Přejít na obsah

Cukání při uvolnění plynu MPI-1.6


chase

Doporučené příspěvky

Zdravim, prosel jsem forum a nenasel jsem ze by nekdo tuto zavadu doposud zminoval. Takze k zavade, motor pri deceleraci skubne, cim vyssi otacky tim vice zkubne (jako by klapka zustala otevrena jeste po urcity casovy usek po uvolneni plynu), ostatni stavy akcelerace, volnobeh normalni.

Mel jsem odpojenou baterku, protoze jsem instaloval autoradio, takze se vymazaly adaptacni hodnoty na klapce, provedl jsem zakladni nastaveni a najezdil 80km se skubanim, zatim zadna zmena k lepsimu. Tak snad se to nekdy z adaptuje :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adaptacne hodnoty sa aspon u motoru AKL odpojenim baterky nevymazu, tiez som riesil blaznivy volnobeh po vycisteni skrtiacej klapky, odpojenie baterky ani na celu noc nepomohlo, ani po najazdeni skoro 1000km to nebolo dobre, az po vymazani adaptacnych hodnot cez VAG bol volnobeh O.K., zakladne nastavenie som po vycisteni klapky samozrejme urobil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypada na nefunkcni spojkovy spinac (zustal v poloze "0100"), tedy spojka stale seslapnuta, takze bylo po celou dobu deaktivovano tlumene zavirani klapky. Ted uz pri deceleraci motor nekope, a pri pomalem seslapavani spojky je citit jak klapka rychle zavira.

S tema adaptacnima hodnotama to bude asi jak rikate, vymazou se jen funkci prizpusobeni pres VAG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...