Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

To kompletní ovládání na volantu se mi líbí více jak je teď, ale jinak bych tedy spíše radši čtyřramenný. A na kůži ať už z laboratoře nebo ze zvířete si teda nepotrpím vůbec.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to starý jsem v ruce neměl, myslím pouze PUR verzi, ale když porovnám 3 a 4, tak to 3 vypadá o hodně luxusněji... A pokud má volant ovládání jenom na jedný straně, tak 4 trochu i nedomrdle, jako kdyby tam něco chybělo... Taky jsem si myslel, že mi bude styl 4 chybět, často jsem při jízdě v obytný čtvrti, nebo při pomalý jízdě točil volantem tak, že jsem přeručkovával a chytal právě zespodu jako za to jedno ze spodních ramen. Musím říct že u 3 mi to vůbec nechybí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovladani nove PP kdyz i mirne tocis volante do dlouhe tahle zatacky a chces neco prepnout na PP tak diky tomu ze se to ovladani toci spolu z volantem tak je to na hovno. Jako kdyz jedu na kruhaci a chci ztisit radio a mam volant vzhuru nohama to je pak pakarna, radeji sahnu na koleko na radiu. Obdobne to je s tim PP, za me ovl. na pacce je ovl. na pacce. Volant - pri delsi dalnicni ceste ti ctyr umoznuje vice uchopu a odocinek rukou. Treba volant drzim za leve spodni rameno a loket s predloktim mam polozeny na koleni leve nohy a pohoda. s triram tohle neudelas.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovladani nove PP kdyz i mirne tocis volante do dlouhe tahle zatacky a ............... Jako kdyz jedu na kruhaci a chci ztisit radio a mam volant vzhuru nohama to je pak pakarna, radeji sahnu na koleko na radiu. 

Když jsi v zatáčce tak raději řiď.

Jinak ten původní čtyřramenný volant vypadá jak ze starožitnictví

Editováno: , autor: MBDusan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já řídím, ale myslel jsem, že ovládání na volantu je zejména a právě pro tyto případy. nebo když pojedu zatáčkovitým úsekem, tak si nemám právo ztišit rádio ? Sice vypadá, ale pro mě praktičtější. Někteří lidé i z O3 si paradoxně nechávají dávat čtyřrameno i když je tam standartně tří. Když to vemu všeobecně tak na rapidu těch cinkrlátek přibylo, snaží se z Rapida udělat víc než je, páč vzhled prodává, k čemu toto všechno když po čase zjistíš (jako já po 1,5 roce), že je to kostitřas (pazvuků plné auto, řadu konstrukčních chyb jako odtok vody ze zadních dveří, silentblok převodovky, vrzající těsnění dveří - 27tis najeto stáří 1,5roku), že se šetřilo úplně na všem. Pak Ti nějaká lištička, tříramenný volant, rádoby sportovní sedačky dobrý dojem nevrátí. Děkuji za pozornost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo, souhlas. Já neříkám, že je to tak špatně samozřejmě,  obojí má svá pro a proti a z hlediska designu je to určitě lepší, z hlediska ergonomie to bude vždy to co komu vyhovuje. U Renaultu třeba to mají PP taky na páčce a rádio na ovládání pod volantem, ford také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, to částečně splňuje, ale je to nejdebilnější ovládání co existuje, překáží u sportovnějších aut - viz Megane RS, vůbec to není dobrý pro ženský, co si budeme namlouvat je plno ženských který říděj, říděj dlouho a stále nemají auto pod kontrolou a vůbec netuší co mají kde zmáčknout, pro ne je lepší na volantu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmysl to není, jde přece o to, abys při ovládání rádia nemusel sundávat ruku z volantu a šátrat někde po rádiu...

Právě proto má být ovládání na volantu a ne někde na boku pod volantem, proto je to řešeno  otočnými válečky v Rapidu suprově. Mám ještě Fiata Grande Punto, zde jsou na volantu tlačítka ale to není ono.

 

Jinak zabývat se ptákovinama, jako omezením ovládání radia při točením volantem někde na křižovatce při odbočování, to je absolutní nesmysl. Toto řešil Citroen nepohyblivým středem volantu a ten šel do kopru - už ho v jejich autech neuvidíte.

 

Uvažujte trochu rozumně.

Editováno: , autor: MBDusan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre, dostal si me. Kruhac je samozrejme krizovatka. Ja tady mam pripad kdy sjizdim z dalnice v relativne ostre zatacce ktera hned navazuje na kruhac. A protoze na dalnici clovek ma radio o neco hlasiteji kvuli vetsimu hluku aerodynamickemu napr. Tak kdyz pak zpomalim na tom sjezdu tak pak radio rve i pres to ze tam mam nastavenou tu funkci hlasitosti v zavislosti na rychlosti vozu. Tedy si ho chci ztisit manualne a tak vznikla v podstate tato diskuse. Lepsi reseni? Co ja vim? Nejsem placeny inzenyr ve vyvoji SA, to neni moje prace. Moje prace zaujima jiny okruh lidske cinnosti i kdyz je to technika take. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...