Publikováno Říjen 28, 201212 r Ahoj, dlouho jsem tady nebyl, ale teď mám na Octavii přidřený motore 1,6 74kw, typ AEH. A otázka je, zda by pasovalo bez problému všechno když bych sehnal motor 1,6 74kw, typ AKL bo o jednom vím za slušné peníze. Jde mi právě o to, že lépe se shání ten typ AKL, a tak když bych ho jen chtěl přehodit na místo AEH, zda nebudu mít problém např, spojka,přiruba,eletrika, jiné závity nebo co já vím co všechno ? Díky za odpovědi
Říjen 28, 201212 r Motor jako takový by měl být úplně stejný, rozdíl mezi AEH a AKL by měl být asi jen v řídící jednotce , ale radši si ještě počkej jestli ti tu napíše někdo jiný a potvrdí ti to PS: teď mě napadlo, člen stihačka měl AEH a měl po čipu nějaký problémy, tak si sehnal ŘJ z AKL a z AEH se stal AKL
Říjen 28, 201212 r No kdyby nechal přebouchat kód motoru, tak by mělo být vše v cajku ne? Až tak se v tom nevyznám, ale přece nemůže být tak těžký místo AKL nechat naklepat AEH? Vzhled motoru by měl být úplně stejný....
Říjen 28, 201212 r AEH nemela promennou delku sani, kdyz tak me opravte, nesplnovala plneni emisni normy ECE
Říjen 28, 201212 r to Octavka: Technická data motoru 1.6 74Kw Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97) Zdvihový objem: 1595ccm Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL) Vrtání/zdvih: 81/77,4mm Počet ložisek klikového hřídele: 5 Ventilový rozvod: OHC Válce/ventily: 4/2 Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min. Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min. Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1 Zapalování a vstřikování: SIMOS 2 jedna lambdasonda, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(lanko), proměnná délka sání, trimetalický katalizátor Čili se tyto motory lišily jen v emisních limitech, AEH - EURO2, AKL - EURO 3, ale ve výsledku je to stejně jedno, protože do roku 2000 se uznává jen EURO 2 a je jedno, že AKL má EURO 3, ekologickou daň musí zaplatit jako by motor splňval EURO 2
Říjen 28, 201212 r Autor Takže když to shrnu, tak ten motor by teda nemělo být problém zaměnit za ten pokažený AEH.
Říjen 28, 201212 r Podle mě by to problém neměl být, akorád nechat přerazit typ motoru, potom nechat zapsat výměnu motoru do TP a máš vystaráno, aspoň podle mě, ale jak to přesně chodí nevím....
Říjen 28, 201212 r Podle mě je dnes už motor veden jako náhradní díl tak by typ ani nevadil. Důležité je aby měl stejný obsah a výkon.
Říjen 28, 201212 r musí tam dať motor,aký tam mal..čiže AEH.. inak je to prestavba http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=2135 http://forum.autobazar.eu/vymena-motora-octavia-i-1-6-74-kw-t23909.html http://forum.skodahome.cz/topic/119881-vymena-motoru-20-za-iny/ http://forum.skodahome.cz/topic/118137-vymena-motoru/
Říjen 29, 201212 r Autor Tak predbezne mam domluveny stejny typ motoru, jen bude k mani priblizne za 14dni. Takze budu muset teda chvilku pockat, ale alespon to bude pak papirove ok. Jinak ve velkem TP, se uz neudava vyrobni cislo motoru, ale opravdu jen typ motoru, jelikos uridnikum doslo ze je to spotrebni kus. Jinak diky vsem co mi napsali
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.