mot Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 ahoj, jsem tu úplně nový, tak se předem omlouvám kdybych přehlédl něco co se tady už řešilo... Mám problém s Fábii I. 1.4, 55kw, po otevření nádobky od chladiče jsme zjistili, že je nádobka plná "mazutu-lepkavé hmoty = olej smíšený s vodou" vypadá to, že je "fouklé" těnsnění pod hlavou, ale možná je i prasklá hlava (auto je zakoupené v AAA auto, takže se vůbec nedá věřit najetým kilometrům na tachometru) A jelikož má být oprava co nejlevnější (majitel vozu je částečně invalidní a vůz jsou jeho druhé nohy) tak jsme se rozhodli, než-li měnit těsnění pod hlavou (což by ruku v ruce neslo i "udělání hlavy, srovnání, otlakování..." také výměnu rozvodů a bůhví jestli by se ten mazut podařilo dostat z chladiče a vůbec z celé chladicí soustavy motoru), že se pokusíme sehnat na inzerát druhý motor a vyměnit jej 1:1 za ten stávající a tady se už dostávám k dotazu na vás (znalejší přes Škovovky než já...) co vše je nutné abych mohl vyměnit stávající 1.4ku 55kw (pravděpodobné označení "AUA" za motor 1.4ku 50kw (pravděpodobné označení "AME nebo AQW")? Je nutné měnit i řídící jednotku? Převodovka bude pasoat na oba motory? Elektro kabeláž bude stejná? Problém je totiž v tom, že sehnat 1.4ku 55kw je velká potíž, kdežto 1.4ka 50kw je téměř na každém rohu... Ještě musím dodat, že mám vlastní malý autoservis, ale zaměřuji se převážně na japonská auta, ve Škodovkách se až tak nevyznám a proto se obracím na vás... majitel auta je otec mojí přítelkyně, takže mu chci takto pomoci, i když běžně tuto značku neservisuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 5. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Ještě jsem zapomněl napsat, že s motorem byl i další problém, který se vyskytl jednou i mě, když jsem auto zkoušel a to, že po nastartování, jel jakoby na 3válce, měl nepravidelný chod, nefungoval posilovač brzd ani řízení (s řízením byl problém v čerpadle TRW a ve snímači úhlu natočení řízení, ale to už jsem vyměnil a řízení funguje jak má...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 bohuzel v ČR zakony neumozniji menit si motory jak se kazdemu za chce to by totiz kazdej koupil FABCU s 50 kw v benzinu narval tam motor po uprave z octy 1.8 T a to by se to litalo takze tobe nezbyva bud auto prodat tak jak je a koupit rovnou fabcu s motorem 50 kw tedy presneni 1.4 8V 50 kw a nebo sehnat do auta stejny motor se stejnym kodem motoru nic jinyho se neda delat,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 5. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 (editace) dobre, dekuji za reakci, ale i presto bych chtel znat odpovedet zda je vymena mozna a co vse je nutne vymenit, ci upravit a neptam se na to co rika zakon (tim nechci rict, ze bych chtel zakon porusovat, ale jsme v CR a nejaka klicka a moznost se vzdycky najde...) Editováno: 6. Prosinec 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 6. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 takze typ motoru jsem netrefil, ted tady mam pred sebou velky TP a je zde "AME" (50kw) takze tento typ motoru bych snad mel sehnat bez vetsich obtizi a vymena by snad mohla byt take bez problemu... napada vas neco na co si pri koupi tohoto motoru davat pozor? na prvni pohled kdyz bude z auta ven toho asi moc nepozname... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 Tak ono koupě druhého motoru je vždycky tak trochu loterie. Tady se těžko radí. Třeba budeš mít štěstí a bude lepší něž ten co tam máš teď. Přeju šťastnou ruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 MOT: ............ takze co mas tedka v aute za motor a jakou mas vlastne Fabii ? ... nejak to z toho uz nepobiram,... jednou tamhleto podruhy tamhleto uved to prosim te na pravou miru co mas presne za motor v aute a za kterej to chces vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.