Publikováno Červenec 4, 201213 r Zdravím, škodováky. Měl bych na Vás dotaz ohledně benzinového motoru 3,6 TSI nebo 2.0 TDI. Chtěl bych si koupit supa (pravděpodobně z Německa), ale nějak se nemůžu rozhodnout jakou motorizaci. Zajímalo by mě jaké jsou problémy s těmito motory, kolik průběžně vydrží tkm, atd. Ročně najedu do 15ti tísíc km i s dovolenou a většinou je to na trasách jako je 10,15,20,40 km. Do práce to je 10km takže 10km 2x denně, občas do města 15-20km a občas do Hradce cca 40km. Když jsem koukal po bazarech tak se dá sehnat 3,6tka se stejnou výbavou za stejnou cenu, ale rozdíl je v tom, že diesel ma najeto 150tis a benzín třeba jen 80 nebo 100tis. Zajímalo by mě jestli u 3,6tky je 80-100tis už hodně nebo proč je to víceméně za stejnou cenu, když funglovka je o 100 000kč dražší než 125kw TDI. O spotřebu paliva mi ani moc nejde, ale spíš o to jak ten motor ještě dlouho vydrží. Dejme tomu, že by jeden majitel měl oba tyto motory a choval se k tomu stejně. S dieselem by najel 150tis a s bezínem 100tis. Jaký motor při slušném zacházení bude potřebovat méně investic ? A jaké to budou investice po té hranici 100tis km nebo 150tis km u dieselu ? Díky
Červenec 4, 201213 r Ahoj, uvažuji o stejné motorizaci....resp také se rozmýšlím mezi těmito motory....3.6 se mi neskutečné páčí kvůli svému projevu. Včera jsem měl možnost se svézt a je to moc pěkný. Také by mě zajímaly zkušenosti stávajících majitelů.... L.
Červenec 5, 201213 r Tak bazarova 3.6 ztraci hodnotu, protoze normalni lidi si nekupuji 3litr benzin a tak to musi jit s cenou dolu. Jinak Superb ma i jine motorizace - treba 1.8 TSI, ktera jede minimalne stejne dobre jako TDI 125kw a pak je tu jeste 2.0 TSI.
Červenec 5, 201213 r Autor To já kdybych šel do benzínu, tak už zrovna ten nejsilnější. Spotřeba mi nevadí, protože zas tolik KM nenajedu a za ten výkon mi to stojí. Jen bych to auto chtěl třeba na 5-7 let, tak aby mi vydrželo bez nějakých větších investic a jestli proto nebude lepší ten diesel. Jezdim s lehkou nohou a zbytečně auta netrápim, ale když už to bude mít ten výkon tak se ví, že to občas potrápím.
Červenec 5, 201213 r No tak to diesel urcite co se spolehlivosti tyce lepsi nebude. Pak je 3.6 jasna volba.
Červenec 10, 201213 r Autor Jen pozor, u těch 3.6 časem z neznámých důvodu klesá výkon. zrovna dneska jsem to slyšel od jednoho kluka
Prosinec 28, 20168 r Zdravím, řeším stejné dilema a nevím co si počít, už jsem z toho šedivěj. takže bych Vás chtěl požádat o radu/názor zda v mé situaci kdy do auta sednu přibližně jednou za 2 týdny(), ale ujedu trasu cca 200 km v kuse, 65 % po dálnici a zpět. Občas pojížďka po Praze. Co jsem počítal, tak maximálně za rok najezdím 12-15tkm. Takže si myslím, že diesel to asi nevyhraje, ale zase se k němu přiklání pořizovací cena v autozabarech a spotřeba, co je proti je zase daleko víc věcí co se může pokazit a oprava není zrovna levná. Spotřeba 10l u benzínu nevadí, s tím se počítá u takového motoru. Takže tak. Budu rád, za každý názor/radu. Díky Upraveno Prosinec 28, 20168 r od Nojmik
Prosinec 28, 20168 r Jednoznačně šesti hrnek - benzín. Nic lepšího v se S2 nedělá... Už jen ten projev motoru dělá z toho auta o třídu vyšší káru. Máme doma oboje a kromě spotřeby je diesel ve všem horší.
Leden 2, 20178 r V 28. 12. 2016 at 18:40, prassat napsal: Jednoznačně šesti hrnek - benzín. Nic lepšího v se S2 nedělá... Už jen ten projev motoru dělá z toho auta o třídu vyšší káru. Máme doma oboje a kromě spotřeby je diesel ve všem horší. Díky za radu, a co opravy a poruchy?
Leden 2, 20178 r prvně si spočítej,jestli máš na provoz.Dobře si spočítej 7 litrů nafty oproti 11 benzínu. Spolehlivost je OK,motor vydrží stejně co udržovaný nafťák a ostatní ochází stejně.Já já 3,6 ve 120.000 měnil diferák-hučel a kamarád teď to samé u 2,0 TDi ve 160.000
Leden 2, 20178 r Do 3.6ky se mění jen oleje a filtry + ostatní kapaliny ..... ale to bude tím že má za 8 let najeto jen něco přes 50 tis. km :-D Odešlo - hučelo ložisko na předním kole (vymetená díra), jinak je 3/4 zimy v garáži. Kdyby se s tím jezdilo víc, určitě by se toho i víc měnilo. TDi denně v provozu, zatím spolehlivé. Má už přes 200 tis. km a turbo, vstřiky a DPF jsou OK, DSG zatím řadí pěkně, setrvák je už načatý. Na autě vše funguje, podvozek ještě OK.... jinak dělány brzdy, rozvody + pár lehčích věcí kolem. Jinak 100% souhlas s cosbym 7 nafty/11 litrů N98!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.