Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den!

Mám následovný problém,když nastartuji za studena tak motor naběhne bez problémů,ale jak začne upravovat otáčky jako by se zbláznil.Začne nepravidelný chod,pokles otáček a následné vypnutí motoru nebo pokud přidám plyn tak to střelí do sání.Zvláštní je že závada se neprojevuje po ujetí zhruba 500m nebo slabého zahrátí motoru.V létě,když byla okolní teplota kolem 25-30c tak s motorem nebyl takový problém jako teď když teploty sahají po ránu k 5C.Jinak to bylo napojeno na vag a při teplotě 50C nebyl problém,ale druhý den jak to mělo 15C závada se opět projevila.Co se týče závad,které to vypsalo je to celkem pěkný seznam.

1.Číslo závady 17586 p 1178003 Lineární sonda lamba/proud čerpadla - přerušení

2.Číslo závady 17604 p 1196003 Řada válců 1 - sonda 1,topný okruh elektrická závada

3.Číslo závady 16517 sonda 1 pomalý signál

4.Číslo závady 16785 zpětné vedení výfukových plynů (tex může být nepřesný nemůžu to dobře přečíst)

Budu rád za jakoukoliv reakci a radu.Nejsem odborník proto některé formulace nejsou zrovna odborné.Jinak jsem se stím né smířil ale naučil žít,když motor ráno začně nepravidelně jít vypnu ho a znovu natočím dojde k restartu a mám zase čas než začne ladit směs podle teploty.Předem děkuji za reakce.

  • Autor

Budeš hodný :-),dík.

  • Autor

Žádná rada??? :-(

  • Autor

Tak co mám teda nechat vyměnit???

Závady 16517,17604,17586 podle DP souvisí s vadnou lambdou před katem.Chtělo by ji nechat přeměřit.

16785-Zpětné vedení výfukových plynů-EGR ventil-průtok příliš malý-takže vyčistit nebo ho někdo vyhodí a zaslepí info zde určitě najdeš nebo koupit nový.Ale asi to bude chtít odborníka.

  • Autor

Dík!Ještě bych byl rád pokud by mi někdo popsal k čemu přesně dochází (teplota venku 8C nastartuju normálně rozjedu se a pak i během jízdy dojde k zaškubání,ale vzhledem k tomu že je auto v pohybu na 3 nebo 4 převofový stupeň nedojde k zastavení).Jednotka provádí ladění i během jízdy?!Pokud by auto stálo závada by standartně proběhla,otáčky dolů pak následné přesycení a možná vypnutí motoru.Nejhorší je to v rozmezí 15-20C venkovní teploty.Pokud je teplota k 0C tak se závada projeví po delším čase,naopak pokud je k těm 15-20C tak je to do 10-30 sekund.Musí to být nějaké čidlo co vykazuje špatnou hodnotu nechám proměřit tu přední lambu.Mohla by to být i škrtící klapka???

Máš jasně dané chyby a ty vyřeš.S problémy okolo přední lambdy a navíc s ucpaným EGR ventilem ti auto asi

pořádně nepojede.

Odkut jsi?

  • Autor

Odkut jsi?

Jeseník

  • 1 rok později...

Tak mám stejný problém. Začaly kolísat otáčky, hodil jsem to na VAG a byly tam tyto chyby:

17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada

P1196 - 35-10 - - - Sporadicky

17589 - Lin.lambdasonda/referencni napeti Preruseni

P1181 - 35-10 - - - Sporadicky

Může lambda sonda před katalyzátorem způsobovat kolísání otáček?

Většinou se tu na fóru tenhle problém spojuje se škrtící klapkou nebo EGR ventilem.

může, lambda ti přece řídí bohatost směsi, takže pokud bude zprd.le ukazovat, bude dávat řídící jednotce povel přidat směs, otáčky se zvýší a naopak, směs ochudit a motor bude sotva klapat

Upraveno od Malta

Hmm, takže koupit novou lambdu. Koukal jsem na ceny a dost mě překvapil ten rozsah.

Našel jsem tohle http://www.vltava200...dsID=036906262G

Máte někdo zkušenosti s tímhle obchodem?

Upraveno od marek7

  • 5 měsíců později...

Ahoj

Mám vážný problém s motorem AUB, respektive s řídící jednotkou Motoru.

Omylem jsem si přez VAG přepsal v řídící jednotce Motoru hodnoty v kanálu 10 až 12 v domění, že mažu intervaly na palubní desce. Od té doby mi Fabia nedrží volnoběh, takže když chci nastartovat, musím startovat s plynem a pořád to držet pod plynem. Jinak to chcípne ;-(.

Může mi někdo vysvětlit význam jednotlivých kanálů, případně uvést správné hodnoty ?

EDIT: Procetl jsem VAG Info System, ale tam jsem reseni nenasel.

U ECU se objevila chyba 17560 - chuda smes.

Bohuzel si nejsem jistej, ktere ty kanaly v ECU jsem menil, jestli jenom kanal 12, nebo i 11 a 10.

Existuje nejaka funkce na vraceni hodnot do vychoziho nastaveni ?

Nebo by mi mohlo pomoct nacteni hodnot z jine Fabie...

Upraveno od Ondra Hajek

Případně by mi pohohlo, kdyby někdo načetl hodnoty ze své Fabia pro kanál 10 až 12 a poslal mi je. Díky.

  • 9 měsíců později...

Zdravím Vás pánové,

 

předem se omlouvám, jestli už zde takové témaje.

 

Můj problém spočívá v tom, že po startu je vše ok asi 30 sec, po 30 sec, se začne auto chvět.

Je to cítit jako by se auto třepalo, žačnou kolísat otáčky z 1100 na 950 a zase zpět.

Jako klasika těchto motorů jsou vzápětí slyšet hydroštěly.

Pokud to tak chvíli nechám ve volnověhu asi 1-2 min motor se vzpamatuje a šlape, ale pokud chci vyjet ihne a je motor studeny, je motor bez akcelerace a škube, jakoby se mu nedostávalo palivo.

Loni jsem vyměnil jak cívky tak svíčky. Najeto mám 163 tis km. Motor 1.4 16V 55kW BKY

 

Můžete mi prosí někdo poradit, nechci se se svým strojem rozloučit a na nové není.

 

Díky předem za vaší pomoc a rady.

 

Lucas

Pěkný večer,mám podobný problém,ale jen s tím rozdílem že se mi chvěje motor jen někdy.Mám vypozorováno že to hlavně dělá když je venku 16C a výš.Tak se motor po nastartováni asi na 1 až 2 min začne chvět ale po těch 2 minutách to potom ustane a je klid.Během této doby na chvíli stoupne okamžitá spotřeba dle PP.Pak se vše srovná zpět.Otáčky přitom drží na 1100 ot./min.Jinak sem s tím skoušel ihned vyjet jak se to rozklepalo,a snížení výkonu sem nepocítil,jen to chvění něž se to zklidní během těch 2 min.Nevím přijde mi to zvláštní ale děla to fakt jen když je venku nad 16C.Když  je chladněji a nastartuji tak se nic neděje a motor jede plynule pořád od startu.Jinak mam taky motor BKY 1.4 16 55kw. jako ty.Jsem sním jinak spokojený zatím jede bez problémů.Na plnou nádrž najedu až 750km.Takže spotřeba je slušná.Najeto mám 63 tis.km.

 

Pěkný večer

 

Pajis

Tak jestli ti nepíše nic vag,tak bych přece jen zkusil vyměnit čidlo teploty motoru.

Pokud se nepletu, tak tohle dělá automatický sytič ne? Tedy u mně to tak alespoň po startu je, stupňovitě se snižují otáčky a když se trochu zachvěje, opět se automaticky sníží atd... až na normální chod, kdy sytič neběží.

Ohledně toho kolísání otáček nahorů a dolů a následné cukání při rozjezdu.... podívej se na škrtící klapku jestli není zanesená-případně vyčisti a udělej základní nastavení.

Ok panové díky za rady.

 

Je tomu tak, že se to opravdu děje když je venku teplo, takže zkusim vyměnit čidlo teploty chl. okruhu.

 

Popř mrknu na škrtící klapku, posledně tam byly nějaké nečistoty.

 

Vag bohužel nemám takže nezjistím chyby, ale asi se budu muset někde domluvit, jelikož jak je motor teply přede jako kočka.

 

Já si myslím, že budu muset poměnit hydoštěly, že ten problém jde odtamtud, jelikož to ranni cvakání už nepřipomíná benzínový ale dieselový motor.

  • 5 let později...

Ahoj, poslední týden mě zlobí Fabka při startu. Když auto delší dobu stojí (4hodiny a víc) tak když nastartuju tak po cca minutě začnou otáčky kolísat a motor se vypne. Hned opět nastartuju a už je to v pohodě... Myslel sem ze svíčky, tak jsem je vyměnil ale problém přetrvává... Neví někdo? Díky 

Upraveno od Frosbe

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.