Přejít na obsah

1 valec ma problém so zapaľovaním pri štarte so studeným motorom


miso700

Doporučené příspěvky

Dobrý deň

Chcel by som Vás požiadať o radu čo by mohlo byť príčinou toho že niekedy nie vždy má 4. valec problém so zapaľovaním + vtedy sa rozsvieti kontrólka motora

Ďakujem

Fabia 1,4 MPI 50 kW

V servise zistili:

Diagnostika: - vylúčila chybu lambda sondy

- problém je len so zapaľovaním jedného valca

- sviečky sú v poriadku

Po prehodení zapaľovacej jednotky (zapalovací lišta) z iného auta auto šlo dobre a po spätnom prehodení a dotiahnutí zapaľovacej jednotky sa problém nevyskytol a ž o 4 dni znova pri štarte mal ten istý valec problém so zapaľovaním, prejavovalo sa to tak že to s autom začalo dosť hádzať.

Editováno: , autor: miso700
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ví se, na kterém válci byl problém se zapalováním? Mířím tam, že kdyby se to vědělo, prohodil bych ještě na zkoušku svíci z toho válce na jiný, abych 100% vyloučil vadnou svíčku. V opačném případě koupit buď na vrakále jinou zapal.lištu, nebo new v autodílech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mne robí problém len ten 4. valec, pritom som nerobil žiadné úpravy motora ani nemenil tesnenia, bol si na diagnostiku ? Ja som bol našli len zapaľovanie 4. valca ale doporučili mi nech idem na ešte podrobnejšiu, hlavne z dôvodu aby sa nemenilo všetko a problém by nakoniec ostal. Auto je 2002 a má nejakých 43 000 Km

čo všetko si vymenil ?

Keď sa ti podarí zistiť problém mohol by si to prísť napísať

Ďakujem

Editováno: , autor: miso700
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj tak mne neide jeden valec a neviem presne ktory,na diagnostike nič neukazalo, sviečky mam nove tak že budem musieť vyskušať ten zapalovaci modul,ked nie tak novu kablovačku celu a ked nie tak potom už len skusiť vymeniť vstrekovacie trysky,moja je tiež 2002 a ja mam 103 300 KM najazdenych, a vymenil som tak akurat tesnenie pod hlavou,pod sacie a vyfukove potrubie, nadržku na vodu do chladiča inak nič. Som zvedavy no že na čo pridem a dam vedieť ked tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tak dnes som sa rozprával na fóre a jeden mi tam poradil :

- zmerať priechodnosť káblov, od zapaľovacej lišty k sviečkam ak bude zlý tak vymeniť

Ozaj keď to si to videl rozobrané boli tam uhlíkové káble ?

Editováno: , autor: miso700
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pises:

Po prehodení zapaľovacej jednotky (zapalovací lišta) z iného auta auto šlo dobre a po spätnom prehodení a dotiahnutí zapaľovacej jednotky sa problém nevyskytol a ž o 4 dni znova pri štarte mal ten istý valec problém so zapaľovaním, prejavovalo sa to tak že to s autom začalo dosť hádzať.

Tak preco nedas novu (resp. inu) zapalovaciu listu? Pojazdi na tej novej liste viac a uvidis, ci to bude ona....

Editováno: , autor: jenal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...