Host amissus Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) To kompletní ovládání na volantu se mi líbí více jak je teď, ale jinak bych tedy spíše radši čtyřramenný. A na kůži ať už z laboratoře nebo ze zvířete si teda nepotrpím vůbec. Editováno: 7. Červenec 2014, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 to starý jsem v ruce neměl, myslím pouze PUR verzi, ale když porovnám 3 a 4, tak to 3 vypadá o hodně luxusněji... A pokud má volant ovládání jenom na jedný straně, tak 4 trochu i nedomrdle, jako kdyby tam něco chybělo... Taky jsem si myslel, že mi bude styl 4 chybět, často jsem při jízdě v obytný čtvrti, nebo při pomalý jízdě točil volantem tak, že jsem přeručkovával a chytal právě zespodu jako za to jedno ze spodních ramen. Musím říct že u 3 mi to vůbec nechybí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Ovladani nove PP kdyz i mirne tocis volante do dlouhe tahle zatacky a chces neco prepnout na PP tak diky tomu ze se to ovladani toci spolu z volantem tak je to na hovno. Jako kdyz jedu na kruhaci a chci ztisit radio a mam volant vzhuru nohama to je pak pakarna, radeji sahnu na koleko na radiu. Obdobne to je s tim PP, za me ovl. na pacce je ovl. na pacce. Volant - pri delsi dalnicni ceste ti ctyr umoznuje vice uchopu a odocinek rukou. Treba volant drzim za leve spodni rameno a loket s predloktim mam polozeny na koleni leve nohy a pohoda. s triram tohle neudelas. Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Petrrr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 tjn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) Ovladani nove PP kdyz i mirne tocis volante do dlouhe tahle zatacky a ............... Jako kdyz jedu na kruhaci a chci ztisit radio a mam volant vzhuru nohama to je pak pakarna, radeji sahnu na koleko na radiu. Když jsi v zatáčce tak raději řiď. Jinak ten původní čtyřramenný volant vypadá jak ze starožitnictví Editováno: 8. Červenec 2014, autor: MBDusan 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Já řídím, ale myslel jsem, že ovládání na volantu je zejména a právě pro tyto případy. nebo když pojedu zatáčkovitým úsekem, tak si nemám právo ztišit rádio ? Sice vypadá, ale pro mě praktičtější. Někteří lidé i z O3 si paradoxně nechávají dávat čtyřrameno i když je tam standartně tří. Když to vemu všeobecně tak na rapidu těch cinkrlátek přibylo, snaží se z Rapida udělat víc než je, páč vzhled prodává, k čemu toto všechno když po čase zjistíš (jako já po 1,5 roce), že je to kostitřas (pazvuků plné auto, řadu konstrukčních chyb jako odtok vody ze zadních dveří, silentblok převodovky, vrzající těsnění dveří - 27tis najeto stáří 1,5roku), že se šetřilo úplně na všem. Pak Ti nějaká lištička, tříramenný volant, rádoby sportovní sedačky dobrý dojem nevrátí. Děkuji za pozornost 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 s tím ovladanim radia si se trefil :-D kdyz treba zastavim a mam otocenej volant a cekam a chci si pohrat s radiem tak si pripadam jak blazen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Ono by se na to melo podivat statisticky. Zase na bezny provoz mimo mesto apod, je urcite lepsi a bezpecnejsi pri rychlejsi jizde, mit ovladani na volantu, do mist kde uz se udela vetsi otacka volantem, uz to neni vhodne, ted je otazka ktera situace nastava casteji a co je vyhodnejsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Ale jo, souhlas. Já neříkám, že je to tak špatně samozřejmě, obojí má svá pro a proti a z hlediska designu je to určitě lepší, z hlediska ergonomie to bude vždy to co komu vyhovuje. U Renaultu třeba to mají PP taky na páčce a rádio na ovládání pod volantem, ford také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 no a to je asi nejhorší varianta a nadává na to každej Zvlášť u Meganu RS to je sranda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Auta na F se nekupují, takže ne Fiat, ne Ford, ne fšecky francouzské Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 :-) :-) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 A co felicie a fabie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Myslel spíš tovární značky, ne jednotlivé modely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 no, ono to toho moc nepasuje Ferrari Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 U Renaultu třeba to mají PP taky na páčce a rádio na ovládání pod volantem, ford také. A to je právě ten nesmysl - mít ovládání pod volantem 5 cm od knoflíku regulace hlasitosti přímo na rádiu Právě takovéto dálkové ovládání je NESMYSL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Nesmysl to není, jde přece o to, abys při ovládání rádia nemusel sundávat ruku z volantu a šátrat někde po rádiu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 no, to částečně splňuje, ale je to nejdebilnější ovládání co existuje, překáží u sportovnějších aut - viz Megane RS, vůbec to není dobrý pro ženský, co si budeme namlouvat je plno ženských který říděj, říděj dlouho a stále nemají auto pod kontrolou a vůbec netuší co mají kde zmáčknout, pro ne je lepší na volantu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) Nesmysl to není, jde přece o to, abys při ovládání rádia nemusel sundávat ruku z volantu a šátrat někde po rádiu... Právě proto má být ovládání na volantu a ne někde na boku pod volantem, proto je to řešeno otočnými válečky v Rapidu suprově. Mám ještě Fiata Grande Punto, zde jsou na volantu tlačítka ale to není ono. Jinak zabývat se ptákovinama, jako omezením ovládání radia při točením volantem někde na křižovatce při odbočování, to je absolutní nesmysl. Toto řešil Citroen nepohyblivým středem volantu a ten šel do kopru - už ho v jejich autech neuvidíte. Uvažujte trochu rozumně. Editováno: 8. Červenec 2014, autor: MBDusan 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 O krizovatce jsem nepsal ani slovo, ale to je jedno. Nerikam ze je to spatne reseni, ale dle meho uplne idealni neni. Stejne jako i ten dalkac pod volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Kruháč není křižovatka? Tak nám pověz to ideální řešení. To jsem zvědavý... :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Hlasové ovládání - ale to bude mít určitě také nějaké mouchy. Holt každému vyhovuje něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Dobre, dostal si me. Kruhac je samozrejme krizovatka. Ja tady mam pripad kdy sjizdim z dalnice v relativne ostre zatacce ktera hned navazuje na kruhac. A protoze na dalnici clovek ma radio o neco hlasiteji kvuli vetsimu hluku aerodynamickemu napr. Tak kdyz pak zpomalim na tom sjezdu tak pak radio rve i pres to ze tam mam nastavenou tu funkci hlasitosti v zavislosti na rychlosti vozu. Tedy si ho chci ztisit manualne a tak vznikla v podstate tato diskuse. Lepsi reseni? Co ja vim? Nejsem placeny inzenyr ve vyvoji SA, to neni moje prace. Moje prace zaujima jiny okruh lidske cinnosti i kdyz je to technika take. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Tak odstraň chybu rádia, to automatické zeslabování by mělo fungovat, když to máš nastaveno. To bude zase oříšek pro autorizák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Jo ono to zeslabi ale ne tak jak bych si predstavoval, ale diskusi jsem nechtel ubirat timto smerem, jen jsem uvedl priklad kdy ovladani na volantu nemusi byt vzdy optimalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.