Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře

Upraveno od ben06

Ale motor se rychleji ohřát nemůže, když s tím co zakrýváte, vůbec nepracuje. 

Upraveno od Supermarine_Spitfire

No ja som tiez rozmyslal nad spodnym krytom kedze mam chladic dostrielany od kamienkov ale vyhrala tradicia. Na jednom aute mam tabulku zakaz vstupu na pracovisko tu nezamestnanym osobam, a na druhe som teraz dal pouzivaj spravne ochranne pomocky, funguju skvele a stalo ma to len 10 min hrabania v dielni. Osobne som ziaden rozdiel v zahrievani nezbadal na plyn mi prepina tam kde predtym a to je dost objektivny ukazovatel,(viac pomohlo zaizolovanie hadic k reduktoru tubolitom) ide mi len o tie kamienky ktore tak neprijemne dosekaju chladic.

stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře

 

 

Ty máš spodní i horní clonu nebo jen spodní?

horní, od -20 dole dám co je po ruce

  • 4 týdny později...

Se divím, na prodeji jakych zbytečnosti se da vydělávat

az taka zbytocnost to nie je...mimo ine to aj dost podstatne znizuje aerodynamicky odpor. V USA si to davaju extremni "ecomodderi" celorocne ;)

 

hegb1.jpg

  • 2 týdny později...

jj tohle je jediný způsob jak je využít - zlepšit obtékání vzduchu. Nicméně bavíme se o desetinách procent ušetřeného paliva (samozřejmě účinnost zakrytování přímo úměrně stoupá rychlosti pohybujícího se vozu).

Zimní clona spodní koupená cca před 14 dny.

Do teď ale bylo dost teplo, nebylo ani mokro, nesolilo se, apod.

Dnes celý den pod nulou, na čelní sklo používám takovou tu zimní folii a teď namontuju i tu spodní plastovou zimní clonu.

Ikdyby to nijak zvlášť nepomohlo ohřevu motoru, tak hlavně ať mi nelítá bordel (sníh, voda, sůl, štěrk, atd.) od přede mnou jedoucích aut do chladiče.

  • 1 rok později...

Zde pro inspiraci, zateplení přední masky molitanem.Dolů dám originál clonu,nahoře není pěkné přes masku plexi či plast.Fabia 2.

IMG_20161022_145401_HDR.jpg

IMG_20161022_145408_HDR.jpg

IMG_20161022_145413_HDR.jpg

Nebojíš se, že se ten molitan nacucá prosolenou "vodou"?

ne .není položen na chladiči a jízdou vyschne.

Tady vylepšení zateplení,molitan zabalen do strečovky.

IMG_20161023_111404_HDR.jpg

Super, krása. Se divím že to není v originálním příslušenství.

S tim molitanem to vypada dost hnusne.

děkuju za první odpověď,na druhou,co by si si tam místo molitanu představoval?Molitan je tvárnej a přesně rýsuje masku,takže je daleko od chladiče a drží tam bez jakékokoli uchytu,protože se tam opře o vrchni lištu a dole zastrčí do spodní.

Ja tam na zimu davam do Felicie pred chladic kus papiroveho kartonu, neni to videt.

tu mam dole v nárazníku už,nahoře sem chtěl něco,abych tulik neutrácel a neni to zas nějak vidět.Z blízka ano,z dálky ne.

Tak už jsem to uplně zateplil.

IMG_20161028_133038.jpg

Nádhera. :kol-47:

Bohužel až na jednu věc,že se mně zkresluje venkovní teplota,pže je čidlo pod nárazníkem,ale zas tak mě to netrápí.

Ale to by práve malo,pretože ak bude vonku -1 a tebe bude ukazovať +5 a bude mrholit a zrazu sa ocitneš na ľade tak to zateplenie ti prd pomôže,kdežto správna informácia z čidla že mrzne ťa aspoň upozorní.

snad vydim,že mrzne.

 

Jasně mráz je vždy vidět.

niekedy ho fakt nevidíš a keď to ucítiš už je neskoro, fyziku neojekabátiš ....

Čierny ľad sa pri jazde vodičovi zdá ako lesklá cesta. Preto to mnohí vyhodnocujú ako mokrý, alebo vlhký povrch. Dokonca sa aj od slnka a svetiel áut sa leskne rovnako akoby bola cesta mokrá... A to je zrada, pretože čierny ľad je tenká vrstva číreho ľadu na asfalte. 

Čierny ľad vzniká zväčša počas suchej zimy na miestach, kde cesty nie sú ošetrené soľou, ale nie je na nich ani sneh. Stačí aby teplota klesla pod 0°C a z hmly, dažďa alebo topenia okolitého snehu  voda, či vlhkosť na ceste primrzne. Najčastejšie sa tento problém vyskytuje v noci a ráno. Dokonca aj cez deň, keď môže byť teplota aj viac ako 5°C, riziko čierneho ľadu pretrváva na miestach v tieni, v lese, na mostoch a podobných miestach, kde ho priame slnko neroztopí. Žiadne pneumatiky, samozrejme okrem tých, ktoré majú hroty, si s ľadom nedokážu poradiť...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.