Přejít na obsah

Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???


Jakubos

Doporučené příspěvky

Zdravím, jsem bezradný a prosím o velkou pomoc. Prošel jsem si témata a nic stejného nenašel, jednou sem se tu i ptal před rokem ale nyní mám více poznatků.

Fabia 1.2 HTP 40Kw, najeto 90 000. Měněna dvakrát cívka !!! Měřeny tlaky ve válcích dvakrát, v jednom servise špatné, ve druhém říkalli naprosto v pořádku. Po druhé výměně cívky prej motor šlape jak má, ale mě se nezdá. Celé auto se třepe, po ujetí asi +/- 50 km po opravách (výměna cívky), před rokem i teď začne blikat oranžová kontrolka motoru, hlavně při delším stání na křivovatce, při jízdě vše OK. Před rokem mi to samé přešlo do stále svítící kontrolky a nechce to jít přes 2000 ot. sem v koncích a nevím co s tím, nechci se dostat po letošní opravě do toho samého stavu . Jsem laik a netuším ve kterém servise tomu "rozumí" víc. Díky za jakékoli poznatky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se ještě jinak. Může toto ovlinit výměna cívky a to tak že určitou dobu motor jede jak má a pak se opět po čase teprve tlaky projeví ? Sem laik a selským rozumem si říkám že tlaky by byly přeci pořád stejné ať tam je jakákoli cívka, nebo se pletu ? Jinak kontrolka se nerozsvítí ale jen rozblíká a zhasne opět, jen motor se začne víc třepat, otáčky jsou stále stejné a po rozjezdu je vše opět OK, teda k další křižovatce :( Tlaky mi měřili už dvakrát jak píšu víše, pokaždé s jiným výsledkem, jednou špatné a podruhé v pořádku a strašně se divili kdo mi je měřil poprvé, že je to blbost, ale nevím komu věřit :( dostal sem akorát nějaký papírek s tím měřěním, jenže mi to nic neřekne tak sem z toho mimo :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 válce máš před smrtí, třetí umře brzo. přečti si tohle téma, tam se to hodně řešilo

Dá se to řešit repasem hlavy, což tě výjde na pár tisíc, nebo výměnou hlavy a katu opravárenskou sadou přímo od škodovky, to by tě vyšlo cenově i s prací kolem 20 000kč. Asi bych zkusil ten repas, ale může se ti tenhle problém po nějaké dobš zase opakovat :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, mám ale ještě jeden dotaz, doufám že na něj dostanu odpověď :) Moc by mě zajímalo, jak je možné, že po výměně cívky to "fičí jako za mlada" :D teda těch pár kilometrů, to se prostě vymaže ta chyba a zase to chvíli trvá než to auto na ni přijde ? chápete jak to myslím, že jo ? tohle mě hodně zajímá takže budu rád když mi to někdo osvětlí, předem díky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víš co ty tomu rozumět nemusíš, oni mají být za ty odborníky, co ti mají říci tlaky jsou v háji, nutný repas hlavy (sedla ventily). No a viz druhá otázka ... ono ty nové cívky mohou lépe "pálit" v nízkých otáčkách, proto ten jakoby zlepšený průběh ze začátku, ovšem poté, co ŘJ jednotka zaznamená nespálenou směs snaží se to korigovat vynecháváním zápalů a pak už je z toho ten rozhádaný motor. Takže dokud neodstraníš příčinu, lepší to nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud půjdeš cestou repasu tak můžu doporučit tuhle firmu, jsi z Ostravy pokud jsem dobře pochopil http://www.rho.cz/uvod.html , jinak pokud cestou origo servisu tak Autodružstvo Frýdek-Místek, mají 2 pobočky i v Ostravě, s něma jsem taky vždycky spokojený.

Teď ještě koukám tak ta firma na repas hlavy dělá zrovna tyhle 1.2HTP 6V výměnmým způsobem, asi jich dělají hodně...

Editováno: , autor: Haniss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přidám taky mou špatnou zkušenost. Koupil jsem nedávno F1 1,2 47kw podle tacho najeto 99 000 km. Vše fungovalo, interiér celkem zachovalý atd. Po čase mi na volnoběch vynechal jeden válec. Po pátrání jsem zjistil, že auto má najeto 240 000km a je nespíš v pr-li hlava. Oprava cca 20.000.- Přemýšlím jestli se toho zbavit, nebo opravit či sehnat jiný motor. Mám strach to opravit aby se mi tam za chvíli neposralo zas něco vzhledem k ujetým km. Auto se mi pomalu stává noční můrou. Zajímaly by mě vaše názory co by jste dělali. Nejhorší je, že s tím stažením km nic neuhádám. Kupováno v bazaru, ten byl jako prostředník. Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to pátrání je třeba provést už před koupí ... vím, že teď už těžko bycha honiti ... no a co teď, koupit jiný motor je také sázka do loterie, takže asi bych se pustil do repasu hlavy. Zkus kontaktovat uživatele Hubo44 (Slovák z Komárna), hodně v tom dělá, řekne ti jaké jsou možnosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...