Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, ještě řeším jeden problémek. Při záběru turba se kolem 3000ot projevuje krátkodobý propad výkonu, to samé to udělá občas i po 4000ot. Co to může způsobovat? VAG mi občas hlásí pohles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou.

Vloženo

Vyměň hadičku 13A (odvětrání hlavy válců) a 10 (odvětrání karteru) - číslování dle ETKA - ta první praskne napříč, ta druhá podél a tudy fučí stlačený vzduch ze sání pryč.

Vloženo (editace)

Tak obě hadice jsou v pořádku :-/ :(

EDIT:

a dnes mi auto začalo samovolně chcípat při couváním, hlavně v momentě kterej dávalo naprosto krásně bez plynu, jenom na spojku, teď chcípne i s plynem :-/

Editováno: , autor: plasmo
Vloženo (editace)

Tak obě hadice jsou v pořádku :-/

Jo?

Tak to jsi asi první na světě.

Vždyť jsi psal, že ti to fouká mezi turbem a klapkou - tak kudy jinudy?

Co píše diagnostika dalšího?

Váha vzduchu?

Lambda?

Editováno: , autor: Tonda-B
Vloženo

Lambda a vaha ok

další tam byla sporadická chyba a jednou pokles tlaku v palivové soustavě, ale to bylo jednou, vždy tam bývá jen pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou

Vloženo

Tak hledej dál.

Někudy to utíkat musí.

Opravdu jsi měl sundané oba plastové dekly motory a sundal jsi i ten plechový pásek, který vpředu u sacího potrubí všechno přidržuje?

Pokud to není za chodu motoru slyšet - a to už by u tebe být mohlo - poznáš to podle toho, že je okolí úniku zaolejované.

Vloženo (editace)

Váha vzduchu tě čeká - řekl bych.

Tak pořiď Bosch, s jinými bývají zase jiné problémy.

Ale napřed dořeš to unikání stlačeného vzduchu mezi turbem a klapkou.

Když to klapne, mohl by ses váze vzduchu vyhnout - vidím tu šanci tak 50/50.

Editováno: , autor: Tonda-B
Vloženo

Hele, mám tam podezření na dvě místa, zítra na to mrknu,

  1. hadice u IC, tam bývá často díra v koleni
  2. pak někde je trubka pro regulaci tlaku paliva ze předu motoru

Pokud se povede tak bych vyřešil všechny problémy jednou ranou, i tu spotřebu oleje. Podle VISu může ta váha právě souviset s únikem vzduchu někde.

BTW: mám tam opravdu EGR, ale dlouho tam už nebude :kol-29:

Vloženo

Moje RS taky vypisovala chybu "pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou".

Měl jsem děrave hadice odvětrání klikové skříně, ale taky byl netesny spoj mezi turbem a IC.

Přesněji jak vede z vrchu trubka od turba tak je do ni dole vsazena gumova hadice s plechovou prirubou na které je těsnící o-kroužek.

Vyměnil jsem hadice a o-kroužek a je klid.

post-40075-0-02676100-1355136760_thumb.j

Vloženo

Myslím že záhada bermudského trojúhelníku vyřešena ... musím se na to ještě pořádně podívat (sundat a prohlédnout), ale na 99% tam je díra v hadici na odvětrání hlavy.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...