních takové štěstí nemělo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no podobné řeči poslouchám pořád.Momentálně jede... to ano... až nepojede,tak pak budu v servisu řvát... dokud s tim něco dělaj,tak nemam problém.Jen tak nečině sedět a fňukat umí každý,ale v bolce se k tomu postavily čelem.Kdyby nebylo inovací,tak pořád jezdíš v autě s obsahem 5.0 a 30kw výkon.Nikdo ti to auto nenutil ... já ale profíkům věřim... když tak držkujete,vymyslete něco vy,jak zdokonalit motor... ???????????????,

povidám .. opičky hulákaj a nic pro to nedělaj ... dojdi si do servisu,ať vyndaj podložku a nahrajou starej soft .. vem si rovnou servisku,aby ti mohly vydrápat záruku a řev přestane... to neee to si netroufneš že?

Dále bych se držel tématu. http://www.dfens-cz....anku=2012042901

zajímavé

No ty woe,tys teda případ. Jací profíci? Profíkům by se nestalo,že pustí do výroby takový "zázrak". A kdyby náhodu,tak se k tomu postaví čelem! Což není pravda! Proč bych já měl někde v přiblblém a ulhaném značkovém servisu řvát? Co? Přijdu tam s jasnou závadou (např. vadné rozvody TSI) v záruční době a očekávám rychlou a bezproblémovou opravu. Což se nejenom mě NESTALO. Tak kde jsou ti profíci? Já mám jediné "štěstí",že ta 1.2 TSI není moje,protože to už bych mohl mít v Škoda servisu klidně trvalé bydliště. Mimochodem,já s podložkou nemám problém,mám tam totiž tu 1mm a podle sdělení profíků ze značkového servisu ŠA se soft nepřehrával. Hu hu hu,opičky hulákaj,jak servis mění a nahrává a zákazníkovi se nic neřekne a ten pak nevyjde z překvapení, jak se mu mění vlastnosti jeho vozu,aniž by se někdo odpovědný ráčil zmínit. Sorry,ale tohle není profesionální jednání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty woe,tys teda případ. Jací profíci? Profíkům by se nestalo,že pustí do výroby takový "zázrak". A kdyby náhodu,tak se k tomu postaví čelem! Což není pravda! Proč bych já měl někde v přiblblém a ulhaném značkovém servisu řvát? Co? Přijdu tam s jasnou závadou (např. vadné rozvody TSI) v záruční době a očekávám rychlou a bezproblémovou opravu. Což se nejenom mě NESTALO. Tak kde jsou ti profíci? Já mám jediné "štěstí",že ta 1.2 TSI není moje,protože to už bych mohl mít v Škoda servisu klidně trvalé bydliště. Mimochodem,já s podložkou nemám problém,mám tam totiž tu 1mm a podle sdělení profíků ze značkového servisu ŠA se soft nepřehrával. Hu hu hu,opičky hulákaj,jak servis mění a nahrává a zákazníkovi se nic neřekne a ten pak nevyjde z překvapení, jak se mu mění vlastnosti jeho vozu,aniž by se někdo odpovědný ráčil zmínit. Sorry,ale tohle není profesionální jednání.

Já jen jsem si všiml v podpisu.. 1,4 TSI v Octávce je v pohodě? Nebo taky nějaké problémy? Dyžtak mi to písni do SZ :) ať tady neřešíme něco úplně mimo téma, dík :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...