pbalcik Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Prosím info asi před rokem se mi čerpadlo spouštělo a startování bylo na první šup - momentální stav je že se čerpadlo nespouští při otevření dveří ale až po otočení klíčku ale startování je vždy na podruhé . kontrala přes Vag- Com provedena a aktivována funkce EKP 16384 plus další kódy, samozřejmě pojistka číslo 61 v pořádku a po otevření dveří se samočině rozvicuje interiér který je prý udájně předpoklad že má microspínač dveří aktivovat funkci spoučtění benzinového čerpadla u vozu FABIA 1,4 16V rok výroby 2002 !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 zkusil bych se ve vagu pro jistotu kouknout v jednotce centrálu, zda 100% dá signál u dveří otevřeno/zavřeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 4. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 (editace) Dík za info nejsem si jistý zda se mi to podaří najít - zítra se juknu a dám vědět ale i přesto nerozumím proč mám neustále vždy start až napodruhé a to i vpřípadě že načerpám palivo třeba i dvakrát nebo třikrát přes palivové čerpadlo spuštěné klíčkem od zapalování !!! Editováno: 4. Listopad 2012, autor: pbalcik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 tak potom musíš důvod špatného startu hledat někde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 (editace) Kontrola Vagem provedena signál otevřeno/zavřeno správná u všech čtyrech dveří - vyměněno čidlo chladicí kapaliny a palivový filtr a svíček porucha stále přetrvává pokaždé druhý start, poprvé točí startér slabý náznak chytnutí motoru asi snad po 5 sekundách sem tam škitnutí abych netrápil baterku ukončím start vždy na druhý pokus jako kdyby uhodil blesk start ihned po otočení bez problémů už jsem bezradný help pomoc - zatím jezdím ale dost mě to trápí a pokládám si otázku PROČ tento stav musí přeci být nějaké řešení !!! Editováno: 6. Listopad 2012, autor: pbalcik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Mne takto štartovalo 1,4MPI a po dlhom badani som zistil že mi padal tlak benzinu. Palivovy filter mal iba par km po vymene tak som dal pred mostik spatny ventil a štartovalo na bzink.Ale hodne som sa natrapil kym som zistil zavadu lebo som mal novy pal. filter a na to som sa spoliehal že musi byť dobry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 (editace) Pokud dobře rozumím tak jsi vyměnil nový palivový filtr za další nový a bylo vše v pořádku ( nerozumím viz poznámka - tak som dal pred mostik špatný ventil ) prosím podrobnější vysvětlení. Editováno: 6. Listopad 2012, autor: pbalcik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Pred mostik injektorov som zapojil spätny ventil. Take ako sa použivali u starych nafťakoch. Už som dalši filter nemenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 pro česky mluvící "zpětný ventil" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 no ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 (editace) Koupil jsem a namontoval tento tip viz foto příloha: Filtr paliva včetně regulátoru tlaku 3bar pro benzínové motory 1.2HTP a 1.4 16V/55kW+74kW Před tím jsem odčerpal veškerý benzín z nádrže - vyčistil a vysušil nádrž obsah pro jistotu vyměnil těsnění kroužek pod čerpadlem paliva který byl poškozen a zbytky napadané uvnitř nádrže a výsledek NULA závada stále pokračuje pokaždé druhý start (studený) teplý nima probléma tak babo raď !!! Editováno: 7. Listopad 2012, autor: pbalcik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.