Pawouk Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 Heh, pěkný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 Tak poznatek k životnosti - podle člověka, co s Octavií s tímhle motorem jezdí u Nejlevnější Taxi (koupili je po těch Renaultech, to prý byla hrůza) a 180 000 km zvládá v pohodě. Už se prý začínají objevovat závady, ale pořád jezdí v taxi režimu, takže je to náročných 180 000 km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 To je sice hezký, ale v taxi režimu je motor téměř neustále ohřátý a v běhu. Což mu dělá dobře. Na druhou stranu taxi jezdí na úsporu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 > samurai Můžeš specifikovat ty závady, docela by mě to zajímalo (a jistě i jiné majitele), i když se zdaleka k 180k km neblížím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 No prý ten taxi režim moc dobře těm Renaultům Fluence nedělal. Octavie to snáší lépe. Ale stejně už nakoupili 1,6 TDi. Ono nastartovat a pak už se jen pořád rozjíždět a zastavovat a jet max 80 km/h když se podaří vyjet na spojku, to taky nebude asi ideální režim... Navíc 180 000 km za dva roky, nebo jak dlouho se Octavie s tímhle motorem vyrábí, to už je docela nálož. Závady od něj zkusím zjistit, každopádně do té doby prý bez poruchy a teď už to pomalu začíná. Zjistím, co začíná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigtoudy Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 Nadväzujem na príspevok od Galviho z 3.6.2013 ohľadom predpokladanej životnosti 1.2 TSI 250 tis.km. Na slovenských inzertných serveroch momentálne visí ponuka na Seat Leon ST z 11/2014 s najazdenými 270 tis. km používaným ako služobné auto. Predajca deklaruje len kozmetické vady a to že sa mu v 240 tis.km menili rozvody + pravidelný servis. To mi dáva nádej že môj Leon ST, ktorý za 3 roky najazdil 60 tis. km (s jednou poruchou - vadná cievka zapalovania a jednou servisnou akciou na výmenu časovača vačkového hriadela) mi teoreticky vydrží ešte 10+ rokov :-). Tiež ho hýčkam, long life olej mením každých 15 tis. km a jazdím výlučne na aditivovaný benzín (VIF). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.pdf 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Pawouk byl rychlejší.....zrovna jsem to sem chtěl hodit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Dik. A mala "skromna" poznamka. potvrdila sa moja starsia rada - 502ka 5w40, idealne A3/B4. Ale tak nejak citim ze to je hadzanie hrachu na stenu. Viaceri zijete v omyle, ze ak prejdete na pevny ale stale budete davat 504ku, ze to je najlepsie pre motor. Nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigtoudy Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Aj ja ďakujem za link. Zarazila ma tam informácia že motor máva závadu v regulácií turba - o tejto možnej závade som doteraz nevedel. Škoda že neuviedli či sa jedná o častú závadu, či mám veľmi stŕpať , či mi motor nehodí napr. pri predbiehaní kamióna do núdzového režimu. V každom prípade 3 mesiace dozadu keď som bol na servisnej prehliadke k môjmu motoru (z januára 2014) nebola okrem spomínaného časovača vačkového hriadeľa vyhlásená žiadna iná servisná akcia. To sk0d@: ja dávam 504 ani nie preto že by som veril že je to pre motor lepšie (aj keď by som čakal že aditíva v 504 stavané na 30 tis. km vydržia v oleji viac ako tie v 502 na 15 tis.), ale preto že mám auto v predĺženej záruke kedy nesmiem podľa zmluvy robiť žiadne opravy a údržbu mimo autorizovaného servisu. Preto v autorizáku mením olej každých predpísaných 30 tis. km ale doma "načierno" si ho vymením po 15 tis. A nechcem miešať špecifikácie, keďže autorizák tam leje 504, zároveň nechcem prejsť na pevný interval lebo to by som musel ísť po každých 15 tis. do spomínaného autorizáku na výmenu oleja za skromných 200€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Nesmysl - kdybys měl přemýšlet kdy ti co na motoru odejde při předjíždění, tak nevyjedeš z garáže/parkoviště. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Čistě pro zajímavost - jestli se nepletu, u EA111 byla možnost nasazení originálních map 77kW na 63kW variantu. Je toto možné i u OIII, tzn. nasadit na 1.2TSI EA211/63kW mapy pro 77/81kW variantu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 To by mě taky zajímalo, v Polu mám stejný motor (66kw) a chtěl bych zkusit jak to bude jezdit s těmi 81kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 Technicky to problém nebude. Mapa se sehnat dát bude, třeba do Leonu se dávala 1.2 TSI 81kW s 5q převodovkou, otázka je, jestli se najde někdo kdo tu mapu má a přehraje ji do slabší varianty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Autorizák to hádám neudělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 No dle sondy směr Strakonice zatím ještě nebyl ořech rozlousknut. Otázka je, jestli by něčemu vadilo nahrání map ve verzi pro 6stup. převodovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Únor 2018 Sdílet Vloženo 3. Únor 2018 Psal jsme to (neví jestli zde) už minimálně jednou, existuje 81kW mapa pro 5q převodovku => Seat Leon 1.2 TSI 81kW 5q, ale je to otázka, jestli by to šlo. jestli by nebyl "jednodušší" klasický chip... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Únor 2018 Sdílet Vloženo 3. Únor 2018 Zatím to Strakonice kombinací s Leonem neumí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tvosi Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 Ahoj..zase jsem zacal uvazovat o chiptunningu. Mate nekdo realnou zkusenost? Ma to smysl nebo to je jen placebo? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 3. Září 2019 Sdílet Vloženo 3. Září 2019 (editace) Nechci zbytecne zakladat nove tema, tak se zeptam tady ... ma O3 predFL 1.2 TSi 81kw manual ... dvouhmotu? Dik. Ale podle me asi jooo, protoze mam pujcenou danou motorizaci a ta spojka je fakt oproti me 1.4TSi 110kw o necem jinem ... Editováno: 3. Září 2019, autor: Jojo91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mandido Vloženo 3. Září 2019 Sdílet Vloženo 3. Září 2019 (editace) Setrvačník (jednohmotový) by měl být shodný s motorem 1.2 TSI CJZA (EA211, 77kw, EURO 5), který se též dával do OIII před faceliftem, tedy alespoň podle čísla dílu. Nicméně např. podle okometrického porovnání dílů je odlišné řešení pružin tlumení torzních kmitů na spojkové lamele, tedy pokud se bavíme o 6° manuálu. Těžko říct, jestli 1.4 TSI prošel stejnou evolucí řešení spojky, ale najel jsem s prvním modelovým rokem cca tisíc km a spojka měla rozhodně jiný projev než 1.2 TSI, jen nevím, jaké kritérium hodnotíme. Je to hluk, chod spojky nebo vibrace? Ještě pozor na to, že 1.4 TSI používá "robustnější" komponenty kvůli vyššímu krouťáku, tedy např. 1.2 TSI 77kw/81kw se páruje s převodovkou MQ200 a 1.4 TSI 103kw/110kw s MQ250. S tím souvisejí také jiné rozměry komponent jako třeba průměr setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného talíře. Editováno: 3. Září 2019, autor: mandido 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 4. Září 2019 Sdílet Vloženo 4. Září 2019 @mandido Dik moc za upresneni ... No narazim tim, ze spojka u me 1.4 TSi je takova "tuzsi" na seslapnuti a pri zarazeni napr jednicky a rozjezdu ve vyssich otackach a naslednem pusteni spojky se ozve takovy mirny zvuk jako kov o kov kdyz pustim spojku ... to u 1.2 TSi je ten spojkovy pedal takovy "mekky" lehoucko se da seslapnout a pri zarazeni jednicky a naslednem pusteni pohoda, vsechno krasne spojka pobere ... tak nevim v cem to je :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mandido Vloženo 4. Září 2019 Sdílet Vloženo 4. Září 2019 (editace) Tak to máme stejné zkušenosti. U Octavie s 1.4 TSI jsem si se spojkou moc nerozuměl, na můj vkus byla hodně ostrá a moc toho neprominula. Asi je to dobré pro sportovní jízdu, ale při ploužení městem jsem měl nervy na pochodu. U 1.2 TSI je spojka velmi snadno "dávkovatelná" s větším pocitem kontroly. A to kovové klepnutí se mi u 1.2 TSI objevilo též, mám za to, že je to konstrukční vlastnost spojkové lamely, kde dělá trochu bordel právě tlumení torzních kmitů ve formě pružin. Teď mě napadá, jestli náhodou obě motorizace nepoužívají shodné hydraulické válce ovládání spojky, to by vysvětlovalo snažší obsluhu spojky 1.2 TSI s menším přítlačným talířem oproti 1.4 TSI. Při jedné dlouhé cestě jsem si vyzkoušel, že spojkový pedál 1.2 TSI jde pohodlně obsluhovat i bez bot, což se o silnějších motorizacích říct nedá. Editováno: 4. Září 2019, autor: mandido 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 5. Září 2019 Sdílet Vloženo 5. Září 2019 Tak, tak presne jak popisujes se to chova ... Diky moc za obsahle vysvetleni. Zas jsem o neco chytrejsi :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Září 2019 Sdílet Vloženo 6. Září 2019 Je to tak, mám to úplně stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.