Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zkusils jinej servis? Reklamovat muzes v jakemkoliv servisu, jenom kdybys chtel vratit penize tak musis u jakeho dealera si auto kupoval. Kde bydlis?

Nedali ti pisemne vyjádření z reklamace, neměls auto přebírat. Te dostali, nemáš nic v ruce a ještě ti asi nic neopravili.

Upraveno od kokta7

no.. ja bych se prestal divat na americke kriminalky... skodovka ma urcite svou skupinu pravniku, ktera Vas rychle vyvede z toho, ze budou neco vracet.. ono pokecat si o tom na foru a pak to resit v realu je  100 a 1... ale pripoustim, ze bych byl osobne nasrany doruda, pokud by neco takoveho potkalo me..

Být tebou, tak bych se pro příště zdržel podobných komentářů o těchto věcech. Protože se na tebe vztahuje část tvého příspěvku - "ono pokecat si o tom na foru a pak to resit v realu je  100 a 1". Je vidět, že o tom málo víš, protože froggy je jeden z těch, co tuto věc řešil a vyřešil v reálu. Stačí se podívat o pár stránek zpět.

Zatím jsem nic oficiálně nepřebral a nic nepodepsal. Auto sice mám, ale papírově je to nevyřešený. V podstatě čekám na vyjádření reklamace, která není uzavřená. A jelikož to chci písemně tak se to táhne :( Jinak reklamovat to jinde není řešení, problém reší servis ve spolupráci se škodovkou, takže by zřejmě ostatní dostali stejné pokyny.

Upraveno od mkaba

rekl bych, ze mkabu ceka jeste spousta prace NEZ mu nekdo uzna 3 reklamace a penize mu nekdo vrati... prvni to budou resit, menit vsecko mozne ... no jeste si uzijes...

Být tebou, tak bych se pro příště zdržel podobných komentářů o těchto věcech. Protože se na tebe vztahuje část tvého příspěvku - "ono pokecat si o tom na foru a pak to resit v realu je  100 a 1". Je vidět, že o tom málo víš, protože froggy je jeden z těch, co tuto věc řešil a vyřešil v reálu. Stačí se podívat o pár stránek zpět.

jemu uznali 3 reklamace, mkabovi napsali,. ze je motor OK.. to je to, auta jsou v ruznem servisu, kde to resi ruzni lide.. nebo si jako myslis, ze kdyz vratili penize froggymu tak ted je budou vracet vsem?? :kol-44:

To vypadá Ze tvůj servis se s tím i možná nechce zaobírat... Protože ono to zabere fakt dost času pro garancniho technika

Mas vůbec papír o tom že si na autě reklamoval motor když si auto dal do servisu?

Upraveno od kokta7

Tak ještě jednou, reklamoval jsem benzín v motorovém oleji, váhová zkouška zjistila nárůst cca 0,5l kapaliny navíc po 500km. Přijel někdo ze škodovky, změřil co šlo, udělala se druhá váhová zkouška s olejem kde byl nahromaděný benzín (což je podle mě nějaká nestandardní zkouška ) . Jezdili s tím dlouhý trasy a hladina klesla. Po tom přišlo info ze škodovky, že je motor ok. Vše servis dělal dle pokynů techniků ze škodovky. Teď čekám na písemný vyjádření. Jinak výsledek váhové zkoušky a zakázkový list o reklamaci mám v písemný podobě potvrzený ;-)

jemu uznali 3 reklamace, mkabovi napsali,. ze je motor OK.. to je to, auta jsou v ruznem servisu, kde to resi ruzni lide.. nebo si jako myslis, ze kdyz vratili penize froggymu tak ted je budou vracet vsem?? :kol-44:

Co si myslím já není podstatné, já jen reagoval na průpovídky o amerických filmech a poznámku o řešení v reálu vs pindání na foru.

A mas papír o tom ze si předal auto na reklamaci? Oni ti dají papír ze auto ma tolik km, tolik benzínu v nádrží a závady které reklamujes

Pokud ti nedají vyrozumneni do měsíce můžeš vrátit auto.

Upraveno od kokta7

Jj, je to zakázkový list, kde je vše uvedeno a přímo napsáno záruční oprava. S tím vrácením už jsem to tady popisoval. Byl jsem díky tomu i u právníka a tak jednoduchý to zas není. A že zrovna Škodovka by se bránila zuby nehty. Já se obávám, že budu muset prostě sehnat soudního znalce a závadu jim dokázat. Což problém nebude, spíš to člověka otravuje :-(

pokud ti do 31 dní nepředali auto s papírem s vyřízenou reklamací a s výsledkem jestli reklamaci uznali/neuznali, automaticky můžeš vracet auto v zákonné lhůtě 24 měsíců.. to je prostě bez diskuzí. Ty si jenom lampa, že sis to auto převzal, tos neměl dělat! pak má tvůj právník pravdu.

 

Já řešil s nima sedačky, řešil sem to při výměně ložiska na záruku. Tak se na to podíval servisák , že to budem řešit. tak se měsíc nic nedělo, poslal sem ji mail, zase se nic nedělo. tak sem si nechal udělat soudní posudek od znalce v oboru kůže v autech VW a už to neprodelně se mnou řešili.... najednou to šlo, jak jim začlo téct do bot.

Upraveno od kokta7

Já jsem dělal to co říkal servis. Na papíře mám, ale že auto je v servisu a nic jsem nepřevzal. O to ale nejde, zákon říká, že to co ty popisuješ je porušení smlouvy. A to podle právníka neznamená, že se ti budou klanět. I z dtestu mě psali, že jsem sice v právu, ale upozornili mě, že právníci automobilek si najdou cokoliv, aby nemuseli hradit plnou cenu. Jiná situace ale je, jak píše froggy, když se závada 3 opakuje. Takže uvidím co napíšou a jak se ve finále zachovají a pak budu jednat. Nějaký kontakty na soudní znalce už mám.

Upraveno od mkaba

tak si nech udělat soudní posudek, dyt to stojí pár tisíc a oni ti to tak proplatí. ale najdi dobrého soudního znalce. tak to urhaj na 3 závady neodstraněný, ale musej ti dát vždy vyjádření jestli uznali reklamaci!!! akorát to protahují. nesmíš se jich bát...

a nebo víš co dobře funguje? je to sice svinárna, ale až si tam někdo pujde přebírat nový auto nebo tak, tak říkej zákazníkum, že se chovají arognatně, že máš rozbity auto a nejde to reklamovat. pak se budou taky chovat jinak. je to sice fakt hnusný, ale co máš jinak dělat?

Upraveno od kokta7

Jj, s tím počítám to problém není. Chci ale nejdřív ten papír, abych se měl o co opřít. I právník mě říkal, že je důležitý nechat reklamaci doběhnout dokonce, aby se nevymluvili na to, že jsem jim neumožnil závadu ověřit. A že by to pak udělali. Navíc v mém případě je i důležitý, aby měl soudní znalec z čeho oficiálně vycházet.

tak pokud tu reklamaci neukončí do 31 dnů tak jako co :D moc se jich bojíš. dyt je to fuk jestli nevyřeší reklamaci auta do 31 dnů nebo mobilu apod...

Upraveno od kokta7

Určitě máš pravdu, člověk si to nesmí nechat líbit, ale ono řešit něco se Škodovkou není zas tak růžový jak to vypadá ;-)

kokta7, všetko čo tu píšeš sme tu už s mkaba prediskutovali pár strán dozadu. ;-)

nechci nikomu brát iluze, zákon je jedna věc a realita druhá. několik let jsem dělal v obchodní sféře a ke konci specializace na reklmace, konzultace s právníkama, různý školení atd. a není jedno jestli reklamuješ telku nebo auto, ikdyž podle OZ se to může zdát. i pokud máš podle zákona pravdu, tak skoro nikdy nic nenaděláš, protože se jedná o vysoký částky a nikdo nepůjde do soudního sporu a neměl bys v nikom oporu a dá se říct, že máš předem prohráno. je to prostě "sviňárna", máš pravdu, máš nárok, ale nezmůžeš nic a nic si nevymůžeš, takhle je to v případě reklamací aut. občas se najde světlá vyjímka, ale těch je jak šafránu. a nějaký ČOI apod. instituce ti akorát řeknou to co já, máte pravdu, ale co my s tím, musel byste se soudit a to nedoporučujeme. a dělat ze sebe šaška někde v televizi, do toho bych nešel. 

Podle me skodovka po soudnim sporu a medialni pozornosti rozhodne netouzi, mohlo by to odradit budouci kupce, hjonde by se toho mohla hned chytnout, atd.

Upraveno od Pandora

Zkusit ještě jiný servis, který má "lepší" vazbu na Škodovku. Podle mě ta spotřeba benzínu v motoru je celkem vysoká na to, aby to bylo normální. Kolik průměrně jezdíš km?

Spotřebu mám cca 8 po městě, ale u nás je to samej kopec. Mimo město kolem těch 5 až 6. Jinak denně najedu cca 25km a jsou to takový 5km couračky. Chápu, že k tomu problému tak díky mému stylu ježdění může v nějaké míře dojít, ale určitě ne +0,5l po 500km benzínu v oleji :kol-43: Dneska jsem dostal dokonce odpověď od dovozce olejů Shell a ten mě napsal "není to určeno žádnou normou, ale obecně přijatelné množství paliva v motorovém oleji pro osobní vozy je 1-2% na konci servisního intervalu. Nad tuto hranici dochází ke snížení viskozity oleje a tím i jeho ochranných a mazacích schopností a tedy k opotřebení motoru." + mám podobný informace od froggyho (ještě jednou moc díky), tak snad se servis už chytne za hlavu :kol-137:

Prostě chceš po nich vyřešít problém,větší přítomnost paliva v oleji,než připouští výrobce maziva.Jestli je motor v pořádku a problém přetrvává,tak ať hledají jinde,vada tam evidentně je a musíš trvat na jejím odstranění.Ještě bych kontaktoval ČOI,nic tě to stát nebude a čím víc informací k dalšímu postupu budeš mít,tím líp pro tebe.Jak se s nima začneš soudit tak jsi dojezdil,auto budeš muset přestat používat.Já se jen divím,že jim to za to stojí,už teť jim musí bejt jasný že přišli o zákazníka.Ještě je tu jedna možnost,zkusit reklamaci v německu.Kamaráda bratr jezdí na servis do německa a dělali mu tam na reklamaci puchýře různě po karoserii.Sami na to přišli,okamžitě vyřešili,auto zapůjčili,žádné doprošování.Auto bylo koupené v Čechách a má české RZ.

skoda proda rocne pres 1000 000 aut.. 1 zakaznik je pro ne NIC.. navic ,,stare ,, Tsi motory konci a nastupuje nove, s eurem 6, ktere , podle me, budou mit problemy ,,starych,, Tsi vyresene...

Bohuzel, jako realnou moznost vidim kontaktovat bud jiny servis, treba tem kam jezdil frogy, nebo to rozmaznout v televizi, blba ze sebe delat nemusi, ale pokud je to vlastnot , tak se mozna pridaj dalsi zakaznici s timto problemem, kterym skodovka podobne reklamace taky neuznala.

No jeden zákazník.....já si turbo od škodovky taky nikdy nekoupím. A protože s roomstrem ve škodovce zanikne výroba normálních aut se spolehlivým atmosférickým motorem, nebudou mít co nabídnout. A takových nás bude víc. Lidi na to časem přijdou, malej nadopovanej kozel prostě nevydrží totéž, co velkej:-)

skoda proda rocne pres 1000 000 aut.. 1 zakaznik je pro ne NIC.. navic ,,stare ,, Tsi motory konci a nastupuje nove, s eurem 6, ktere , podle me, budou mit problemy ,,starych,, Tsi vyresene...

Bohuzel, jako realnou moznost vidim kontaktovat bud jiny servis, treba tem kam jezdil frogy, nebo to rozmaznout v televizi, blba ze sebe delat nemusi, ale pokud je to vlastnot , tak se mozna pridaj dalsi zakaznici s timto problemem, kterym skodovka podobne reklamace taky neuznala.

Nové TSI pokud vím žádný problém nemají. Nevím co tu zase vymýšlíš za konspirační teorii, že žraní oleje je vlastnost.......mkaba má prostě jenom chybu na konkrétním kusu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.